עבור העשיר שיש לו כבר הכל, בנטלי מציעה את המהדורה המיוחדת האקסקלוסיבית במיוחד והאחרונה בהחלט מסדרת "100 השנה לבנטלי". ה-10 ביולי השנה יסמן את תום המאה הראשונה ליצרנית היוקרה הבריטית, והמהדורה המיוחדת מציינת זאת בגדול - כולל שימוש בזהב אמיתי לקישוטי המרכב וחלק ממכונית בת 90 לקישוט בתא הנוסעים.

המכונית החדשה, ש-100 יחידות בלבד ממנה ייוצרו, מבוססת על הקונטיננטל GT קונברטיבל, מכונית פאר ספורטיבית עם גג בד מתקפל. היא מצוידת במנוע 12 צילינדרים (W12) בנפח 6.0 ליטר, שמפיק לא פחות מ-635 כ"ס ומאיץ את המכונית הגדולה (אורך של 485 ס"מ) וכבדה (2,412 ק"ג) מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית של 333 קמ"ש.

הביצועים האלה בהחלט מספקים למכונית שמשמשת כמחווה לאחת ממכוניות המירוץ האיקוניות של בנטלי, ה"בלואר" מספר 1 משנת 1929, מכונית שרשמה שיאי מהירות והישגים נאים בספורט המוטורי בימיה.

בנטלי קונטיננטל GT


כמחווה, הקונטיננטל GT מספר 1 מציעה את הספרה "1" בחרטום, כמו גם תגים מזהב 18 קראט בצדי המרכב. זה יוצע בבורדו שמכונה על-ידי בנטלי "אדום דרקון" או שחור שמכונה "בלוגה". כן יוצעו חישוקי "22 וגג בד באדום כהה או שחור, וסכמת צבעים דומה גם בתא הנוסעים.

בנטלי קונטיננטל GT


פריט נוסף ומיוחד לא פחות שיוצע במהדורה המוגבלת, הוא קישוט לגב מערכת המולטימדיה המסתובבת. לקונטיננטל GT, נזכיר, מסך מתחלף במרכז הקונסולה, עם אפשרות למעבר בין שעונים מהודרים במראה רטרו למסך מולטימדיה מודרני. במהדורה המיוחדת, במרכז הלוח המסתובב יותקן קישוט מיוחד בצורת נועל הגלגלים של דגמי העבר, ושיוצר מחלק מבוכנת ה"מספר 1" המקורית. הבוכנה הוחלפה במהלך שיפוץ הדגם ברכיב חדש.

בנטלי קונטיננטל GT


כמו הדגמים הרגילים של בנטלי ששווקו במהלך שנת המאה, גם המהדורה המיוחדת מצוידת בערכת "100 שנה", שכוללת בין היתר תגי 100 במקומות שונים - מחוץ ובתוך תא הנוסעים. יש גם תאורת לד שמוקרנת לכביש בפתיחת הדלת בצורת "100".

מחיר המהדורה המיוחדת, שלישית ואחרונה לציון מאה שנה ליצרנית, לא פורסם. בנטלי הציעה לפניה מהדורות מיוחדות של המולזאן (".W.O") והקונטיננטל GT קופה ("מספר 9"), שעוצבו ברוח דומה.