זמן קצר אחרי הקדימון שבישר על בואו, סקודה חושפת את הקאמיק GT, גרסת קופה מסוגננת של רכב הפנאי הקטן. למען הסדר הטוב, חשוב לשים לב שמדובר ברכב שונה בתכלית מזה שיגיע אלינו בישראל בשנה הבאה, כזה המיועד רק עבור הלקוחות הסיניים של סקודה.

סקודה קאמיק GT מציע עיצוב מהודר יותר מהקאמיק הסיני הרגיל, רכב גדול מזה שיוצע אצלנו. ה-GT מציג אורך של 441 ס"מ, 17 יותר מהקאמיק האירופי ושניים יותר מהסיני. גובהו 161 ס"מ (שניים יותר מ"שלנו") ובסיס הגלגלים דווקא קצר יותר - 261 לעומת 265 בקאמיק האירופי, שמבוסס באופן נרחב על סקודה סקאלה, המשפחתית הקטנה. רוחב הרכב החדש עומד על 178 ס"מ, אחד פחות מהקאמיק האירופי וזהה לגרסה הסינית הרגילה.

הסינים מקבלים גם מנוע פחות מלהיב מאיתנו - יחידת בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, ללא מגדש, שמספקת 111 כ"ס ו-15.3 קג"מ ומשודכת לתיבת שישה הילוכים אוטומטית פלנטרית. הקאמיק לשוק הישראלי יוצע עם מנועי שלושה וארבעה צילינדרים טורבו-בנזין, בנפח 1.0 או 1.5 ליטר בהתאמה (115 כ"ס בגרסת הבסיס, 150 בבכירה). תיבת ההילוכים כאן תהיה רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה.

נחשף סקודה קאמיק קופה לסין


הקאמיק GT הוא רכב פנאי שני שסקודה מפתחת במיוחד עבור סין. קדם לו סקודה קודיאק GT, פנאי-קופה במתכונת דומה המבוסס על הקודיאק המשווק גם בישראל. כמו אחיו הגדול, הקאמיק GT אינו מיועד לשיווק מחוץ לסין, ובהתאם לא נראה אותו בישראל. רכב הפנאי הקטן במפרט האירופי יגיע אלינו בתחילת שנה הבאה.

נחשף סקודה קאמיק קופה לסין
נחשף סקודה קאמיק קופה לסין