שנה אחרי שהציגה אותו בגרסת תצוגה בתערוכת פריז,
ב.מ.וו חושפת את ה-X2 החדש בגרסה כמעט-סדרתית, ותחת הסוואה. רכב הפנאי - מעין גרסה ספורטיבית של ה-
X1 (או Sports Activity Coupe בשפת ב.מ.וו), צפוי להגיע לישראל באמצע שנת 2018, כך נמסר מחברת דלק מוטורס, יבואנית המותג. הרכב החדש צפוי להיחשף לראשונה בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא.
צילום: מנהל
כמקובל ברכבי ה-X בעלי הספרה הזוגית בב.מ.וו, ה-X2 יהיה מעין קופה-פנאי עם גג נמוך יותר מה-X1 ועיצוב ספורטיבי יותר. בהתאם, ב.מ.וו ציידה אותו בהסוואה בסגנון "הג'ונגל האורבני", כלומר במעין הסוואה צבעונית בגווני צהוב-כתום-אפור-שחור, במקום השחור-לבן המקובל.
צילום: מנהל
מלבד זאת היצרנית לא מספקת פרטים כלשהם לגבי הרכב החדש, שצפוי להציע מידות דומות ל-X1 (למעט הגובה) ומנועים דומים. פירוש הדבר שאורכו יעמוד על כ-444 ס"מ, רוחבו על כ-182 ס"מ ובסיס הגלגלים שלו על כ-267 ס"מ. בהיצע המנועים צפו ליחידות טורבו בנזין ודיזל, עם הספקים שנעים בין 136 ל-231 כ"ס.
צילום: מנהל גרסת התצוגה משנה שעברה
ב.מ.וו השיקה את ה-X1 החדש בשנת 2015, ועשתה בו לראשונה שימוש בפלטפורמת הנעה קדמית (משותפת למיני קאנטרימן החדש ולסדרה 1 הבאה). ה-X1 משווק גם בישראל, ומחירו מתחיל מ-245 אלף שקל. מחיר ה-X2 צפוי להיות גבוה מכך, אם כי לא ידוע בכמה.
ובעניין אחר - ב.מ.וו חוזרת לגל הינע מפלדה
החל מנובמבר 2017 היצרנית הבווארית תפסיק לשווק את את גרסאות הקיצון M3 ו-M4 עם גל הינע מתרכובת CFRP (תרכובת סיבי פחמן ופלסטיק) ותחזור לגל הינע מפלדה. הסיבה היא תקני הזיהום המחמירים, ואם אתם מרימים גבה, אז הרי לכם ההסבר - גל הינע מפלדה אמנם כבד יותר, אך קוטרו קטן יותר ובמרחב הנותר ניתן להתקין עוד פילטר.