סיטרואן פרסמה תמונות רשמיות ראשונות של ה-C4 החדשה, ומאשרת באותה הזדמנות את השמועות - היא תוצע גם בגרסה חשמלית מלאה, כזו שאינה מזהמת בזמן הנסיעה כלל ולא נעזרת במנוע בנזין להארכת הטווח. ה-C4 תחליף ככל הנראה את ה-C4 קקטוס, אם כי השם "קקטוס" לא מופיע בהודעת היצרנית או על המכונית שנחשפה.

יצרנית הרכב הצרפתית פרסמה תמונות בלבד ושומרת מידע טכני להשקה המלאה, שתיערך בסוף החודש הזה. עם זאת, ביצרנית מבטיחים נוחות נסיעה מצטיינת באמצעות מתלי המותג העדכניים (שגרסה שלהם זמינה גם ב-C4 קקטוס היוצא), מושבי נוחות ועוד. מבחינת עיצוב ניכר כי המשפחתית מנסה מלבד מראה השטח האופנתי לקרוץ גם לתחום הקופה ארבע דלתות, כולל גג משתפל מאחור ומבנה דלת אחורי ייחודי.

הגרסה החשמלית ככל הנראה תציע טווח של כ-300 ק"מ בין טעינות והספק מרבי של 136 כ"ס. זוהי מערכת הנעה דומה לזו הקיימת כבר בפיג'ו 2008 החדשה (בחו"ל, עדיין לא בישראל). לצידה יוצעו גם מנועי בנזין ודיזל מוכרים. פרטים אודותיהם כאמור צפויים רק עוד כשבועיים.

סיטרואן C4 החדשה - משפחתית במבטא שטח
צילום: סיטרואן

מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר כי מועד השיווק של ה-C4 החדשה בישראל עדיין לא ידוע. ביבואנית מעריכים עם זאת כי זה יקרה רק במהלך 2021.

סיטרואן C4 החדשה - משפחתית במבטא שטח
צילום: סיטרואן