מיני חשפה את מתיחת הפנים של הקלאבמן JCW (ג'ון קופר וורקס), ושדרוג לקאנטרימן JCW. שני כלי הרכב הקומפקטיים של המותג זוכים למנוע חדש וחזק הרבה יותר, עדכון ליכולת הדינמית ומערכת פליטה עם צליל ספורטיבי יותר.

הקלאבמן JCW המחודשת מגיעה בהמשך למתיחת הפנים של גרסאות הקלאבמן הרגילות, בעוד הקאנטרימן JCW מתעדכן מתחת לעור בלבד. בשני המקרים, יש קפיצה משמעותית בכוח: 306 כ"ס (75+) ו-45.8 קג"מ (10+), כאשר המומנט גם מתקבל בטווח סל"ד רחב משמעותית (כעת בין 1,750 ל-4,500 סל"ד).

תוספת הכוח מתורגמת בשיפור לביצועים: 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש בקלאבמן, שיפור של שנייה וארבע מאיות, 5.9 שניות בקאנטרימן - שיפור של שנייה וחצי. המהירות המרבית עומדת בשתי המכוניות על 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית). תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 13.5 ק"מ לליטר בקלאבמן, 13.7 בקאנטרימן.

מיני קלאבמן וקאנטרימן JCW מתחזקות עם 306 כ


שתי המכוניות זוכות כעת לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית עם דיפרנציאל ננעל מכני לגלגלים הקדמיים והנעה כפולה. יחד עם כיול חדש למתלים ולהיגוי וגם בלמים משודרגים, מיני מבטיחה חווית נהיגה ספורטיבית ומהנה יותר. לכך תתרום גם מערכת פליטה חדשה עם צליל ספורטיבי יותר.

מיני קלאבמן וקאנטרימן JCW מתחזקות עם 306 כ


מלבד השינויים למנוע ולניהוג, הקאנטרימן JCW לא השתנה. הקלאבמן JCW לעומת זאת מאמצת את סממני העיצוב של מתיחת הפנים, כולל עדכון קל לפגושים, יחידות תאורה מסוג מטריצת לד מלפנים ולד בצורת דגל בריטניה מאחור ועוד עדכונים קוסמטיים קלילים.

מיני קלאבמן וקאנטרימן JCW מתחזקות עם 306 כ


שיווק הגרסאות החדשות צפוי להתחיל בישראל ברבעון הרביעי של 2019, כך נמסר מחברת דלק מוטורס, יבואנית מיני.