דאצ'יה סנדרו 2025

דאצ'יה סנדרו 2025 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    בספטמבר 2024 החל שיווקו בישראל של הדור השלישי של דאצ'יה סנדרו סטפוויי - הסופרמיני פנאי של היצרנית. הסנדרו, שהושקה ב-2004, משווקת בישראל מאז שנת 2015 (דור שני) במגוון גרסאות - הבולטת מתוכן היא גרסת סטפווי המוגבהת, המובלטת גם באמצעות איפור השטח.

     

    סנדרו החדשה מבוססת על הדור העדכני של הפלטפורמה הקטנה של רנו/ניסאן, CMF-B, ודאצ'יה מבטיחה כי בסיס מודרני זה משפר את קשיחות השלדה וההתנגדות לפיתול, משקלו מופחת, והוא מציע בטיחות פסיבית משופרת, שילוב מערכות בטיחות עדכניות ועוד.

     

    מאז שהוצג עבר הדגם מתיחת פנים קלילה ב-2022, ושיפורים נוספים לאורך השנים. הממדים החיצוניים דומים עד זהים לאלו של הדור היוצא, וכמותו, גם הדגם החדש מוצע בחו"ל בשתי גרסאות — רגילה או סטפווי מוגבהת, שרק היא מיובאת לארץ לעת עתה; לסטפווי מרווח גחון נדיב למדי של 17.4 ס“מ (4.1 ס“מ יותר מאשר ברגילה), המצטרף ל"משטחי החלקה" ממתכת מלפנים ומאחור האמורים לספק מעט הגנה בנסיעת שבילים.

     

    גרסת סטפווי מוסיפה כמובן גם פריטי עיצוב אופייניים לרכבי פנאי, כמו סבכה בעיצוב קשוח יותר, חצאיות צד שחורות, פסי הטענה מתכווננים על הגג וחישוקים ייחודיים. הגרסה המקומית מוצעת עם מנוע אחד: טורבו-בנזין 1.0 ל' המספק 91 כ"ס ו-14.5 קג"מ. את התפוקה מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים רציפה.

  • עיצוב ונוכחות

    הדור החדש של סנדרו נאה משמעותית מקודמו שהיה לו עיצוב תכליתי ופשוט. איפור השטח תורם למראה.
  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג והמבנה שלה קפצו מדרגה ביחס לדור הקודם. הקווים נאים, מסך מולטימדיה ראוי בגודל "8 ואריג המצפה את הדשבורד מקצה לקצה ונמצא גם על ידיות הדלתות הקדמיות.

    אבל החומרים פשוטים והמבנה חלול. אין הרבה אבזור, יש מה שצריך ועוד קצת, ואילו הנדסת האנוש אינה מבריקה.

     

    תנוחת הישיבה גבוהה, ומושב הנהג נוח מאוד לאורך זמן. תלונה יחידה נזקפת לקורות הקדמיות שגודלן יכול מעט להפריע לראות בפניות.

    מאחור כמו מלפנים יש שפע של מקום לכל כיוון. הספסל עצמו מעט קצר ונמוך, אבל עדיין נוח. קו החלונות נמוך כך שהראות החוצה טובה גם לילדים.

    תא המטען סביר לרכב מסוגו (328 ל'), אך סף ההטענה מאוד גבוה והדבר פוגע בשימושיות.

  • מנוע וביצועים

    על אף המשקל היחסית קל של 1,193 ק"ג, הביצועים פושרים. עקיפות ידרשו תכנון ובעליות תצטרכו לאמץ את המנוע כדי לשמר קצב סביר. חסרונות הכוח והביצועים לא יורגשו בעיר, אבל רעד קל בסרק כן יורגש. תיבת ההילוכים הרציפה שיש לה יחסי העברה קבועים פועלת מצוין.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    צריכת הדלק במבחן המאומץ שלנו לא הרשימה עם נתון של 11.6 ק"מ/ל'. ביום רגוע יותר הצריכה שופרה ל-13.9 ק"מ/ל'.

