יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית פורשה חשפה מהדורה מיוחדת של המשפחתית הספורטיבית, הפאנאמרה. המכונית, שמציינת השנה עשר שנות שיווק, תציין זאת בגרסת "פאנאמרה 10" שכוללת פריטי עיצוב ואבזור ייחודיים.

דגמי ה-"10" מבוססים על הפאנאמרה 4 עם מנוע 2.9 ליטר טורבו-בנזין ו-330 כ"ס, או פאנאמרה 4 אי-הייבריד (E-Hybrid, כלאיים נטענת) שמוסיפה מנוע חשמלי עם 136 כ"ס להספק כולל של 462 כ"ס. גרסת הכלאיים תציע כושר טעינה משודרג - 7.2 קילוואט לעומת 3.6 ב-4 אי-הייבריד רגילה.

עדכוני העיצוב כוללים כיתוב "פאנאמרה 10" בצבע זהב לבן בתחתית דלתות הצד הקדמיות. אותו צבע משמש גם לחישוקי ה-"21 שגם מציעים עיצוב ייחודי למהדורה זו ולתפרים בתא הנוסעים (השחור ברובו). כיתובי "פאנאמרה 10" בספי הדלתות ובצידה הימני של הקונסולה הקדמית משלימים את חבילת ה"קניתי משהו מיוחד".

פורשה פאנאמרה חוגגת עשור במהדורה מיוחדת: 10


פורשה תציע את המהדורה המיוחדת במרכב הליפטבק והסטיישן. המפרט יהיה עשיר כמקובל במהדורות כאלה, וכולל בין היתר תאורת מטריצת לד אדפטיבית, בולמי אוויר מתכווננים, מערכת לסיוע במעבר נתיב, סיוע בשמירת נתיב, סיוע חנייה, חלון גג, מושבים חשמליים עם 14 אפשרויות כיוונון וחימום ועוד.

פורשה פאנאמרה חוגגת עשור במהדורה מיוחדת: 10


מחיר הפאנאמרה 10 באירופה עומד על החל מ-114.5 אלף יורו (כ-436 אלף שקל). מפורשה נמסר כי מאז השקת הפאנאמרה בשנת 2009, נמסרו משני הדורות הראשונים למעלה מרבע מיליון יחידות.