לובינסקי ממנה סמנכ"ל מכירות חדש למותגי הרכב
ניב אורון יופקד על ייצוב המכירות ופיתוח תמהיל הדגמים בשוק שמושפע מירידה בביקושים והתחזקות המותגים הסיניים
קבוצת לובינסקי מודיעה על מינויו של ניב אורון לסמנכ"ל מכירות של פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS בישראל. המינוי מגיע בתקופה שבה שוק הרכב המקומי מצוי במאבק על נתחי שוק, על רקע האטה כללית בביקושים, גידול ברכבי חשמל מוזלים מתוצרת סין ושינויים רגולטוריים שמצמצמים את מרווחי היבואנים.
אורון, בן 44, לשעבר ראש חטיבת אאודי בישראל ומקים B-EV מוטורס, מצטרף ללובינסקי עם ניסיון ניהולי של יותר משני עשורים. הוא יידרש להתמודד עם שורה של אתגרים: תחרות אגרסיבית, שחיקה במיצוב חלק מהמותגים הוותיקים, ומעבר לשוק שמסתמך יותר על מבצעי מימון ועל מבני מחיר גמישים.
השקות חדשות ולחץ מסחרי גובר
השנה מושקים בישראל דגמי מפתח של סטלנטיס, בהם פיג'ו 3008 ו-5008 החדשים וסיטרואן C3 המשודרגת, סיטרואן C5 החדשה (שתושק בקרוב) לצד היצע מתרחב של אופל. עבור לובינסקי מדובר בהזדמנות מסחרית, אך גם במורכבות: ההשקות נערכות בשוק שבו הצרכן הישראלי מחפש מחיר אטרקטיבי יותר מאי פעם, והמותגים האירופיים מתקשים לעמוד בתחרות של מותגים סיניים שמציעים מפרט וממדים במחיר נמוך יותר.
אורון ציין כי כניסתו לתפקיד נועדה "לחדד מחדש את ערך המותגים ולבנות חוויית לקוח אחידה ורלוונטית".
כתבות אחרונות
-
07/12/2025לנדו נוריס אלוף העולם בפורמולה 1
-
ניר בן טובים , 07/12/2025לובינסקי ממנה סמנכ"ל מכירות חדש למותגי הרכב
-
שרון ביידר, 07/12/2025התחזית: שווי השימוש ימשיך להתייקר ולשבש את שוק הרכב
-
ניר בן טובים , 07/12/2025הדור הבא של מכוניות הביצועים מגיע מטויוטה ולקסוס
-
ניר בן טובים , 07/12/2025אבארט הבינו שנעשתה שגיאה חמורה. חוזרים לבנזין רגיל?
-
ניר בן טובים , 07/12/2025מאות רכבי פורשה הושבתו בבת אחת
-
שרון ביידר, 04/12/2025עד 120 - קשישות בנות 100 בכבישי ישראל
-
מערכת אוטו, 04/12/2025רכבי הסלבס: במה נוהג ערן זהבי?
-
איתי שטיינברג, 04/12/2025שברולט סילברדו EV – מבחן דרכים