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      15.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      12.9 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      50 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      13
  • נוחות והתנהגות

    הכיול הראשוני של המתלים מעט נוקשה, יש ריצוד מסוים במעבר על שברי אספלט קטנים ובעיר מורגשת קשיחות על פסי האטה. אבל בכל הטווח שבאמצע, סנדרו סטפווי מצליח לסנן מפגעים באופן מוצלח לאורך כל קשת המהירות.

     

    בידוד רעשי המנוע מעל הסביר לרכב בסגמנט הזה, זה של הכביש רק סביר, ובידוד רעשי הרוח לוקה בחסר. בשבילים מפגין סנדרו סטפווי חוסן מבני ראוי וטוב מזה של רוב דגמי הפנאי הקטנים.

    היכולת הדינמית טובה, אך בעומס יאותת הסטפווי מהר מאוד שהוא מעדיף התנהלות נינוחה יותר; ברחובות העיר, מנגד, תהנו מהגה מהיר ורדיוס סיבוב קטן.

     

    יצוין כי פעולת מערכות הבטיחות אינה נעימה; זאת האחראית על תיקון סטייה מנתיב מתערבת באופן בלתי פוסק, ובקרת הערנות ממש מטרידה.

  • תמורה למחיר

    סנדרו סטפווי הוא רכב הפנאי הזול בארץ, ומחירו נמוך בכ-6% ממתחרים איכותיים ומבוססים יותר כמו יונדאי וניו, סיאט ארונה וקיה סטוניק. לטעמנו, הם טובים ממנו משמעותית, כך שהתמורה למחיר אינה גבוהה.
  • גרסאות ורמות גימור

    הסנדרו סטפווי משווקת בגרסה אחת וברמת גימור אחת. רמת גימור זו, הנקראת 'אקספרשן', כוללת מולטימדיה "8 עם קישוריות לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי, חיישני חנייה אחורים ומצלמת רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, תאורת לד מלאה, חישוקי "16 ועוד.
  • בטיחות

    אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, שש כריות אוויר ועוד. למרות הבסיס המודרני ומערכות הבטיחות המתקדמות, הדגם זכה לציון של 2 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של יורו NCAP.
  • מה חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2025.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    על אף השיפור המשמעותי ביחס לדור הפורש, סנדרו סטפווי עדיין לא עומד ברף המקובל היום.

