צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מוסיפה גרסה חדשה לסקודה סקאלה, המשפחתית הקטנה המבוססת על פלטפורמת הסופרמיני של קבוצת פולקסווגן, "MQB A0" (בדומה לפולקסווגן פולו וסיאט איביזה, אך עם מידות מרכב נדיבות יותר). הגרסה החדשה מאמצת מנוע חזק במיוחד לסוגה אבל גם תג-מחיר יומרני של החל מ-140 אלף שקל.
 
הגרסה החדשה, שמכונה "ספורט", מצוידת במנוע ה-1.5 ליטר המוכר של קבוצת פולקסווגן שמשודך כרגיל לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. ההספק עומד על 150 כ"ס והספורט מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.3 שניות (9.4 בגרסת ה-1.0 ליטר). תצרוכת הדלק המשולבת בתנאי מעבדה - 20 ק"מ לליטר ולמכונית כיול מתלים ספורטיבי יותר, כולל הנמכת מתלים של 1.5 ס"מ.
 
רמת הגימור כוללת איפור ספורטיבי עם פגושים שונים, חלון גג, שמשה אחורית כהה וספוילר. יש גם תאורת לד, חישוקי "18, אפשרות לבחירת מצב ניהוג, מושבים ספורטיביים, דיפון שחור לתקרה, דוושות אלומיניום, חבילת רשתות ועזרי טעינה.

​סקודה סקאלה 1.5 ליטר - החל מ-140 אלף שקל
צילום: סקודה
 
כמו ברמת הגימור "סטייל", למכונית מערכת מולטימדיה עם מסך "8, מחוונים מוקרנים ומפתח חכם. אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. מחיר הגרסה החדשה, 140 אלף שקל, ממקם אותה מעל חלק מהמשפחתיות הקומפקטיות הגדולות יותר.