תעודת זהות
תעודת זהות
-
מחיר₪151,990
-
שנת דגם2025
-
שווי שימוש רציףשווי שימוש רציףמייצג את הסכום המחושב לחיוב בתלוש השכר במידה והרכב ניתן על ידי המעביד. הסכום מחושב בהתאם לכללים שנקבעו על ידי רשויות המס, והוא מתבסס על שווי השימוש ברכב כפי שנקבע לפי קטגוריית הרכב, שנת הייצור, סוג הדלק ושאר הפרמטרים הרלוונטיים.3770
-
אחריותשלוש שנים
-
שנת השקת הדגם בחו"ל2019
-
שנת השקת הדגם בישראל2020
-
אגרת רישוי1972
תיאור
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
תיאור
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מידות
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מידות
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
צמיגים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
צמיגים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מנוע וביצועים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מנוע וביצועים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
נפח מנוע (סמ"ק)999
-
סוג מנועטורבו בנזין
-
תצורת מנועטורי
-
מספר צילינדרים3
-
הנעההנעה קדמית
-
הספק מירבי (כ"ס)הספק מירבי (כ"ס)לכל מנוע יש שיא כוח, ההספק המקסימלי שהוא יכול לייצר. החישוב במכוניות עם מנוע בעירה פנימית הוא שסוס אחד שווה ערך להנפה של 75 ק"ג לגובה של מטר. במכוניות חשמליות, סוס שווה ערך ל-760 ואט114
-
סל"ד להספק מינימלי (סיבובים/לדקה)5250
-
סל"ד להספק מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד להספק מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא ההספק. כך ניתן לדעת האם יש צורך למשוך הילוכים או שיש מספיק כוח כבר בנהיגה רגועה5250
-
מומנט מירבי (קג"מ)מומנט מירביבישראל נתון המומנט נמדד בקילוגרם למטר. מנוע עם מומנט גבוה יותר ובסל"ד נמוך יותר יהיה הרבה יותר גמיש וחזק ביום יום20.4
-
סל"ד למומנט מינימלי (סיבובים/לדקה)1750
-
סל"ד למומנט מירבי (סיבובים/לדקה)סל"ד למומנט מירביבאיזו מהירות צריך להסתובב המנוע (בעירה פנימית) כדי לייצר את שיא המומנט, כך ניתן לדעת כמה "גמיש" המנוע. ככל שיש יותר מומנט ובסיבובים נמוכים יותר, כך ניתן "לרוץ" על המומנט ולא צריך לאמץ את המנוע1750
-
0 ל-100 קמ"ש (שניות)11.1
-
מהירות מירבית (קמ"ש)180
-
תיבת הילוכיםתיבת הילוכיםשתי תצורות מוכרות הינן תיבה ידנית ותיבה אוטומטית. תיבה אוטומטית מגיעה לרוב באחת משלוש התצורות: פלנטרית (תיבה אוטומטית רגילה); תיבה רובוטית, משמע תיבה הכוללת לרוב שני מצמדים כמו תיבה ידנית רק עם פיקוד חשמלי; תיבה רציפה ולה יחס העברה משתנהאוטומטית רובוטית כפולת מצמד
-
מספר הילוכים7
צריכת דלק
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
צריכת דלק
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)צריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק16.4
-
13
-
צריכת דלק בפועל (ק"מ/ליטר)צריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו13.3
-
צריכת דלק - מבחן אוטו (ק"מ/ליטר)11
בטיחות
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
בטיחות
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
5 כוכבים
-
בלמיםABS + EBD + BAS
-
מספר כריות אוויר6
-
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
-
-
ביטול כרית אוויר לנוסע
-
מערכת לבלימת חרום עצמאיתבמהירות עירונית בלבד
-
מערכת לניטור רכב בשטח מת
-
מערכת להתרעת עייפות נהג
-
מערכת להתרעת סטייה מנתיבשמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
-
חיישני לחץ אוויר
-
מערכת זיהוי תמרורים
-
פנסים עוקבי פנייה
-
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
-
אבזור בטיחותי נוסףחיישני חגורות בטיחות, מערכת לניטור מרחק מהרכב לפנים, מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת מהירות חכמה, מערכת עזר לנסיעה בעלייה, מערכת עזר לבלם, בקרת יציבות דינאמית, E-Call - שיחת חירום SOS
מתלים ובלמים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מתלים ובלמים
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
מתלה קדמיתמוכות מקפרסון
-
מתלה אחוריקורת פיתול
-
בלם קדמידיסקים מאווררים
-
בלם אחורידיסקים
-
סוג תגבור הגהחשמלי
מולטימדיה
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
מולטימדיה
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
מערכת שמעמקורית עם שליטה מההגה
-
קישוריותAndroid Auto אלחוטי + Apple CarPlay + דיבורית בלוטות'
-
מסך מולטימדיה
-
מערכת ניווט מובנית
-
חיבור לאינטרנט
-
חיבורי אודיוUSB-A + USB-C
-
נגן DVD
אבזור
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
אבזור
ניסאן ג'וק
ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech TT
-
חלונות חשמל4
-
מערכת מיזוג אווירבקרת אקלים
-
סוג גג שמש
-
חישוקים קלים
-
בקרת שיוטבקרת שיוט
-
ריפודבד בשילוב עור
-
כוונון מושביםידני
-
סוג פנסי חזיתLED
-
פנסי ערפל קדמייםפנסי LED
-
עזרי חנייהחיישני חניה אחוריים + מצלמת רוורס
-
חיישני גשם
-
חיישני תאורה
-
תאורת אווירה
-
קיפול מראות חשמלי
-
מערכת עצור סע
-
מחשב דרך
-
ציפוי עורהגה
-
כניסה ללא מפתחכולל הנעה
-
מערכת חנייה אוטומטית
-
אבזור נוסף כלול במחירלוח מחוונים דיגיטלי מתקדם "12.3, מערכת מולטימדיה עם מסך "12.3 ו-6 רמקולים, משטח טעינה אלחוטית, מראה אחורית ללא מסגרת מתכהה אוטומטית למניעת סינוור, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בורר מצבי נהיגה: רגיל, ספורט ו- ECO, שמשות אחוריות כהות, ספויילר אחורי, צביעת רכב דו גוונית 2TONE, פנסי ערפל קדמיים LED, פנסים אחוריים LED, גלגל חלופי, אנטנת כריש