דאצ'יה סנדרו שאלות ותשובות

מחיר הדאצ'יה סנדרו סטפווי 2025 ברמת גימור Expression (היחידה המשווקת) הוא 121,990 ₪. זהו מחיר היבואן הרשמי כולל מע״מ, והיא נחשבת למכונית הקומפקטית והקרוסאובר הזולים ביותר בישראל.
ההחזר החודשי לדאצ'יה סנדרו מתחיל מ-953 ₪ לחודש במימון רגיל. חישוב זה מבוסס על ריבית של 6.9%, מקדמה של 25% ובלון בסיום של 50%. ההחזר המדויק משתנה בהתאם לתנאי המימון האישיים.
הדאצ'יה סנדרו מגיעה עם אחריות יצרן של 3 שנים מהיבואן הרשמי בישראל, ללא הגבלת קילומטרז'. זוהי אחריות סטנדרטית במגזר זה.
אגרת הרישוי השנתית לדאצ'יה סנדרו היא 1,660 ₪. המכונית משויכת לקבוצת רישוי 2 עקב דרגת הזיהום הגבוהה (13-14) והמנוע הקטן בנפח 1.0 ליטר.
הדאצ'יה סנדרו סטפווי 2025 זמינה ברמת גימור אחת בלבד - Expression. רמת גימור זו כוללת אבזור עשיר יחסית: מסך מולטימדיה 8 אינץ', Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת רוורס, חיישני חניה אחוריים, מפתח חכם, בקרת אקלים, בקרת שיוט, פנסי LED מלא וחישוקי אלומיניום 16 אינץ'.
עלויות התחזוקה של דאצ'יה סנדרו נמוכות יחסית. היא משתמשת במכלולים טכניים משותפים עם קבוצת רנו-ניסאן, מה שמוזיל את עלות החלפים ומקצר זמני טיפול. המנוע הקטן (1.0 ליטר) מצריך פחות שמן וחלקים פחות יקרים, וצריכת הדלק הסבירה גם תורמת לחיסכון בטווח הארוך.
הדאצ'יה סנדרו נמכרת באולמות התצוגה של היבואן הרשמי של דאצ'יה בישראל ברחבי הארץ. מומלץ לתאם נסיעת מבחן ולבדוק את המכונית לפני הרכישה.
מוניטין דאצ'יה משתפר בשנים האחרונות והביקוש לרכבים משומשים עולה. לסנדרו צפויה שמירת ערך סבירה עד טובה, בעיקר בזכות המחיר הנמוך והביקוש למכוניות זולות וחסכוניות בשוק היד השנייה.
הדאצ'יה סנדרו קיבלה דירוג של 2 כוכבים בלבד במבחן הריסוק של Euro NCAP. זהו דירוג נמוך יחסית למערכות הבטיחות המתקדמות המותקנות, והוא מהווה נקודת חולשה מרכזית של המכונית. על אף הפלטפורמה המודרנית, הבטיחות הפסיבית לא עומדת ברף המקובל כיום. המכונית כוללת 6 כריות אוויר ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות.
הדאצ'יה סנדרו כוללת מערכת בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, ABS, ESP, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ו-6 כריות אוויר (שתיים קדמיות, שתיים צדדיות ושתי כריות וילון).
כן, הדאצ'יה סנדרו מצוידת במערכת בלימת חירום אוטונומית (AEB) הפועלת במהירויות עירוניות ובינעירוניות. המערכת כוללת זיהוי הולכי רגל ומסוגלת לבלום אוטומטי כדי למנוע או לצמצם התנגשויות.
הדאצ'יה סנדרו מצוידת ב-6 כריות אוויר: שתי כריות קדמיות לנהג ולנוסע הקדמי, שתי כריות צדדיות (Torso) ושתי כריות וילון (Curtain) להגנה מפני פגיעות ראש. יש אפשרות לביטול כרית הנוסע הקדמי לצורך ישיבת תינוקות בכיסא הילדים.
כן, הדאצ'יה סנדרו כוללת עיגוני ISOFIX במושבים האחוריים החיצוניים להתקנה בטוחה של מושבי בטיחות לילדים. זו מערכת התקנה סטנדרטית וחובה במכוניות מודרניות.
