סדנת השיפורים האמריקנית ראוש (Roush) חשפה מכונית תצוגה מרהיבה, הממחישה לאן ניתן להגיע באמצעות שימוש בשיפורים שלה. המכונית, על בסיס פורד מוסטנג, נחשפה באירוע מכוניות העל והקלאסיות במונטריי, קליפורניה ("שבוע המכוניות של מונטריי").

המוסטנג RS3 (ר"ת של Roush Stage 3) עוצבה בהשראת אחת מהמדורות המיוחדות של פורד GT, כולל סכמת הצבעים כחול-כתום של מהדורת קאוואסאקי משנה שעברה. גם החישוקים עוצבו בהשראת ה-GT, ומציעים מידות נדיבות של "20 מלפנים ומאחור עם רוחב של "8.5 מלפנים ו-"11 מאחור. הם עטופים בצמיגים בגודל 245/35 מלפנים ו-285/35 מאחור מתוצרת מישלן.

גולת הכותרת של השיפורים נמצאת כמובן מתחת למכסה המנוע, שם ראוש ציידה את המוסטנג GT (מנוע 5.0 ליטר V8) במגדש על, מערכת יניקה משודרגת ותוכנת ניהול חדשה. התוצאה: 710 כ"ס ו-84.6 קג"מ (466 כ"ס ו-58 קג"מ "בלבד" במקור). נתוני ביצועים לא פורסמו. ה-RS3 מצוידת בתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה אחורית.

חלום של ביצועים: פורד מוסטנג יחידה מסוגה של ראוש


עוד בשיפורים: ערכת שדרוג אווירודינמית הכוללת כל ספויילר שרק חלמתם עליו (מסיבי פחמן כמובן), מראות צד מסיבי פחמן, מערכת פליטה משודרגת עם ארבעה פתחים וכלוב התהפכות. לפי שעה ראוש לא הודיעו על כוונה לייצר את המהדורה המיוחדת.