שברולט טראקס 2025

שברולט טראקס 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    זהו הדור השני של שברולט טראקס, והוא נחשף לראשונה באוקטובר 2022. מעט לפני כן נחשף דגם מקביל וכמעט זהה עבור השוק הסיני, שם הוא נקרא שברולט סיקר.

    הטקראקס המקורי הוצג לראשונה בשנת 2013 והיה רכב פנאי קטן (B-SUV) אשר התחרה בכלים כמו פיג'ו 2008, ניסאן ג'וק ועוד. אולם בדור השני שברולט החליטו "להקפיץ" את הטראקס כיתה, וכיום מדובר ברכב פנאי קומפקטי (C-SUV) המתחרה בכלים הפחות גדולים בסגמנט כמו מאזדה CX-30, קיה סלטוס ועוד. רק כדי לסבר את האוזן, בסיס הגלגלים צמח בלא פחות מ-20 ס"מ – קפיצה אדירה ביחס למוצא.

     

    מדובר ברכב הפנאי הקומפקטי השלישי של היצרנית המוצע לצד אקווינוקס הגדול יותר וטריילבלייזר איתו הוא חולק פלטפורמה (VSS-F) אך האחרון המציע מימדים צנועים משל טראקס לצד מחיר גבוה ויחידות הנעה חזקות יותר. מבחינת שברולט טראקס אמור לתפוש את משבצת רכב ה"תקציב" בהיצע הדגמים של היצרנית.

    בהתאם, הטראקס מוצע עם יחידת הנעה אחת בלבד והיא בסיסית למדי: מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ל' המפיק 139 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. ההנעה קדמית בלבד.

     

    השיווק של שברולט טראקס החדש בישראל החל באפריל 2023.

  • עיצוב ונוכחות

    ראשית הטראקס החדש נראה גדול משמעותית מזה היוצא, וזה בגלל שהוא אכן כזה. בכלל המופע נאה וספורטיבי. אהבנו.
  • תא נוסעים ומטען

    בפנים המראה המיוחד נמשך – הדשבורד עשוי מקווים ישרים ומרובה פאזות וזה מופע נאה ומיוחד. פתחי אוורור עגולים ושילוב נגיעות צבע אדום מוסיפים עניין. איכות החומרים נמוכה – כמעט בכל מקום פוגשים בחומרים פשוטים ונוקשים, גם במשענות היד. לזכותו הנדסת אנוש טוב למדי – תפעול המערכות נוח ואינטואטיבי יחסית למקובל כיום. המרחב לנוסעים מלפנים טוב מאוד. תנוחת הנהיגה גבוהה ומושב הנהג מוצלח מאוד. הכניסה לאחור פחות נוחה, אך המרחב שם לנוסעים טוב מאוד וגם שם מושבים נוחים. תא המטען גדול מאוד ושימושי.
  • מנוע וביצועים

    המנוע – 1.2 ל', טורבו, 139 כ"ס – מציג נתונים צנועים לסגמנט. אולם, בתנועה הוא מפתיע לטובה עם אופי נמרץ, תגובות מהירות וכושר צבירת מהירות ראוי. בקיצור, מספיק ומעט יותר מכך לכל צורך ושימוש הגיוני וסביר. לזכותו גם אופי פעולה שקט. התיבה האוטומטית חלקה ויעילה בפעולתה אך מעט איטית בתגובותיה. התפעול הידני באמצעות כפתור על ידית ההילוכים לא נוח לשימוש.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק לא הרשימה – 10.8 ק"מ לליטר בממוצע במבחן הדרכים המאומץ של 'אוטו'. ביום נהיגה רגוע נרשמו 13.2 ק"מ לליטר.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      13.5 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      10.9 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      50 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      14
  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים רך ובהתאם נוחות הנסיעה בסך הכל טובה. זה כמובן בא על חשבון ריסון המרכב, אך לא באופן מוגזם. בידוד רעשי המנוע מצוין, וזה של הרוח והדרך סבירים ביחס לקבוצה. התנהגות הכביש מספקת והאחיזה גבוהה. הבלמים טובים. גם בשבילים הטראקס מתגלה כרב נוח למדי.
  • תמורה למחיר

    מחירו של טראקס נמוך משל מרבית המשפחתיות הקומפקטיות, כך שהתמורה למחיר טובה.
  • גרסאות ורמות גימור

    שברולט טראקס מוצע בישראל בגרסה אחת – 1.2 ל', טורבו, 139 כ"ס, אוט' – ובשתי רמות גימור.

