ב.מ.וו ישראל הודיעה על תחילת השיווק של ב.מ.וו סדרה 3 היברידית-נטענת בגרסת 320e, גרסה שנייה מסוג למשפחתית הגדולה שלה, המצטרפת ל-330e המשווקת כאן מזה זמן.

גרסה נוספת
ל-320e מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 163 כ"ס (5000-6500 סל"ד) ו-30.6 קג"מ (1350-3700 סל"ד); המנוע החשמלי מייצר 113 כ"ס ו-27 קג"מ (0-3170 סל"ד); התפוקה המשולבת היא 204 כ"ס ו-35.7 קג"מ. התיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההנעה אחורית, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 7.6 שניות והמהירות המרבית 225 קמ"ש. 

להשוואה, ל-330e אותם מנועים, אך הבנזין מייצר 184 כ"ס, התפוקה המשולבת היא 251 כ"ס (292 כ"ס ל-10 שניות) ו-42.8 קג"מ, ומשך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.9 שניות. 

לרכב סוללת 12 קוט"ש וטווח הנסיעה המוצהר הוא 60 ק"מ (56 ק"מ ב-330e). משך הטעינה בעמדה ביתית שש שעות.   

1643159
צילום: ב.מ.וו

בהשוואה לגרסת הבנזין, נפח תא המטען קטן ב-105 ליטרים ל-375 ליטרים, ונפח מיכל הדלק קטן ב-19 ליטרים, ל-40 ליטרים. 

רמת גימור, מחיר
גרסה 320e מוצעת ברמת הגימור 'M דיזיין', הכוללת חבילת 'M ספורט' עם פריטים חיצוניים להופעה ספורטיבית, תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מולטימדיה עם צג "10.25, מחוונים מוקרנים ותאורת אווירה. בולטים בחסרונם פתחי אוורור מאחור (בגלל בקרת אקלים פשוטה יותר), מפתח חכם ופקדי הילוכים מאחורי ההגה. ברמת גימור זו חישוקים גדולים מה-"17 שברמת הגימור הבסיסית של 330e. 

מערך הבטיחות פחות מתקדם מזה שבגרסה החזקה יותר, ועדיין כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. המחיר החל ב-290,000 שקלים, לעומת 309,000 שקלים עברו 330e ברמת הגימור הבסיסית. 

ב.מ.וו 318 ב-'M דיזיין'
במקביל, החלה ב.מ.וו ישראל לשווק גם את גרסת 318 הרגילה (2.0 ליטר, 156 כ"ס) ברמת הגימור 'M דיזיין' שעיקרה עיצוב ספורטיבי יותר ובמפרט מועשר יותר, הכולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, חניה אוטומטית, חישוקי "18 במקום "17; המחיר: 269,000 שקלים, 14,000 שקלים יותר מאשר מחירה של 318 ברמת הגימור הנמוכה יותר.