דגמי הביצועים של אופל קרובים לישראל

לכבוד עלייתה הקרובה של חטיבת הביצועים של אופל לארצנו, שאלנו מספר שאלות את אילן טל, מנכ"ל אופל ישראל, ואת מייקל מאייר, מנהל שיווק המוצר באופל

אופל קורסה OPCמתי יגענו אלינו דגמי OPC הראשונים?
טל: "אופל אינסיגניה OPC כבר בדרך ושיווקה יחל ממש בקרוב. אנו בוחנים כעת את שיווק אופל קורסה OPC וכמובן שנרצה לייבא גם את גרסת ה-OPC של אופל אסטרה, לכשתצא לשוק במהלך השנה הבאה".
 
יש כבר מחירים משוערים?
טל: "האינסיגניה, שהיא בעלת מנוע V6 2.8 ליטר טורבו המספק 325 כ"ס, הנעה כפולה ודיפרנציאל מוגבל החלקה, תגיע במחיר של 365,000 שקל כולל כל התוספות. בנוגע לקורסה OPC, שלה 192 כ"ס, אגיד רק שנפתיע עם אבזור מרשים ומחיר נמוך מ-150,000 שקל".
 
מה אפשר לספר לנו על האסטרה OPC החדשה?
מאייר: "יהיו לה קרוב ל-300 כ"ס ממנוע 2.0 ליטר טורבו. היא תימכר עם גיר ידני ששה הילוכים בלבד ודיפרנציאל מוגבל החלקה יגיע כסטנדרט. לאחרי יציאת הגרסה הבסיסית, תגענה גרסאות נוספות לשוק, כפי שעשינו עם הקורסה בגרסת הנורבורגרינג".
 
אם כבר הזכרת את הרינג, אתם מבצעים שם ניסויים רבים למכוניות ה-OPC. במה אתם מתמקדים?
מאייר: "כל דגם OPC מבצע כ-10,000 ק"מ על הרינג, כאשר לפי החישוב שלנו כל ק"מ שם שווה ערך ל-18 ק"מ של נסיעה על הכביש, כך שעמידות המכוניות בנסיעה חזקה נבחנת היטב. במקביל, המטרה שלנו היא להיות הכי מהירים על הרינג ואנחנו מכיילים את המכוניות שלנו בצורה זו – יותר אחיזה על חשבון שעשועי זנב, אם כי הן מהנות מאוד גם לא על המסלול".
 
מניסיונכם, כמה משפיע דיפרנציאל מוגבל החלקה מבחינת זמנים בנורבורגרינג?
מאייר: "עם הקורסה ראינו הבדלים של כ-10 שניות להקפה" (זמן ההקפה של הקורסה OPC הוא 8:48, ר.ש).

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.