ב.מ.וו סדרה 1 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / סביבת נהג איכותית, התנהגות כביש, ביצועים

חסרונות / רשימת אבזור קצרה, נוחות בעיר, בידוד רעשים

בשורה התחתונה / דינאמית ויקרה

ב.מ.וו סדרה 1 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השלישי של ב.מ.וו סדרה 1 הוצג לעולם בחודש מאי 2019. דור זה ביצע מהפך במעבר מפלטפורמת הנעה אחורית ייחודית לסגמנט לפלטפורמת הנעה הקדמית (המכונה 'UKL') המקובלת יותר בסגמנט.

    את הפלטפורמה החדשה חולקת סדרה 1 עם דגמי מיני השונים כמו גם ב.מ.וו X1 ו-X2 והיא מאפשרת, לטענת ב.מ.וו, להציע מרחב משופר לנוסעים ומטען, וזאת למרות שעם 432 ס"מ לאורך, הסדרה 1 החדשה קצרה בס"מ מקודמתה.

    לישראל הגיעה ב.מ.וו סדרה 1 החדשה בנובמבר 2019 בשתי גרסאות מנוע – 118i או M135i. לראשונה מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר, שלושה צילינדרים, המוכר של ב.מ.וו. כאן הוא מייצר 140 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית דו מצמדית עם שבעה הילוכים.

    לגרסה הבכירה מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל' שמפיק 306 כ"ס, הנעה כפולה ותיבה רובוטית דו-מצמדית עם שבעה יחסי העברה. הביצועים כאן מצוינים – 4.8 שניות ל-100 קמ"ש.

    בצד הבטיחות הסדרה 1 מוצעת עם בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור. בקרת שיוט אדפטיבית שמורה ללקוחות שיבחרו ברמת גימור יקרה יותר. ב.מ.וו סדרה 1 זכתה בחמישה כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב דומה לדור הראשון, למרות השינוי בפרופרציות. סדרה 1 החדשה נראית רחבה ונמוכה יותר וברמת הגימור M ספורט כוללת נגיעות ספורטיביות מתבקשות.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מעוצבת בצורה נאה אך לא מרגשת ולא מחדשת הרבה ביחס לדגמי המותג האחרים. האבזור אינו עשיר, במיוחד ברמות הגימור הנמוכות, אך מושבי הספורט שמשלבים בד ואלקנטרה נאים ונוחים. מערך המולטימדיה החדש עם מסך "8.8 מרשים מבעבר ומוסיף לתחושה.

    הראות לאחור מוגבלת אך המרחב לנוסעים מלפנים ומאחור מספק, גם אם יש מרווחות ממנה בקטגוריה.

    לתא המטען נפח של 380 ליטר ומבנה שימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת ה-118i (עם 140 כ"ס) מאיצה היטב (8.5 שניות ל-100 קמ"ש על הנייר) ותחושה זריזה. המנוע גמיש ומושך כבר מסל"ד נמוך, ובסל"ד גבוה הצליל נעים למדי, גם אם נוכח מדי לפעמים.

    המנוע עצמו פועל בצורה חלקה רוב הזמן, אך בהתנעות הוא ניעור לחיים בצורה מורגשת מדי, וזה מפריע בנסיעה עירונית עם מערך העצור-התנע הפעלתני.

    התיבה פועלת בצורה חלקה ביחס לתיבות דו-מצמדיות.

    צריכת הדלק במהלך המבחן המאומץ עמדה על 10.8 ק"מ לליטר בממוצע.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר בינונית. גם בגרסת ה-118i ב.מ.וו סדרה 1 נוקשה מדי על שיבושים קטנים ובינוניים. הנוחות משתפרת במהירות בינעירונית אך שם רעשי הכביש והרוח הולכים ומתגברים יותר מהרצוי.

    התנהגות הכביש טובה. סדרה 1 מציגה תגובה זריזה לפקודות הנהג, עם תחושה נחושה ומדויקת, לתחושת היציבות במהירות גבוהה תורמת גם מערכת בלימה מדויקת.

     

  • תמורה למחיר

    סדרה 1 מציעה יכולת דינאמית גבוהה ולכן כנראה תהיה הבחירה עבור מי שמחפש תחושה ספורטיבית, אבל מחירה לא נמוך ורשימת האבזור שלה קצרה.

  • סיכום

    ב.מ.וו סדרה אחת החדשה דורשת פחות פשרות מבעבר, אבל המחיר גבוה יותר

ב.מ.וו סדרה 1 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
ב.מ.וו סדרה 1 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1499
136
2,006
190,000
1499
136
2,110
199,900
1499
136
2,342
221,900
1499
136
2,575
243,900
1998
306
3,906
370,000
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ב.מ.וו סדרה 1?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ב.מ.וו סדרה 1

ב.מ.וו סדרה 1 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
ב.מ.וו סדרה 1 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.5 טרם נבחן טרם נבחן 10.1 14
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.6 9
15.6 טרם נבחן טרם נבחן 12.6 9
16.1 טרם נבחן טרם נבחן 13.0 8
16.9 טרם נבחן טרם נבחן 13.7 4
6
13.0