"איזה פאזל", אני מסנן לעצמי שנייה אחרי שרוני מוסר לי את מפתחות הרנו קולאוס החדש שנחת בארץ. ולא בגלל שהוא החליט להפתיע אותי בשי צנוע לחג באריזת צלופן, אלא כי מול עיני המשתאות מתגלה סביבת נהג ששוזרת מאפיינים ברורים של רנו וניסאן. כזו שתעסיק אותי בפקקי התנועה ותהפוך למשחק טריוויה. בקרת האקלים למשל הגיעה מניסאן (קשקאי במקרה הזה) וכך גם בורר ההילוכים וחלק מהמתגים. אפילו הצלילים והתחושות של ההגה מדברים ב"ניסאנית" שלא לדבר על פתיחת מיכל הדלק היפנית. אבל חלק אחר מהמתגים, למשל הפיקוד מההגה על מערכת השמע או על מחשב הדרך מוכרים מהמגאן, ממש כמו איור המכונית שנותן חיווי על דלתות פתוחות. אפילו הכרטיס החכם ומתג ההתנעה הגיעו מרנו וכמו התאים הנפתחים בדפנות בדלתות (רק שלא ייפול לתוכם משהו – הם מאוד עמוקים) מוכרים ממשפחת המגאן היוצאת. ואוסף הדוגמאות הזה מזכיר לי שדווקא בדגמי הפנאי כפולי ההנעה רנו אלופים בפירוקים והרכבות.