קיה ישראל החלה לשווק את K2500, המסחרית הקלה שלה. מסחרית זו הוצגה ב-2005, שווקה באירופה וגם בישראל – אז עדיין על-ידי היבואן הקודם, סמל"ת – אך המכירות שלה פסקו ב-2006, מכיוון שלא עמדה בתקנות הזיהום האירופאית. המסחרית של קיה, ששווקה בישראל תחת השם "סופרטראק" ובמספר תצורות מרכב, עברה מקצה שיפורים ב-2014 וב-2017, וזה האחרון אפשר לה לעמוד בתקנים האירופאיים.

K2500 מוצעת בעולם עם שני בסיסי גלגלים ושתי רמות אורך, מספר מרווחי גחון, תא נהג רגיל או כפול. 

קיה K2500 המסחרית – החל מ-170,000 שקלים
צילום: קיה

חוזרים לארץ 
קיה K2500 משווקת בישראל עם תא-נהג יחיד וארגז פתוח, מנוע דיזל 2.5 ליטר – 130 כ"ס, 26 קג"מ (1500-3500 סל"ד), תיבה ידנית 6 הילוכים. זוהי הגרסה הארוכה יותר, ובסיס הגלגלים שלה 261.5 ס"מ ואורכה 512.5 ס"מ. הרוחב עומד על 174 ס"מ, ותא הנהג מתנוסס ל-199.5 ס"מ. לרכב ארגז פתוח שאורכו 311 ס"מ ורוחבו 163 ס"מ, לשטח הטענה של 5.1 מ"ר, ומבנהו מאפשר לפתוח גם את הדפנות הצידיות. כושר ההעמסה הוא 1420 ק"ג והמשקל הכולל עומד על 2980 ק"ג. K2500 משווקת עם מערכת שמע מקורית הכוללת בלוטות', ומחירה 170,000 שקלים.

כרגע לא נעשה דיגום לארגז סגור, אבל אם יהיה לכך ביקוש ישקלו בקיה ישראל להציע אפשרות כזו בהתקנה מקומית. בשלב זה לא תוקם חטיבה מסחרית, והמחלקה המטפלת בציי הרכב היא שתעסוק במכירות רכב זה. לפי קיה ישראל, מדובר במהלך ראשוני שעשוי להתפתח לפי המשוב מהשוק והאפשרויות שיציע היצרן. היבואן מציין כי בין יתרונות הרכב החדש בארץ, אפשרות נהיגה עם רישיון לרכב פרטי ומחיר תחרותי.

קיה K2500 המסחרית – החל מ-170,000 שקלים
צילום: קיה