שבועות אחדים לאחר שהוצגה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס, חברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה, מתחילה בשיווק גרסת ה-GTS של הפאנמרה. כמו ששמה רומז, מדובר בגרסה חזקה וממוקדת יותר לנהיגה.
ה-GTS מבוססת על גרסת ה-4S (הנעה כפולה) של פורשה פאנאמרה, אך זכתה לשדרוג קל של יחידת הכוח. מנוע ה-V8 בנפח 4.8 ליטר מייצר בגרסה זו עוד 30 כ"ס (430 סה"כ) ומשודך לתיבת ה-PDK (רובוטית כפולת מצמדים). ה-GTS מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.3 שניות ולמהירות מרבית של 286 קמ"ש. המכונית זכתה כמובן לשינויי עיצוב וכיול מתבקשים, הן מבפנים והן מבחוץ, כמו גם לשיפור ועדכון המערכות הדינאמיות. וכך מערך המתלים האקטיבי הוקשח, גובה המרכב הונמך, והבלמים הגיעו היישר מגרסת הטורבו.
מחיר הפאנמרה GTS יחל בארץ ב-1.2 מיליון שקל. תג זה ימקם אותה כמעט באמצע בין הגרסה היקרה של ה-4S (שעולה 1.07 מיליון שקל) לבין הגרסה ה"בסיסית" של הטורבו (1.47 מיליון שקל).
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.