    טראקס מגיע לישראל רק עם חבילת עיצוב 'RS' המוסיפה למראה הספורטיבי.

    רמת הגימור 'RS1' בסיסית יחסית ומיועדת לציי רכב: תאורת לד מלאה, חישוקי 18 אינץ', חימום מושבים קדמיים, צג מולטימדיה 8 אינץ', קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חיישני חניה ומצלמת נסיעה לאחור, הנעה מרחוק ועוד.

    רמת הגימור 'RS2' מציעה אבזור עשיר יותר: מפתח חכם, מולטימדיה משודרגת עם מסך 11 אינץ', מחוונים מוקרנים, ריפוד דמוי עור, בקרת אקלים, כיסוי לתא המטען (אין ב-'RS1'), מערכת שמע משודרגת, אפשרות לגג זכוכית בתוספת תשלום (5,700 שקלים) ועוד.

  • בטיחות

    שברולט טראקס טרם נבדק ביורו NCAP. היצע מערכות הבטיחות המתקדמות מלא: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    שברולט טראקס מציע חבילה משפחתית יעילה ומוצלחת במחיר סביר.

שברולט טראקס שאלות ותשובות

מחיר שברולט טראקס ברמת גימור RS1 עומד על 166,000 שקלים, וברמת גימור RS2 על 170,000 שקלים.
הפרש המחיר בין רמת גימור RS1 ל-RS2 הוא 4,000 שקלים. ברמת גימור RS2 מקבלים מסך מולטימדיה גדול יותר ("11 לעומת "8),, לוח מחוונים דיגיטלי ("8), בקרת אקלים, מפתח חכם, ושקעי USB נוספים.
תשלום ליסינג חודשי לטראקס מתחיל בסביבות 1,600-1,900 ₪ לחודש (בהתאם לרמת הגימור, תקופת הליסינג ותנאי המימון). מומלץ להשוות בין חברות ליסינג שונות.
ביטוח שנתי לטראקס עולה בסביבות 3,500-5,500 ₪ בהתאם לגיל הנהג, ניסיון, ומקום מגורים. UMI, היבואן, מציע ביטוח מותאם עם יתרונות מיוחדים כמו רכב חליפי.
מבצעי טרייד-אין משתנים לפי תקופות. השווי תלוי בדגם, גיל, מצב וקילומטראז' של הרכב הישן. מומלץ לקבל הערכה ישירה מהסניף הקרוב אליכם.
אגרת רישוי שנתית לטראקס עמודת על 2,400 שקל.
הצבעים הבסיסיים (לבן פסגה, אפור סטרלינג מטאלי, שחור מטאלי) ללא תוספת מחיר. אבזור נוסף כמו חלון גג חשמלי או טעינה אלחוטית זמינים כאופציה.
שברולט טראקס לא נמכר באירופה ולכן לא נבחן במבחני הריסוק האירופאים (יורו NCAP). במבחני הריסוק האמריקאים הוא קיבל ציון של 4 מתון 4 – הגבוה ביותר. טראקס נמכר בישראל כל מערכות הבטיחות המתקדמות הקיימות לדגם: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה תנועה חוצה מאחור ועוד.
סטנדרט בכל הרמות: בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיית נתיב, התראת "שטח מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התראת תנועה חוצה מאחור.
צריכת הדלק ממוצעת לקטגוריה עם 13.2 ק"מ לליטר. מחוץ לעיר הצריכה תעמוד על סביבות 15 ק"מ לליטר.
מנוע 1.2 ליטר טורבו מספק 139 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ. זה מספיק לרכב שוקל 1.36 טון. התחושה זריזה בעיר, וטובה בנסיעות בינעירוניות.
טראקס מציג נתונים צנועים לסגמנט. אולם, בתנועה הוא מפתיע לטובה עם אופי נמרץ, תגובות מהירות וכושר צבירת מהירות ראוי גם בעליות עמוס בציוד.
טראקס מגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה (פלנטרית עם 6 הילוכים) ולא רציפה שנקרת CVT. התיבה חלקה בנסיעה רגילה, אך יכולה להיות קצת איטית בהורדת הילוכים.
מנוע הטורבו מתוכנן לדלק 95 אוקטן.
תאוצה של 8.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. זה תוצאה ממוצעת לקטגוריה. תחילת תנועה זריזה, כך שבעיר הוא נמרץ. מחוץ לעיר לא חסר כוח והיתרון שהוא מאוד שקט.
