פריסבי, יבואנית צ'רי, הכריזה היום (רביעי) על תחילת השיווק של טיגו 4 בגרסתו ההיברידית. כזכור, דגם זה משווק בישראל בגרסת בנזין בלבד (ICE) מסוף 2023, ומוצע כאן ב-123,000 שקלים, וכעת מצטרפת להיצע של דגם הפנאי הקטן (B-SUV) גם גרסה היברידית (HEV). 

1711971צילום: אלי שאולי

דגם, גרסה

טיגו 4 הוצג בסין ב-2017, מכונה שם 'X5', עבר מאז שלוש מתיחות פנים – שתי הראשונות ב-2019 וב-2020, ואילו השלישית ב-2024 הוקדשה לגרסת היצוא המכונה 'טיגו 4'. עיצוב החזית של הגרסה ההיברידית שונה במעט מזו הרגילה. 

בסיס הגלגלים של טיגו 4 הוא 261 ס"מ, אורכו 432 ס"מ, רוחבו 183 ס"מ וגובה הגרסה ההיברידית 165 ס"מ (1 ס"מ פחות מהרגילה). נפח תא המטען בגרסה החדשה כאן הוא 310 ליטרים ומשקל הרכב 1550 ק"ג; בגרסת הבנזין: 340 ליטרים ו-1421 ק"ג. 

1711972צילום: אלי שאולי

מנוע הבעירה הפנימית זהה – בנזין אטמוספרי 1.5 ליטר המייצר 95 כ"ס ב-5500 ו-12.7 קג"מ ב-4000 סל"ד (12.7 קג"מ בגרסה האחרת) – ונוסף לו מנוע חשמלי המייצר 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ; התפוקה המשולבת היא 163 כ"ס ו-26.5 קג"מ. לרכב תיבת העברה עם הילוך אחד, ההנעה קדמית, משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 8.9 שניות והמהירות המרבית 150 קמ"ש. בגרסת הבנזין: 9.6 שניות ל-100 ועד ל-153 קמ"ש. 

לרכב סוללה של 1.8 קוט"ש והוא אמור לנוע לזמן לא מבוטל ולא בעומס על חשמל בלבד, מכיוון שהסוללה נטענת ברצף על-ידי מנוע הבנזין המשמש בנהיגה רגילה כמאריך-טווח. 

1711973צילום: אלי שאולי

רמות אבזור, מחירים

במפרט הבטיחות של טיגו 4 ההיברידי בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

הרכב מוצע בשתי רמות אבזור. מחירו ב'קומפורט' הוא 135,990 שקלים ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, צג "12.3 עם שיקוף סלולרי, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת. 

1711974צילום: אלי שאולי

ברמת האבזור 'לקשרי' העולה 137,9900 שקלים, גם מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי למושב הנהג, מערכת שמע משודרגת, ריפוד דמוי-עור. 

לטיגו 4 ההיברידי אחריות של 6 שנים או 150,000 ק"מ.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.