סיאט - Seat
יצרן המכוניות הספרדי סיאט (צ"ל סֶאט) נוסד ב-1950 ביוזמתו של רודן ספרד דאז פראנקו, והתבסס על דגמי פיאט שהייתה גם שותפה.
בשנות השמונים החלה פיאט לצאת מהשותפות; ב-1986 רכשה פולקסווגן חלק מהבעלות וסיאט הפכה לחלק מהקונצרן ב-1990. דגם מקורי, איביזה, נוצר כבר ב-1985, אך דגמי פיאט המשיכו ללוות את סיאט עד אמצע שנות התשעים. עם זאת, ב-1991 הוצג טולדו דגם ראשון מבוסס פולקסווגן (גולף) ואחריו דור 2 לאיביזה (מבוססת פולו). בשנות התשעים הושם דגש על שיפור האיכות והתדמית, והמטרה הייתה לעשות את סיאט למותג דינמי "אלפא של ספרד".
בעשור הראשון של המאה ה-21, נעשה ניסיון לבדל את דגמי החברה גם באמצעות עיצוב שונה ולא שמרני.
סיאט מתמקדת בצד הקטן יחסית של הסקלה, ממיני ועד משפחתיות, והציגה רק ב-2015 רכב פנאי ראשון, אטקה. בנוסף מציע המותג גם את המיניוואן הגדול אלהמברה ואת גרסאות הביצועים קופרה לדגמי איביזה ולאון.
סיאט מיובאת לישראל על-ידי צ'מפיון מוטורס, המייבאת את מותגי קבוצת פולקסווגן.
קבלו ייעוץ מקצועי ללא עלות ממומחי הרכב שלנו לקניית הרכב הבא שלכם
-
פניה בוואטסאפ -
שליחת הודעה - או חייגו 3262*
- חייגו 3262*
כתבות הקשורות ליצרן
-
אלי שאולי, 10/06/2019 -
אלי שאולי, 24/01/2019סיאט לאון קופרה מחודשת – מ-231,000 שקלים
-
איתי שטיינברג, 15/10/2018סיאט לאון – עם מנוע 1.5 ליטר, בלי קופרה
-
אלי שאולי, 26/06/2018סיאט אטקה זוכה לתוספת בטיחות והורדת מחיר
-
אלי שאולי, 03/09/2017סיאט איביזה החדשה בישראל: החל מ-79,000 שקל
-
מערכת אוטו, 08/02/2017סיאט איביזה – קניית השנה
אולמות תצוגה סיאט
לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.