לובינסקי ממנה סמנכ"ל מכירות חדש למותגי הרכב
ניב אורון יופקד על ייצוב המכירות ופיתוח תמהיל הדגמים בשוק שמושפע מירידה בביקושים והתחזקות המותגים הסיניים
קבוצת לובינסקי מודיעה על מינויו של ניב אורון לסמנכ"ל מכירות של פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS בישראל. המינוי מגיע בתקופה שבה שוק הרכב המקומי מצוי במאבק על נתחי שוק, על רקע האטה כללית בביקושים, גידול ברכבי חשמל מוזלים מתוצרת סין ושינויים רגולטוריים שמצמצמים את מרווחי היבואנים.
אורון, בן 44, לשעבר ראש חטיבת אאודי בישראל ומקים B-EV מוטורס, מצטרף ללובינסקי עם ניסיון ניהולי של יותר משני עשורים. הוא יידרש להתמודד עם שורה של אתגרים: תחרות אגרסיבית, שחיקה במיצוב חלק מהמותגים הוותיקים, ומעבר לשוק שמסתמך יותר על מבצעי מימון ועל מבני מחיר גמישים.
השקות חדשות ולחץ מסחרי גובר
השנה מושקים בישראל דגמי מפתח של סטלנטיס, בהם פיג'ו 3008 ו-5008 החדשים וסיטרואן C3 המשודרגת, סיטרואן C5 החדשה (שתושק בקרוב) לצד היצע מתרחב של אופל. עבור לובינסקי מדובר בהזדמנות מסחרית, אך גם במורכבות: ההשקות נערכות בשוק שבו הצרכן הישראלי מחפש מחיר אטרקטיבי יותר מאי פעם, והמותגים האירופיים מתקשים לעמוד בתחרות של מותגים סיניים שמציעים מפרט וממדים במחיר נמוך יותר.
אורון ציין כי כניסתו לתפקיד נועדה "לחדד מחדש את ערך המותגים ולבנות חוויית לקוח אחידה ורלוונטית".
כתבות אחרונות
-
אלי שאולי, 28/12/2025 -
יואל שוורץ, 28/12/2025טסלה מודל 3 המחודש - מבחן דרכים (לונג ריינג׳)
-
ניר בן טובים , 25/12/2025חורף, טווח והאמת על רכב חשמלי
-
מערכת אוטו, 25/12/2025רכבי הסלבס: במה נוהגים רותם סלע וליאור רז?
-
קינן כהן, 25/12/2025BYD סיליון 5 פלאג אין: מבחן דרך
-
יואל פלרמן, 25/12/2025מבחן בטיחות למסחריות – משפרים ומשתפרים
-
שרון ביידר, 25/12/2025השרה רגב שומרת על לקוחות היוקרה
-
ניר בן טובים , 24/12/2025רגע מכונן: יגואר נפרדת ממנוע הבעירה
-
ניר בן טובים , 24/12/2025המבוך / המסמר האחרון בסטיישן של וולוו