רכב הפנאי הקומפקטי של טויוטה, ה-C-HR, עובר רענון של אמצע החיים. יותר משלוש שנים אחרי שהוצג, יצרנית הרכב היפנית מציגה עדכון לקראת שנת 2020, שכולל גם תוספת מנוע חזק בהרבה - שלא יגיע לישראל. יתר העדכונים עם זאת צפויים כאן בשנה הבאה.

טויוטה C-HR המחודש עבר עדכון קוסמטי קל, שכולל יחידות תאורה חדשות (לד מלא) עם תאורת יום עליונה, פנסי הערפל עברו מתחתית הפגוש לחלק העליון והסבכה הקדמית גדולה יותר ובחלקה התחתון הפגוש כעת בצבע יתר המרכב.

מאחור תמצאו עדכון דומה - יחידות תאורה בעיצוב חדש וגם פגוש שעבר עדכונים קלילים. מהצד עיצוב הדמוי-קופה לא השתנה, אך יש חישוקים קלים בעיצוב חדש.

טויוטה C-HR מחודש מקבל 180 כ
מצאו את ההבדלים: אחרי מתיחת הפנים (למעלה) ולפני

החידוש הגדול לקראת 2020 נמצא מתחת למכסה המנוע, שם תוצע יחידת כלאיים חדשה וחזקה בהרבה מזו המשווקת בישראל. זו מגיעה מטויוטה קורולה החדשה, ומציעה שילוב בין מנוע בנזין 2.0 ליטר למנוע חשמלי, לטובת הספק כולל של 180 כ"ס - לעומת 122 בלבד בגרסת ה-1.8 המשווקת בישראל. גרסת ה-2.0 ליטר מציעה גם מערך מתלים משודרג לטובת נוחות עדיפה, כך לפי היצרנית.

טויוטה C-HR מחודש מקבל 180 כ


טויוטה לא מפרסמת בינתיים נתוני ביצועים ותצרוכת דלק, אך בקורולה האצ'בק למשל הפער בין המנועים בא לידי ביטוי באופן ברור בביצועים: 7.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש לעומת 10.9 שניות בגרסת הבסיס (המהירות המרבית בשתי הגרסאות עומדת על 180 קמ"ש). תצרוכת הדלק של הקורולה 2.0 ליטר עומדת על 26.3 ק"מ לליטר לעומת 29.4.

טויוטה C-HR מחודש מקבל 180 כ


מחברת יוניון מוטורס נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי אין כוונה לשווק את גרסת ה-2.0 ליטר ב-C-HR. לפי היבואנית, מנוע זה לא יצליח להתברג לקבוצת מיסוי ירוק 2 ולכן יהפוך את ה-C-HR ליקר מהרצוי. גרסת ה-2.0 ליטר אינה מוצעת כאן גם בקורולה.

טויוטה C-HR מחודש מקבל 180 כ


בישראל נצטרך להסתפק אם כן בעדכונים הקוסמטיים, כמו גם בשדרוגים נוספים שהדגם עובר לקראת 2020: טויוטה מבטיחה שיפור להיגוי החשמלי, לבידוד הרעשים וגם מערכת מולטימדיה חדשה - כולל אפשרות לשיקוף טלפונים חכמים (אנדרואיד אוטו וקארפליי).

מחברת יוניון מוטורס לא נמסר תאריך לתחילת שיווק מתיחת הפנים בישראל.