יצרנית הרכב היפנית מיצובישי הודיעה על רענון לפאג'רו ספורט, רכב הפנאי-שטח המבוסס על מיצובישי טרייטון. מדובר למעשה ברכב המשלב בין רכב פנאי עם מרכב סגור לבין שלדת הסולם של הטנדר המשווק בישראל. הוא מיוצר באותו מפעל בתאילנד.

למרות הקרבה המכנית - הפאג'רו ספורט מציע את אותו מנוע 2.4 ליטר טורבו-דיזל ואת אותה השלדה - הסיכוי לראותו בישראל אפסי. רכב זה אינו מוצע בתקינה אירופית ובהתאם לא ניתן לשווקו בישראל, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית המותג. הפאג'רו ספורט מיועד בעיקר לשווקים מתפתחים במזרח, אך משווק גם באוסטרליה ובריטניה. הוא לא קשור מלבד בשם לפאג'רו הקלאסי, שייצורו הופסק אשתקד.

מתיחת הפנים מעדכנת קלות את עיצוב הטנדר, שעם הצגת הדור הנוכחי ב-2015 הציע את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי - עוד לפני מתיחת הפנים של הטרייטון שהוצגה אשתקד. הרענון כולל יחידות תאורה חדשות וצרות יותר מלפנים, עדכונים קלים לפגושים וגם תא נוסעים משודרג - שלפי מיצובישי יכלול חומרים רכים ואיכותיים יותר ויותר אבזור.

מיצובישי פאג'רו ספורט מתעדכן - אך עדיין לא לישראל
מיצובישי פאג'רו ספורט

מיצובישי גם מוסיפה דלת אחורית חשמלית שניתנת לפתיחה מרחוק מיישומון בטלפון חכם - ניתן אף לתכנת מראש את הפתיחה כדי לחסוך צורך להוציא את הטלפון כשמתקרבים לרכב. בניגוד למערכות מתקדמות יותר המאפשרות פתיחה מכל טווח, זו של הפאג'רו ספורט מוגבלת לטווח החיבור של מערכת הבלוטות' (מספר מטרים מהרכב).

הפאג'רו ספורט במפרט בריטי (לפני מתיחת הפנים)

הפאג'רו ספורט יציע גם מערכות בטיחות חדשות - סיוע במעבר נתיב והתרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור. מיצובישי עשויה להוסיף מערכות אלו בהמשך גם לטרייטון.