לא פחות מ-12 שנים אחרי שהוצגה ושש אחרי מתיחת הפנים, רנו קנגו לא רק שמסרבת למות, אלא גם הופכת לרכב חדש: ניסאן NV250. המסחרית היפנית היא למעשה רנו קנגו היוצאת בשינויים מינוריים, כולל עיצוב כמעט זהה בחוץ ובפנים ואותם מנועים ותיבות הילוכים. מדובר במהלך חריג למדי, שכן רנו כבר החלה בפיתוח דור חדש - כפי שנרמז במכונית התצוגה מהחודש שעבר.

ה-NV250 היא כניסה ראשונה של ניסאן לפלח המסחריות הקומפקטיות, מאז הקוביסטאר (Kubistar), שהתבססה על רנו קנגו הקודמת ושייצורה הופסק בשנת 2009. היא לא הגיעה לישראל, ובשלב זה לא ידוע האם או מתי היורשת שלה, ה-NV250, תנחת בארצנו.

כמו הקנגו, גם ניסאן מציעה שני אורכים ומספר סוגי מרכב: אורך של 428 ס"מ או 467 ס"מ, בשני המקרים עם רוחב של 183 ס"מ וגובה של 180 ס"מ. דגם הנוסעים יציע חמישה מושבים, בעוד גרסאות מסחריות יגיעו עם שניים או שלושה מושבים בשורה אחת או ארבעה מושבים בשתי שורות.

רנו קנגו הופך לניסאן NV250


בהתאם למידות וסוג המרכב, קיבולת המטען נעה בין 600 ל-800 ק"ג והשטח בין 2.6 ל-4.6 מטר מעוקב. את המסחרית החדשה ניתן יהיה גם להזמין בגרסאות מותאמות דוגמת ואן מקורר להובלת מזון ובגרסה מזוודת בעץ לשימוש כסדנה ניידת.



היצע המנועים יכלול שלוש גרסאות של מנוע הטורבו-דיזל של הקנגו, יחידת ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 80, 95 או 115 כ"ס. מידע לגבי תיבות הילוכים לא פורסם, אך בתמונות נראית תיבת שישה הילוכים ידנית. לפי שעה לא ידוע אם תוצע גם תיבת השישה הילוכים הרובוטית (מצמד כפול) של הקנגו.

רנו קנגו הופך לניסאן NV250


ה-NV250 תוצע באירופה החל בספטמבר הקרוב, כאשר כל הגרסאות יזכו לאחריות ארוכה של חמש שנים או 160 אלף ק"מ. מחירים לא פורסמו. נכון לעתה לא ידוע האם המסחרית החדשה תוצע גם בישראל, ואם כן מתי.