טראקס לא מגיע עם מערכת Start/Stop סטנדרטית. זה אומר שהמנוע פועל תמיד, מה שמשפיע מעט על צריכת הדלק בעיר אבל היתרון הוא שהמזגן פועל באופן רציף ולא מתנתק עם כיבוי בעת עמידה ברמזור, וגם מצבר פשוט יותר שגם יהיה זול יותר להחלפה בעת הצורך.
מרווח רגליים אחורי 967 מ"מ - טוב מאוד לקטגוריה. שני מתבגרים יישבו בנוחות. החיסרון: המושב האמצעי קצת קשה לנסיעות ארוכות.
תא מטען של 725 ליטר (נתון מחושב עד התקרה כמקובל בכלי רכב אמריקאים) - אחד הגדולים בקטגוריה. עגלת תינוק + קניות ייכנסו בקלות. עם מושבים מקופלים מגיעים ל-1,532 ליטר.
המערכת תומכת ב-Apple CarPlay ו-Android Auto באמצעות חיבור USB (לא אלחוטי). ברמת גימור RS2 יש מסך "11 גדול יותר מה-"8 הקיים ברמת גימור RS1.
ברמת גימור RS1 נמצא 4 רמקולים וברמת גימור RS2 נמצא 6 רמקולים. מערכת השמע סבירה למקובל בקטגוריה.
יתרונות על הקוריאניים: מרווח פנים גדול יותר, תא מטען גדול יותר זול משמעותי מיונדאי קונה. חסרונות: צריכת דלק גבוהה יותר, איכות חומרים פחות טובה
מרווח פנימי מעולה (במיוחד מאחור), תא מטען גדול מאוד, ומערכות בטיחות עשירות כסטנדרט. המראה נאה וספורטיבי.
צריכת דלק גבוהה יחסית, איכות חומרים בסיסית וירידת ערך מהירה בשוק המשומשות.
יתרונות: מרווח פנימי מעולה (במיוחד מאחור), תא מטען גדול מאוד, נוחות נסיעה עדיפה.
כן, הטראקס מרווח יותר מהאירופאיים כמו פיג'ו 2008. גישה אמריקאית: נוחות ומרווח על פני ספורטיביות. המתלים רכים יותר והמושבים גדולים יותר.
כיול המתלים רך ונוחות הנסיעה טובה למדי. שיבושים קטנים נבלעים היטב, פגמי גדולים יותר מעט פחות אבל עדיין טוב. בידוד רעשי המנוע מצוין, וזה של הרוח והדרך סבירים ביחס למקובל בקבוצה.
המושבים נוחים מאוד גם מלפנים וגם מאחור. תנוחת הנהיגה והראות החוצה טובים מאוד.
איכות החומרים נמוכה – כמעט בכל מקום פוגשים בחומרים פשוטים ונוקשים, גם במשענות היד. זה לא מאוד שונה מהמקובל בקטגוריה, אבל יש מתחרים שמציעים איכות טובה יותר.
לא. זה פריט נדיר בקטגוריה הזו. הוא כמעט ולא קיים בקטגוריה בשל הממדים היחסי קטנים של הכלים בקבוצה זו.
זהו דגם חדש (2023-2025) ולכן אין נתונים ארוכי טווח. הדורות הקודמים התבססות על פלטפורמה שונה, והציעו מנועים ותיבות הילוכים שונים, לכן לא ניתן להשוואת ביניהם.
הדגם החדש (מאפריל 2023) בנוי על פלטפורמה חדשה לחלוטין ולכן לא יורש בעיות של הדגמים הקודמים. עדיין מוקדם מדי להעריך אמינות ארוכת הטווח.
אחריות יצרן סטנדרטית: 3 שנים או 100,000 ק"מ (מה שקודם). כולל כיסוי מלא למנוע, גיר, מערכות חשמל ואלקטרוניקה. אפשרות הרחבת אחריות.
טיפולים כל 15,000 ק"מ או שנה (מה שקודם). זה מרווח נוח יחסית למתחרים חלקם דורשים טיפול כל 10,000 ק"מ.
טיפול בסיסי (שמן ומסנן): 400-600 שקלים. טיפול מקיף: 800-1,200 שקלים. המחירים תחרותיים יחסית למותגים אירופאיים אבל יקרים יותר מהקוריאנים.
חלקי חילוף יקרים יותר ממותגים קוריאניים/יפניים אבל זולים יותר ממותגים אירופאיים. זמינות חלקים טובה.
בדקו: תיעוד טיפולים במוסך מורשה, מצב תיבת ההילוכים האוטומטית (החלפות חלקות), מצב מערכת הטורבו (אין עשן כחול), פעולת מערכות האלקטרוניקה.
הוא מאבד ערך מהר יותר מהיפניים/קוריאניים ודומה לזה של האירופאיים - כ-15-20% בשנה הראשונה, ואז כ-10-12% בשנים הבאות.
שברולט טראקס מיוצר בקוריאה הדרומית במפעל של GM בקוריאה.
כן, רשת UMI מציעה נסיעות מבחן מתוכננות. מומלץ לתאם מראש ולבקש נסיעה ארוכה שתכלול עיר וכביש מהיר.
צבעים זמינים: לבן פסגה, שחור מטאלי, אפור סטרלינג מטאלי. כל הצבעים הזמינים ללא תוספת מחיר.

