נירו של קיה הוא רכב הפנאי הנמכר בישראל, ולכן יש חשיבות לשינויים בהיצע של הדגם. קיה ישראל הודיעה על רמת גימור נוספת עבור קיה נירו, וזו תכונה בשם החביב עליה, 'אורבן'.

רמת גימור זו גבוהה מ-'LX' וכוללת במפרט, בנוסף, מפתח חכם, שמשות כהות, חיישני חניה מלפנים ומאחור והתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי. המחיר, 145,000 שקלים, זהה לזה של נירו ב-LX, והמשמעות ש'אורבן' יפנה לשוק הפרטי, בעוד 'LX' יופנה לציי הרכב, דבר שיאפשר להעניק להם הנחות מבלי לפגוע בתמחור הדגם כעת ועם מכירתו כמשומש. כאן יצוין כי רמת הגימור 'EX' יקרה ב-1000 שקלים. 

קיה נירו 2021 — כעת גם ברמת גימור 'אורבן'
צילום: קיה

צעד זה, כך נראה, נועד להכין את ההיצע של נירו ההיברידי לקראת תחילת 2021, עם כניסתה לתוקף של נוסחה חדשה למס הירוק שתביא לייקור הדגמים ההיברידיים. נירו, ברמת הגימור הגבוהה יותר 'EX', צפוי להתייקר באופן מורגש, ו'אורבן' שיתייקר באופן מינורי יותר (אם בכלל), אמור להוות תחליף עבור הלקוח הפרטי, גם בזכות הוספת אותם פריטי אבזור. 

כאמור, בקיה ימשיכו להפנות את נירו ברמת הגימור 'LX' לציי הרכב, אך אנשי היבואן סבורים שעיקר הפעילות בתחום זה תופנה לגרסה ההיברידית-נטענת; זו אינה יקרה בשלב זה באופן משמעותי, (5000-7000 שקלים), ופער המחיר צפוי להצטמק ב-2021.