צריכת הדלק הרשמית של דאצ'יה סנדרו היא 6.3 ליטר ל-100 ק"מ (15.9 ק"מ/ליטר) לפי נתוני היצרן. במבחן בפועל של אוטו, נמדדה צריכה של 7.8 ליטר ל-100 ק"מ (12.9 ק"מ/ליטר) במזג אוויר רגוע, ו-8.6 ליטר ל-100 ק"מ (11.6 ק"מ/ליטר) בנהיגה מאומצת יותר. הצריכה משתנה בהתאם לסגנון הנהיגה ולתנאי הדרך.
דאצ'יה סנדרו נחשבת לחסכונית למדי בקטגוריית המכוניות הקומפקטיות. המנוע הטורבו הקטן בנפח 1.0 ליטר משיג צריכה טובה בנהיגה מתונה, בעיקר בנסיעה בינעירונית ובכביש מהיר. בעיר, תיבת ה-CVT עוזרת לחסוך בדלק. משקלה הקל (1,193 ק״ג) גם תורם לחיסכון.
מיכל הדלק של דאצ'יה סנדרו מכיל 50 ליטרים. עם צריכה ממוצעת של כ-13 ק"מ/ליטר, ניתן להשיג טווח נסיעה של כ-650 קילומטר במיכל מלא. בנסיעה חסכונית במיוחד (בינעירונית), ניתן להגיע לכ-750-800 קילומטר.
דרגת זיהום האוויר של דאצ'יה סנדרו היא 13 (ובחלק מהמפרטים 14) לפי תקני משרד התחבורה הישראלי. זוהי דרגה בינונית-גבוהה, המשקפת מנוע קטן בנפח 1.0 ליטר עם צריכת דלק סבירה.
הביצועים של דאצ'יה סנדרו הם פושרים. המנוע 1.0 ליטר טורבו מפיק 91 כ״ס ומומנט של 14.5 קג״מ. ביצועים אלה מספיקים לנהיגה עירונית, אך בכבישים בינעירוניים ובעקיפות, יידרש תכנון מראש ולחיצה על דוושת הגז. בעליות תצטרכו לאמץ את המנוע לשמירת קצב סביר. המהירות המרבית היא 163 קמ״ש.
דאצ'יה סנדרו מצוידת בתיבת הילוכים CVT (Continuously Variable Transmission) - תיבה אוטומטית רציפה. תיבה זו פועלת בצורה חלקה ומצוינת, ללא חבטות או עיכובים. היא מעבירה את העוצמה לגלגלים הקדמיים באופן יעיל, ותורמת לצריכת הדלק הסבירה. המעבר בין יחסי העברה הוא רציף והתחושה טבעית.
במנוע דאצ'יה סנדרו יש 3 צילינדרים בלבד. זהו מנוע קומפקטי וחסכוני מסוג טורבו-בנזין בנפח 999 סמ״ק (כמעט 1.0 ליטר). חלק מהנהגים עשויים לחוש רעד קל במנוע בסרק (במצב עצירה), אך בנסיעה המנוע חלק למדי. שימוש ב-3 צילינדרים תורם לחיסכון במשקל, בצריכת דלק ובעלויות תחזוקה.
נפח המנוע של דאצ'יה סנדרו הוא 999 סמ״ק, המעוגל ל-1.0 ליטר. זהו מנוע בנזין קטן עם מגדש טורבו (Turbocharger) שמשפר את הביצועים והתגובתיות. מנוע קטן זה מאפשר הטבות בדמי רישוי ובביטוח, וגם תורם לצריכת דלק נמוכה יחסית.
דאצ'יה סנדרו מצוידת בהנעה קדמית (FWD - Front Wheel Drive). הכוח מועבר למשני הגלגלים הקדמיים בלבד. זוהי מערכת הנעה נפוצה במכוניות קומפקטיות, שמציעה יתרונות בחיסכון במשקל, בעלויות ובצריכת דלק. ההנעה הקדמית מספקת יציבות טובה בכבישים רגילים.
המהירות המרבית של דאצ'יה סנדרו היא 163 קמ״ש (לפי נתוני היצרן). זוהי מהירות סבירה לרכב עירוני-משפחתי. חשוב לציין שהמנוע אינו מיועד לנהיגה ספורטיבית, והוא מרגיש בנוח ביותר במהירויות של 90-120 קמ״ש. בנסיעה במהירות מרבית, צריכת הדלק עולה משמעותית.
מידות דאצ'יה סנדרו סטפווי: אורך 4.10 מטר (410 ס״מ), רוחב 1.85 מטר (185 ס״מ), גובה 1.53 מטר (153 ס״מ) ובסיס גלגלים 2.60 מטר (260 ס״מ). זוהי מכונית קומפקטית נוחה לתמרון ולחנייה בעיר.
בדאצ'יה סנדרו יש 5 מקומות ישיבה - שני מושבים קדמיים ושלושה מושבים בספסל האחורי. המרווח הפנימי נדיב ומתאים למשפחה עם 2-3 ילדים. מאחור יש שפע מקום לכל כיוון - הן לרגליים, הן לראש והן לכתפיים.