שברולט טראקס מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

שברולט טראקס השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • ` on
    שברולט טראקס
    שברולט טראקס 1.2 ל' טורבו, אוט', 1RS
    הספק כוח סוס 139
    מחיר מחירון ₪165990
  • פיג'ו 2008
    פיג'ו 2008 אוט', 1.2 ל', טורבו, Active
    הספק כוח סוס 130
    מחיר מחירון ₪147990
  • energy_2.svg
    אופל מוקה
    אופל מוקה MHEV, אוט', 1.2 ל' טורבו, היברידי-מתון, GS-Line
    מחיר מחירון ₪149990
  • ניסאן ג'וק
    ניסאן ג'וק 1.0 ל' טורבו, אוט', Acenta-Tech
    הספק כוח סוס 114
    מחיר מחירון ₪146990
  • סוזוקי ויטארה
    סוזוקי ויטארה (מתיחת פנים) 1.4 ל' טורבו היברידי מתון, אוט', GLX, ADAS, 2x4
    הספק כוח סוס 129
    מחיר מחירון ₪156990
  • רנו קפצ'ור
    רנו קפצ'ור 1.3 ל' טורבו, היברידי מתון, אוט', Evolution
    הספק כוח סוס 158
    מחיר מחירון ₪151990
  • on
    מאזדה CX-30
    מאזדה CX-30 אוט', 2.0 ל', Comfort
    הספק כוח סוס 165

חוות דעת גולשים על שברולט טראקס

4.8/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (6)

הנאת נהיגה

4.7

עלויות תחזוקה

4

נוחות השימוש ואבזור

4.8

מרווח ישיבה

4.8

תא המטען

4.7

יש לכם שברולט טראקס? כתבו חוות דעת

שברולט ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.