ב.מ.וו X1 2019 - אוטו

ב.מ.וו X1 2019 יד שניה

ב.מ.וו X1 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
18.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ב.מ.וו X1 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות פנאי קומפקטי מבוסס הנעה קדמית בעיצוב מוצלח וסביבת נהג עשויה היטב. מנועים ותיבה מעולים.
חסרונות נוחות נסיעה, רעשים בזמן נסיעה, מושבים קדמיים והאמצעי מאחור לא נוחים. אבזור בטיחות מתקדם רק בגרסאות היקרות.
בשורה התחתונה איכות הנסיעה והמושבים פוגמים ברכב פנאי יקר.

ב.מ.וו X1 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    במאי 2019 הודיעה ב.מ.וו על מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי, ה-X1. הרכב, שהדור השני שלו נחשף לפני ארבע שנים בדיוק, עובר רענון של אמצע החיים עם עדכון קל לעיצוב, מנועים מותאמים לתקן זיהום מחמיר יותר וגם גרסת כלאיים נטענת משקע ראשונה בתולדותיו.

    ב.מ.וו X1 2019 המחודש מאמץ יחידות תאורה חדשות - כעת לד מלא - עם או בלי פנסים ראשיים אדפטיביים. יש גם סבכה קדמית חדשה עם כליות מחוברות, פגושים חדשים מלפנים ומאחור, גווני מרכב חדשים וחישוקים קלים בעיצוב חדש.

    בתא הנוסעים תמצאו עדכונים קלים עוד יותר, הבולט שבהם מסך "10.25 למערכת המולטימדיה, שיוצע בתוספת תשלום ("6.5 או "8.8 בגרסאות פשוטות יותר).

    לראשונה, ה-X1 יציע גרסת כלאיים נטענת משקע. זו משלבת מנוע 1.5 ליטר טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים, 125 כ"ס ו-22.4 קג"מ, שמניע את הגלגלים הקדמיים, עם מנוע חשמלי שמספק 95 כ"ס ו-16.8 קג"מ, ומניע את הגלגלים האחוריים. יחד הם יוצרים הנעה כפולה.

    הגרסה, שמכונה xDrive25e, מפיקה הספק משולב של 220 כ"ס ו-39.2 קג"מ - וטווח הנסיעה החשמלי שלה עומד על 50 ק"מ. זמן הטעינה - פחות מ-3.6 שעות באמצעות עמדת הטעינה של ב.מ.וו.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של ב.מ.וו X1 2019 מאופיין בקווים שריריים ואלגנטיים והתוצאה לטעמנו מוצלחת. סביבת הנהג מאופיינת בהנדסת אנוש מצוינת, מולטימדיה קלה לתפעול, חומרים איכותיים ונעימים ואיכות הרכבה מצוינת. עם זאת, באיכות הגימור נרשמו מספר פספוסים.

    מושב הנהג אינו מוצלח; בסיסו צר ועבור אחדים קצר מדי, חסרה תמיכה במסעד לגב ולמותניים, והדבר הורגש בנסיעה ארוכה. המרחב מלפנים מספק, אך קונסולה מרכזית רחבה ודלת שמנה, יוצרים תחושה של צפיפות. מאחור ובתא המטען לא חסר מקום.

    רשימת האבזור אינה ארוכה ובמערכות הבטיחות האקטיביות רק בלימה אוטונומית במהירות עירונית, והשאר הן מערכות התרעה בלבד. בימינו זה מאכזב.

     

  • תא נוסעים ומטען

     

  • מנוע וביצועים

    הגרסה שנבחנה, sDrive18i, מצוידת במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר. במסגרת העדכון עלה ההספק ב־4 כ"ס, ל־140 כ"ס; שיא המומנט, 22.4 קג"מ, נשאר כשהיה אך טווח הפעולה שופר.

    התיבה החדשה היא דו־מצמדית עם 7 הילוכים, המחליפה את התיבה האוטומטית־פלנטרית.

    המנוע הקטן מצטיין בפעולה חלקה ונעימה וצלילו חביב. פעולתה של תיבת ההילוכים החדשה מאוד נעימה, שילוב ההילוכים זריז וחלק גם בזחילה (פקק, חנייה), אך הורדת הילוך בקיק דאון איטית מדי. צריכת הדלק הממוצעת עמדה על 10.7 ק"מ/ל', ובשיוט בינעירוני כ־15 ק"מ/ל'.

     

  • נוחות והתנהגות

    המתלים מכוילים על הצד הנוקשה, והדבר בולט במיוחד בעיר על שברים חדים. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת מאוד, עם ריסון טוב על כביש גלי ובמעבר על שקעים. רעשי הכביש חודרים לתא הנוסעים כבר במהירות נמוכה, כמעט על כל סוג אספלט, ובמהירויות דו־ספרתיות הם כבר מציקים.

     

    בכביש המפותל, מציע ה־X1 יכולת דינמית טובה מאוד, עם אחיזה מצוינת והתנהגות ניטראלית. ההגה מעט מעורפל, משקלו מעט קל והוא מחייב הפניה מעט גדולה מהמצופה בכדי להכניס את החרטום לפנייה. כיף בנהיגה? לא כאן.

     

  • תמורה למחיר

    אפילו בקטגוריה שבה משלמים על הסמל יותר מאשר על החבילה, ה-X1 מציע תמורה בינונית בלבד.

  • מה חדש בב.מ.וו X1 2019

    במאי נחשפה מתיחת הפנים של ה-X1 שהגיעה לארץ לקראת 2020.

  • סיכום

    ה-X1 המחודש נאה לעין, ותא הנוסעים שלו מוצלח ואיכותי, יחידת הכוח טובה וההתנהגות מצוינת. מנגד, מושב הנהג ואיכות הנסיעה אינם מוצלחים, האבזור אינו עשיר, מערכות בטיחות עכשוויות חסרות והביצועים אינם מסחררים. ובמחיר של רבע מיליון שקלים, זה פשוט לא מספיק.

     

ב.מ.וו X1 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו X1

ברשותך ב.מ.וו X1?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5