גרסת הביצועים "מאך 1" (Mach 1) של פורד מוסטנג חוזרת לחיים. 17 שנים אחרי שהופיעה לאחרונה ויותר מיובל להצגתה לראשונה, המאך 1 תחזור להיצע כגרסת ביניים בין ה-GT הרגילה לשלבי הקיצונית.

המאך 1 מבוססת על פורד מוסטנג 5.0 ליטר (GT בקיצור), ומציעה הספק משודרג של 480 כ"ס (20+) ב-7,000 סל"ד ומומנט מרבי זהה של 58.2 קג"מ ב-4,600 סל"ד. היא מאמצת כמה רכיבים מהשלבי GT350, בהם תיבת שישה הילוכים עם צלחת כפולה למצמד ומהלך בורר קצר, סעפת יניקה ומערכת קירור שמן. את המאך 1 ניתן להזמין גם עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית שהותאמה במיוחד (כיול, ממיר מומנט). נתוני ביצועים לא פורסמו.

המאך 1 היא קודם כל מהדורת עיצוב, ומלבד תוספת הכוח תציע גם חרטום חדש (שגם משפר את היעילות האווירודינמית). העיצוב מזכיר את דגמי המאך 1 מהעבר, כולל פגוש שונה, מסיט רוח קדמי וספויילר אחורי. יש גם חישוקים קלים בעיצוב רטרו ("19 ברוחב "9.5 מלפנים ו-"10 מאחור), גרפיקת מאך 1 ועוד.

פורד מוסטנג שוב מגיעה למאך 1
צילום: פורד

לראשונה פורד תציע את המאך 1 גם עם ערכת התנהגות כביש משופרת. זו כוללת חישוקים רחבים יותר ("10.5 מלפנים ו-"11 מאחור), מסיט רוח קדמי מוגדל, כנף אחורית גדולה ועוד.

פורד מוסטנג שוב מגיעה למאך 1
צילום: פורד

שיווק פורד מוסטנג מאך 1 יחל בארה"ב באביב 2021. מחירים לא פורסמו. נכון לעתה לא ידוע על כוונה לשווקה גם בישראל, אך מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג, נמסר כי הנושא "בבדיקה".

פורד מוסטנג שוב מגיעה למאך 1
צילום: פורד
פורד מוסטנג שוב מגיעה למאך 1
צילום: פורד
פורד מוסטנג שוב מגיעה למאך 1
צילום: פורד