רכבי הסלבס: במה נוהגת אופירה אסייג?

מגישת הטלוויזיה ואשת התקשורת, ממש כמו האישיות שלה, מתגלגלת בקרוסאובר איטלקי חד, מסעיר ובעיקר כזה שלא דופק חשבון. מה ששלה שלה

בעוד שבתחום השותפים שלה להנחיית תוכנית הטלוויזיה שלה, אופירה אסייג ראתה כמה שינויים משמעותיים ועזיבות שנויות במחלוקת, וגם היחסים שלה עם קולגות ושאר מפורסמים משלל תחומים ידעו עליות והורדות עוקבים. בכל הקשור לרכב שהיא בחרה לעצמה – לאשת התקשורת יש טעם ברור מאוד.

מזה כשנה וחצי עושה אסייג שימוש בקרוסאובר הספורטיבי של מזראטי – הגרקאלה. ומכיוון שאת אופירה אנחנו מניחים שאתם מכירים, בואו נדבר קצת על הגלגלים שלה.

מזראטי גרקאלה
  • הספק

    330 כ"ס

  • תאוצה 0-100

    5.3 שניות

  • מהירות מירבית

    240 קמ"ש

הגרקאלה, הוא האח הקטן של הלבנטה בהיצע הקרוסאוברים הספורטיביים של מזראטי. כן, היצרנית שזוהתה עם מכוניות GT ספורטיביות, חצתה את הכביש ועשתה מעשה פורשה. ובעוד הלבנטה מתמודד מול הקאיין. המזראטי גרקאלה, מציב את עצמו כיריב ישיר לפורשה מקאן. על אף ההגדרה שלו כרכב פנאי, הוא מציג יכולות ספורטיביות מרשימות המזכירות את המורשת של מזראטי. 


הגרקאלה נבנה על בסיס פלטפורמת "ג'ורג'יו" של אלפא רומיאו, זו שמשמשת גם את אלפא ג'וליה והסטלביו, לאחר שעברה שיפורים משמעותיים. גרסת ה"מודנה" כמו זו של אופירה, מצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר המספק 330 כ"ס, תיבת 8 הילוכים והנעה כפולה. הביצועים מצוינים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות. אגב, אם תרצי להשתדרג, יש תמיד את גרסת ה"טרופאו" הספורטיבית עם 530 כ"ס. 

אופירה אסייג והמזראטי גרקאלה. צילום – אור גפן (2).jpeg

צילום: אור גפן

 תא הנוסעים מרשים, איכותי ומודרני ובמודנה יש גם לא מעט אבזור כמו גג שמש פנורמי, חימום למושבי העור, תצוגה עילית, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים ועוד. 
מבחינת התנהגות כביש, הגרקאלה מצטיין, עם זוויות גלגול מזעריות, הגה חד ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. הכלי הלא קטן הזה. החיסרון העיקרי הוא נוחות נסיעה לא מדהימה בשל חישוקי 21 אינץ'.

בסדר, אז סיפרנו לכם על הרכב, אתם יודעים למי יש אותו, אבל עכשיו למה שאתם באמת רוצים לדעת. כמה הוא עולה? המחיר הרשמי נע בין 600 אלף שקלים לגרסת הכניסה GT עם 300 כ"ס, למודנה כמו של אסייג תוסיפו 100 אלף שקלים ל-700,000 שקלים. עבור הפולגורה החשמלי תתבקשו לשלם 880 אלף שקלים והטרופאו הקיצוני כבר נושא תג מחיר של מיליון שקלים. 


Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.