חודשים ספורים לאחר השקת קיה ספורטאז' המחודש, חברת טלקאר, יבואנית קיה, משיקה מחדש את גרסת ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין. כמו בעבר זו מציעה 177 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, אך הפעם ההנעה קדמית במקום כפולה, מהלך שגם הוביל להפחתה משמעותית במחיר.
 
הגרסה החזקה ביותר של הספורטאז' מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.1 ש'. בטלקאר עדיין לא החליטו אם להשיק במקביל גם את גרסת ההנעה הכפולה, שתהיה כמובן יקרה יותר ולכן כנראה גם פחות מבוקשת.
 
הספורטאז' הוא מרכבי הפנאי הנמכרים ביותר בישראל,  והגרסה המחודשת שלו הוצגה לפני חצי שנה בפאריז. השדרוג החיצוני כולל פגושים ויחידות תאורה מחודשים מלפנים ומאחור, ולגרסת הטורבו גם חישוקי "19 בעיצוב חדש. בתא הנוסעים בכלל וסביבת הנהג בפרט בוצעו עדכונים, כאשר בגרסה הבכירה ריפוד משולב עור חדש ועם אפשרות לשני צבעים.

קיה ספורטאז' טורבו בישראל: החל מ-170 אלף שקל
ספורטאז' טורבו המחודש, אחרי המתיחה (למעלה) ולפני

 
האבזור הבטיחותי שופר, כאשר בנוסף לבלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, סיוע בהיגוי למניעת סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי, נוספה בקרת שיוט אדפטיבית. גרסת ה-1.6 ליטר טורבו מציעה בנוסף חלון גג, מערכת מולטימדיה עם מסך "8, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חנייה מקוריים, בקרת אקלים מפוצלת וכניסה והנעה ללא מפתח.
 
מחיר קיה ספורטאז' טורבו עומד כעת על החל מ-170 אלף שקל, 17 אלף פחות מגרסת ההנעה הכפולה ששווקה עד כה.