מנוע ה-1.3 ליטר טורבו-בנזין החדש שקבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי פיתחה בשיתוף מרצדס, מצטרף גם לניסאן X-טרייל. המנוע, שבבסיסו דומה לזה שמוצע במרצדס A-קלאס (ומהצד השני של המעמד החברתי - בדאצ'יה דאסטר), פותח במסגרת שת"פ שצפוי להסתיים בקרוב לפי דיווחים המגיעים מגרמניה.
 
ב-X-טרייל, אחיו הגדול של ניסאן קשקאי (שקיבל מנוע זה אף הוא לאחרונה), המנוע החדש מייצר 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ ב-1,600 סל"ד. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית ולהנעה קדמית. הביצועים: 11.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 198 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 15.9 ק"מ לליטר.
 
מחירי ה-X-טרייל בנזין - שהוצע עד עתה בישראל רק עם מנועי דיזל - יחלו ב-168 אלף שקל לרמת "אסנטה" עם חמישה מושבים (179 אלף שקל עם שבעה). רמת ה"טקנה" עולה 193 אלף שקל. מחירים אלו זולים במעט מגרסאות הדיזל המקבילות.

​ניסאן X-טרייל טורבו-בנזין בישראל: מ-168 אלף שקל

 
רמת ה"אסנטה" כוללת חישוקי "18, חלון גג, מערכת מולטימדיה מקורית ובקרת אקלים מפוצלת. בתחום הבטיחות מוצעת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (אך ללא סיוע בהיגוי) ועמעום תאורה אוטומטי.
 
ה"טקנה" מוסיפה חישוקי "19, תאורת לד, מערכת חנייה אוטומטית, מושבי עור חשמליים, מצלמות היקפיות וכניסה והנעה ללא מפתח. באבזור הבטיחות תקבלו בנוסף ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.