תא המטען של דאצ'יה סנדרו סטפווי מכיל 328 ליטר במצב רגיל (עם כל המושבים מורדים), ו-1,108 ליטר כאשר מקפלים את המושבים האחוריים. נפח המטען במצב רגיל סביר לרכב קומפקטי. סף ההטענה גבוה יחסית ועלול להקשות בטעינה של מזוודות כבדות.
משקלה של דאצ'יה סנדרו סטפווי הוא 1,193 קילוגרם. משקל קל זה תורם לצריכת דלק טובה, לביצועים סבירים ולזריזות בתמרונים. משקל זה מושג הודות לפלטפורמה המודרנית CMF-B ולשימוש בחומרים קלים יותר.
מרווח הגחון של דאצ'יה סנדרו סטפווי הוא 20.1 ס״מ - נדיב למדי לאופייה של המכונית. זהו מרווח גבוה ב-4.1 ס״מ מאשר בגרסת הסנדרו הרגילה (שאינה משווקת בישראל). מרווח זה מאפשר נהיגה נוחה בשבילים ושטח קל, אך המכונית אינה מיועדת לשטח קשה אלא לנסיעה בכבישים רגילים.
דאצ'יה סנדרו כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. המערכת תומכת בקישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto, מה שמאפשר חיבור חלק של הסמארטפון והשימוש ביישומי ניווט כמו Waze או Google Maps, מוזיקה והודעות. המסך ממוקם בצורה נוחה בחלק העליון של הקונסולה המרכזית, ופועל בצורה טובה וזריזה יחסית.
לא, דאצ'יה סנדרו אינה כוללת מערכת ניווט מובנית במפות מקומיות. עם זאת, תוכלו להשתמש ביישומי ניווט מהסמארטפון דרך חיבור Apple CarPlay או Android Auto, כמו Waze, Google Maps או כל יישום ניווט אחר. פתרון זה למעשה עדיף ומעודכן יותר ממערכות ניווט מובנות, ואינו מצריך עדכון מפות בתשלום.
דאצ'יה סנדרו כוללת חיבור USB, בלוטות' לחיבור טלפון נייד, ותמיכה מלאה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto (קווית ואלחוטית בהתאם לטלפון). המערכת תומכת גם בשידורי רדיו DAB+ (רדיו דיגיטלי) לאיכות קליטה טובה יותר. יש גם שקע 12V למטענים ולאביזרים.
כן, דאצ'יה סנדרו כוללת מצלמת רוורס (מצלמה אחורית) וחיישני חניה אחוריים. המצלמה מציגה תמונה ברורה על מסך המולטימדיה 8 אינץ' ועוזרת רבות בחניה וביציאה ממקומות חניה צרים. החיישנים האחוריים משמיעים צפצופים כשמתקרבים למכשול. אין חיישנים קדמיים.
המתחרים העיקריים של דאצ'יה סנדרו במגזר רכבי הפנאי הקטנים כוללים: סיאט ארונה, קיה סטוניק ויונדאי וניו. דאצ'יה סנדרו היא הזולה ביותר מבין כולן, עם מחיר נמוך בכ-10,000-20,000 ₪ מהמתחרים העיקריים.
דאצ'יה סנדרו זולה משמעותית מסיאט ארונה בכ-11,000 ₪. סיאט ארונה מציעה אבזור עשיר יותר, איכות בנייה גבוהה יותר, דירוג בטיחות של 5 כוכבים (לעומת 2 בסנדרו), אחריות של שנתיים (או שלוש) ורמת נוחות גבוהה יותר. מנגד, סנדרו מציעה תמורה טובה למחיר הנמוך, צריכת דלק דומה ועלויות תחזוקה נמוכות. אם התקציב מוגבל - סנדרו. אם אפשר להשקיע יותר - ארונה עדיפה.
סיבות עיקריות לבחור בדאצ'יה סנדרו: 1) המחיר - היא המכונית הקומפקטית הזולה ביותר בישראל. 2) עלויות תחזוקה נמוכות בזכות שימוש במכלולים של רנו-ניסאן. 3) צריכת דלק טובה של כ-13 ק״מ/ליטר. 4) אגרת רישוי נמוכה של 1,660 ₪ בלבד. 5) מרווח פנימי טוב ותא מטען סביר. 6) אמינות סבירה. עם זאת, יש להתפשר על איכות חומרים, רמת בטיחות נמוכה יחסית (2 כוכבים) וביצועים פושרים.
