ב.מ.וו סדרה 3 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, התנהגות, עידון

חסרונות / נוחות נסיעה בעיר, הנדסת אנוש, אבזור בגרסת הבסיס

בשורה התחתונה / מצוינת

ב.מ.וו סדרה 3 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    לקראת סוף 2018 הוצג הדור השביעי של ב.מ.וו סדרה 3.

    כמקובל, גם הפעם מבוססת סדרה 3 על רצפת הנעה אחורית - הפעם על רצפת CLAR, המשותפת לרוב דגמי ב.מ.וו.

    הדור החדש גדול מקודמו (אם כי לא בהרבה) ולמרות זאת קל ממנו. חידוש נוסף בתכנון המרכב – חלוקת משקל שווה בין הסרנים, טוב לשיפור התנהגות הכביש.

    מבחר מערכות ההנעה, בשלב זה, שגרתי - עם מנועי טורבו בנזין ודיזל בנפחי 2.0 ליטר (4 ציל') עד 3.0 ליטר (6 ציל'), תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים או ידנית 6 הילוכים והנעה אחורית/כפולה (על בסיס מנגנון צימוד אלקטרו-הידראולי, ולא דיפרנציאל מרכזי); בהמשך תוצע גם גרסה היברידית נטענת עם טווח נסיעה של 60 ק"מ על חשמל ובהמשך תוצג גם גרסה חשמלית.

    הדגם החדש יוצע בישראל בקיץ 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    לסדרה 3 עיצוב נאה הנעזר בפרופורציות טובות, יחידות תאורה מרשימות ובסך הכל העסק משדר הופעת ”ספורט-אלגנט“ מוצלחת.

  • תא נוסעים ומטען

    ההופעה בפנים מייצרת שייכות מותגית מאוד ברורה — זו ב.מ.וו ואין סיכוי שתתבלבלו. מצד שני, היא מצליחה להתאים את עצמה לעידן המודרני בזכות לוח המחוונים המוקרן, למשל.

    איכות החומרים מצוינת, ההרכבה הדוקה והתחושה הכללית עשירה מאוד. מושב הנהג נוקשה ופחות מוצלח.

    המרחב מאחור לשני נוסעים טוב למדי. נוסע שלישי יסבול ממנהרת הינע רחבה. הכניסה לשורה השניה לא נוחה במיוחד.

    תא המטען גדול למדי ועשוי היטב.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים טובים בגרסת 320e (עד 204 כ"ס) ומצוינים בגרסת 330e שמציעה עד 292 כ“ס במצב ”בוסט“ רגעי. השידוך לתיבה האוטומטית (8 היל‘) מנפק יחידת הנעה יעילה, זריזה וביצועיסטית (במיוחד ב-330e) מחד ומעודנת ונעימה מאידך.

    טווח הנסיעה החשמלי בפועל עומד על כ-50 ק"מ בין טעינות. צריכת הדלק במהלך המבחן עמדה על 11 ק“מ לליטר ב-330e וכ-12.5 ק"מ לליטר ב-320e.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית בעיר ומשתפרת מחוצה לה, וזאת מכיוון שהמתלים מכוילים נוקשה למדי — בעיר זה מפריע, ומחוץ לעיר זה עוזר להתמודד עם שינויי גובה וכביש גלי.

    בשיוט ב.מ.וו סדרה 3 נעימה למדי, בין היתר בזכות בידוד רעשים טוב.

    התנהגות הכביש מצוינת — ה-3 מרוסנת, צפויה, בעלת הגה מצוין ואחיזה גבוהה. היכולת מאוד מרשימה, והיא מאוד מהנה.

  • תמורה למחיר

    הגרסה ההיברידית היא היחידה המשווקת כיום בישראל וככזו היא מציעה תמורה הוגנת עבור הכסף

  • חדש בדגם

    באפריל 2021 החל שיווק גרסת 320e, גרסה היברידית-נטענת חדשה בעלת אותו סידור מנועים של גרסת 330e (מנוע חשמלי, מנוע טורבו 2.0 ל') אך בהספק מופחת שעומד על 204 כ"ס (במקום 292 כ"ס). טווח הנסיעה החשמלי דומה (כ-60 ק"מ). בנוסף החל שיווק גרסת 318i (בנזין, טורבו, 156 כ"ס) ברמת גימור M-דיזיין.

  • סיכום

    ישר לצמרת הקטגוריה.

ב.מ.וו סדרה 3 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו סדרה 3

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ב.מ.וו סדרה 3?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ב.מ.וו סדרה 3

ב.מ.וו סדרה 3 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

8
ב.מ.וו סדרה 3 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
13.8 טרם נבחן טרם נבחן 11.2 15
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 12.2 9
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 12.2 9
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 1
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
66.6 טרם נבחן טרם נבחן 56.6 2
6
56.6