דאצ'יה דאסטר - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / נוח, חסכוני, מחיר.

חסרונות / בטיחות, בטיחות, בטיחות.

בשורה התחתונה / המון אופי, מעט בטיחות.

דאצ'יה דאסטר 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    דאצ'יה דאסטר נחשף בדור הנוכחי (דור שני) בסוף שנת 2017. למרות שבדאצ'יה מגדירים אותו כדור חדש, הוא למעשה מבוסס על אותה הפלטפורמה של הדור הקודם, שמקורה ברנו.

    בעבר הגיע אלינו עם מנועי טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר (110 כ"ס) או טורבו-בנזין בנפח 1.2 ל‘. מנוע הדיזל היה היחיד עם תיבה דו-מצמדית (אופציה, הנעה קדמית). בסוף שנת 2019 מנוע הבנזין פינה את מקומו למנוע טורבו־בנזין 1.3 ליטר (130 כ"ס או 150 כ"ס עם תיבה ידנית והנעה קדמית או כפולה) שהוא חלק משיתוף הפעולה בין רנו-ניסאן למרצדס.

    כיום משווק אצלנו דאסטר לאחר שעבר מתיחת פנים (2021) עם מנוע אחד - 1.3 ל', טורבו, 150 כ"ס. התיבה היא רובוטית דו-מצמדית וההנעה קדמית.

    לדאסטר ציון של שלושה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי, בעיקר בגלל ציון לא מספק בהגנה על הנוסעים ומיעוט במערכות בטיחות מתקדמות.

  • עיצוב ונוכחות

    הקווים הכלליים דומים לשל הדור היוצא, אבל התוצאה הסופית הרבה יותר עדכנית ומודרנית. אהבנו.

  • תא נוסעים ומטען

    כאן נעשה שיפור משמעותי – החומרים עדיין פשוטים, אבל הנדסת האנוש והעיצוב טובים לאין שיעור משל הדור היוצא. המושבים נוחים מבעבר. תא המטען מספק עם נפח של 445 ליטר.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל (1.5 ל', 110 כ"ס) מציע ביצועים סבירים בלבד. 11.9 שניות ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק נמוכה מאוד — 15.6 ק“מ לליטר במבחן מאומץ.

    מנוע הבנזין החדש (1.3 ל', 130 כ“ס או 150כ"ס) על שתי גרסאותיו מספק ביצועים טובים והינו שיפור משמעותי מהמנוע הקודם, לא רק בהספק אלא גם במומנט הזמין. גם כאן צריכת הדלק טובה למדי — 12.6 ק“מ לליטר במבחן שנערך לגרסת ההנעה הקדמית (130 כ“ס).

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה מעולה – גם בכביש וגם בשביל. התנהגות? עזבו, רדו לשביל לטיול משפחתי רגוע.

  • תמורה למחיר

    תמורה מעולה למחיר.

  • חדש בדגם

    ביוני 2021 נחשפה מתיחת הפנים של הדגם, השיווק בישראל החל באוגוסט 2021. מתיחת הפנים כוללת עיצוב מחודש לחזית ולאחור, סביבת נהג מעודכנת קלות (כולל מסך מולטימדיה חדש, 8 אינץ'), חישוקים קלים בעיצוב חדש (16 ו-17 אינץ') וצבע מרכב חדש (כתום). מעבר לכך לראשונה דאסטר מוצע בגרסת בנזין המשודכת לתיבה רובוטית דו-מצמדית, זו הגרסה המשווקת בישראל כיום.

  • סיכום

    מקסים, נוח ויעיל אבל לא מספיק בטיחותי.

דאצ'יה דאסטר גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג דאצ'יה דאסטר

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך דאצ'יה דאסטר?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים דאצ'יה דאסטר

דאצ'יה דאסטר צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

9
דאצ'יה דאסטר צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.7 8
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.7 8
15.9 13.1 17.8 12.8 13
15.9 13.7 17.2 12.8 14
16.7 13.7 19.2 13.5 10
16.9 13.9 19.6 13.7 10
22.2 19.6 23.8 18.9 9
23.8 21.7 25.6 20.2 8
23.8 21.7 25.6 20.2 8
4
12.7