דאצ'יה סנדרו זולה מיונדאי וניו בכ-12,000 ₪. יונדאי וניו מציעה איכות בנייה גבוהה יותר, רמת גימור טובה יותר, ביצועים טובים יותר , ומוניטין מעולה של אמינות. עם זאת, צריכת הדלק מעט גבוהה . אם אתם מחפשים מכונית טובה יותר ויש תקציב - וניו עדיפה. אם המחיר הוא השיקול המרכזי - סנדרו מציעה תמורה סבירה.
הנוחות בדאצ'יה סנדרו טובה ביחס לתמורה במחיר. מושב הנהג נוח מאוד גם בנסיעות ארוכות. המתלים מצליחים לסנן פגעי כביש בצורה סבירה בכל קשת המהירויות, אם כי הכיוון הראשוני מעט נוקשה. בידוד רעשי מנוע סביר לחלוטין, אך בידוד רעשי רוח לוקה בחסר. תנוחת הישיבה גבוהה, והראות חוצה טובה גם לילדים בשורה האחורית.
בדאצ'יה סנדרו הריפוד הוא מבד איכותי. ההגה מצופה עור לנוחות ולחווית נהיגה טובה יותר. הריפוד פשוט אך עמיד, מתאים לשימוש יומיומי ומשפחתי. החומרים בתא הנוסעים פשוטים והמבנה חלול יחסית, אך העיצוב נאה וההנדסה משופרת לעומת הדור הקודם. המושב הקדמי נוח מאוד לנסיעות ארוכות.
כן, דאצ'יה סנדרו כוללת בקרת שיוט (Cruise Control) במצב סטנדרטי. זוהי מערכת שמירת מהירות קבועה שמאפשרת לנוח בנסיעות בינעירוניות ארוכות. הבקרה פועלת באמצעות לחצנים על ההגה. לעומת מכוניות יקרות יותר, מדובר בבקרת שיוט רגילה ללא שמירת מרחק מרכב שלפניכם.
דאצ'יה סנדרו מצוידת בפנסי LED מלאים - הן קדמיים והן אחוריים. פנסי הLED מספקים תאורה טובה ובהירה יותר בהשוואה לפנסים רגילים, משפרים את הראות הלילית ותורמים לבטיחות. הם גם חסכוניים יותר בחשמל ובעלי תוחלת חיים ארוכה. יש גם חיישני תאורה ומגבי שמשות אוטומטיים שמזהים גשם.
בדאצ'יה סנדרו סטפווי יש חישוקי אלומיניום בגודל 16 אינץ' עם צמיגים במידה 205/60 R16. זהו גודל סטנדרטי שמספק איזון טוב בין נוחות נסיעה, עמידות הצמיגים ומחיר החלפה סביר. חישוקי האלומיניום נראים טוב יותר מחישוקי פלדה עם כיסויים פלסטיק, ותורמים למראה המושך של המכונית.

דאצ'יה סנדרו מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

מחיר יבואן

החזר חודשי

דאצ'יה סנדרו השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    דאצ'יה סנדרו
    דאצ'יה סנדרו סטפוויי 1.0 ל' טורבו, אוט', Expression
    הספק כוח סוס 91
    מחיר מחירון ₪121990
  • on
    סיאט איביזה
    סיאט איביזה 1.0 ל' טורבו, אוט', Style
    הספק כוח סוס 110
    מחיר מחירון ₪117400
  • פיג'ו 208
    פיג'ו 208 אוט', 1.2 ל' טורבו היברידי-מתון, GT
    הספק כוח סוס 145
    מחיר מחירון ₪144490
  • MG 3
    MG3, אוט', 1.5 ל', Comfort
    הספק כוח סוס 115
    מחיר מחירון ₪119888

חוות דעת גולשים על דאצ'יה סנדרו

4.2/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (5)

הנאת נהיגה

3.8

עלויות תחזוקה

2.8

נוחות השימוש ואבזור

3.8

מרווח ישיבה

3.4

תא המטען

3.6

יש לכם דאצ'יה סנדרו? כתבו חוות דעת

דאצ'יה ישראל רשימת דגמים

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.