קאדילק CT6 2017 - אוטו

קאדילק CT6 2017 יד שניה

קאדילק CT6 2017 יד שניה

קטגוריה: פאר
גירסה מומלצת:
9.7 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2015

קאדילק CT6 2017 יתרונות וחסרונות

יתרונות מחיר למכונית פאר, אבזור נוחות מרשים, אבזור בטיחות מתקדם, הידור ופאר כנדרש, מרחב גדול מאוד מאחור, ביצועים משובחים, יכולת דינמית טובה, נוחות מחוץ לעיר.
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, לביצוע בסביבת הנהג חסרים המילימטרים האחרונים בהשוואה למתחרות המובילות, יחסית מעט מרחב מלפנים.
בשורה התחתונה מכונית פאר מרשימה במחיר של מכונית סלון.

קאדילק CT6 2017 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ה-CT6, שנחשפה באמצע 2015, היא ספינת הדגל של קאדילק, המתחרה במרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7, אודי A8 ואחרות. ה-CT6 היא מכונית גדולה, אפילו ביחס לקטגוריה, כאשר הממדים שלה מקבילים לאלו של הגרסאות המוארכות של S קלאס וסדרה 7 - ולמרות זאת היא קלה מהן בכ-150-200 ק"ג.

    בחו"ל מוצעת ה-CT6 עם שלושה מנועים לבחירה - מ-2.0 ל' טורבו ועד 3.0 ל' בעל שני מגדשי טורבו, עם טווח הספקים שבין 265 כ"ס ל-400 כ"ס - ועם אפשרות בחירה בין הנעה אחורית לכפולה, אולם לישראל מגיעה ה-CT6 רק בגרסה אחת, עם מנוע 3.6 ל' אטמוספרי והנעה כפולה.

    בכל מקרה, הכוח מועבר לגלגלים באמצעות תיבה אוטומטית-פלנטארית 8 היל'.

    ה-CT6 הגיעה לישראל בפברואר 2017.

  • עיצוב ונוכחות

    ל-CT6 נוכחות רבה, אולם היא פחות מרשימה ממרצדס S קלאס.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של ה-CT6 מוצלח לכשעצמו, אבל הוא נמצא חצי דרגה פחות ביחס למתחרות האירופיות.

     

    ההופעה הכללית מושכת, אבל הנדסת האנוש ואיכות הגימור עדיין לא ברמה של המתחרות הגרמניות.

     

    מרווח הפנים נדיב, בעיקר ליושבים מאחור - ובעיקר לשניים.

     

    תא המטען קטן מהמקובל בסגמנט.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה ב-CT6 מוצלחת - המנוע מרגיש חזק גם בטווח עבודה שימושי (ולא רק בסל"ד גבוה) ויש לו צליל נעים.

     

    תיבת ההילוכים מתפקדת היטב ברוב הזמן, כאשר במתאר עירוני לתיבה אופי פעולה לא תמיד חלק.

     

    תצרוכת הדלק מניחה את הדעת, עם 8.5 ק"מ לליטר בממוצע המבחן.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה של ה-CT6 טובה - אבל גם כאן, לא ברמה של הגרמניות (המוצעות גם עם קפיצי אוויר, בדרך כלל).

     

    כיול מתלים רך מסייע בספיגת מהמורות, אולם במהירות בינעירונית ה-CT6 רוכנת.

     

    בעיר, ההתנהלות עם ה-CT6 איננה נוחה בשל מידותיה.

     

    מבחינה דינאמית, ה-CT6 מפתיעה לטובה עם תחושה קלילה מהצפוי, אולם מערכת עזר בטיחותית (מותחן החגורה האוטומטי) מעיקה בתפקודה ההיסטרי.

  • תמורה למחיר

    התמורה לכסף היא האס הגדול של ה-CT6.

     

    אמנם היא פחות מרשימה ממתחרותיה, אבל פער המחיר (כ-27%) הרבה יותר גדול מפערי האיכויות בין המוצרים.

  • סיכום

    אחת ההצעות היותר משכענות של קאדילק בשנים האחרונות.

קאדילק CT6 2017 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קאדילק CT6
קאדילק CT6 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
3600
335
לקבלת הצעה
-
3600
335
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קאדילק CT6

ברשותך קאדילק CT6?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5