יוניון מוטורס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל, נכנסת לתחום הרכב השיתופי עם השקת שירות "טויוטה SHARE". השקת השירות החדש מתכתבת עם הצהרות היצרנית לגבי הרחבת הפעילות שלה בתחום, הן כמפעילה של שירותים והן כיצרנית מוצרים ופלטפורמות לרכב שיתופי ואוטונומי. 
 

טויוטה שיתופית בישראל

השירות החדש מציע אפשרות לשכור רכב לטווח קצר במתווה חצי יומי או יומי וללא צורך במנוי כך שהוא פתוח גם למשתמשים מזדמנים – כל עוד הם מעל גיל 18 ועם וותק של מעל שנתיים. הזמנת השירות תיעשה דרך אפליקציית My Toyota הזמינה להורדה בחנות האפליקציות של אנדרואיד ואפל.

השכרת הרכבים אפשרית 24 שעות ביממה והעלות בתקופת ההשקה עומדת על 99 ש"ח ל"חצי יום" (6 שעות) ועד כ-190 ש"ח ליום השכרה מלא כאשר לפחות בתחילת הדרך יוצעו מכוניות מדגם טויוטה אייגו X, מכונית המיני העירונית של היצרנית. 

כלי הרכב נפרשו באופן רחב יחסית במגוון ערים ונקודות שונות, לעיתים בסמוך למרכזי השירות והמכירה של היבואנית. לפי יוניון מוטורס נכון להיום השירות פועל בכ-12 ערים ונקודות "אסטרטגיות" בהן כרמיאל, טבריה, עפולה, חיפה, נתניה, רעננה, תל אביב-יפו, ראשון לציון, ירושלים, רמלה, באר שבע ועוד – ובכוונת היבואנית להרחיב את השירות לערים ונקודות נוספות. 

טויוטה אייגו X
צילום: טויוטה