פורד אקספלורר 2020 - אוטו

פורד אקספלורר 2020 יד שניה

פורד אקספלורר 2020 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
9.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2020

פורד אקספלורר 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות רושם, מרחב, אבזור, ביצועים, נוחות נסיעה, תא מטען
חסרונות איכות הרכב, צריכת דלק, מחיר התחלתי גבוה
בשורה התחתונה רכב פנאי אמריקאי מוצלח

פורד אקספלורר 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ביולי 2020 הושק בישראל דור חדש לפורד אקספלורר. הדור החדש, השישי במספר לרכב הפנאי הנמכר ביותר בארצות הברית, שונה לחלוטין מקודמו. זה מתחיל בכך שהוא נשען על פלטפורמת הנעה אחורית עם מנוע אורכי, זאת לעומת פלטפורמת הנעה קדמית עם מנוע רוחבי בעבר. בתחום חטיבות הכוח אקספלורר החדש משתמש במנועי טורבו מודרניים, כאשר הגרסה המקומית עושה שימוש במנוע ה-2.3 ליטר (4 ציל') המוגדש המפיק 300 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית עם עשרה הילוכים.

    הרכב הגדול של פורד שמר על מימדים דומים לקודמו. עם זאת בסיס הגלגלים צמח ב-16 ס"מ מאוד משמעותיים והמשקל צנח ב-50 ק"ג.

    פורד אקספלורר 2020 משווק ברמת גימור אחת המכונה 'לימיטד', וזו כוללת חישוקים קלים בקוטר 20 אינץ', תאורת לד, גג זכוכית פנוראמי, דלת אחורית חשמלית וכמובן גם רשימת אבזור ארוכה. הוא מגיע כסטנדרט עם כיוון חשמלי למושבים הקדמיים ולגלגל ההגה, קיפול חשמלי לשורת המושבים האחורית, ריפוד עור, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורים, אוורור למושבים הקדמיים, מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 8 אינץ', מערכת שמע עם 12 רמקולים של B&O, טעינה אלחוטית, מפתח חכם ועוד ועוד.

    בתחום הבטיחותי מוצע מערך מלא עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה ושמירת מרכז נתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, הימנעות ממכשול, בקרת שיוט אדפטיבית ועמעום תאורה אוטומטי.

    פורד תאפשר לבחור בין שורת מושבים מרכזית לשלושה לבין שני מושבי "קפטן" נפרדים לגמרי בשורה המרכזית ללא תוספת מחיר.

  • עיצוב ונוכחות

    לפורד אקספלורר 2020 מקדם נוכחות מרשים ביותר, ולטעמנו עיצובו מוצלח. הקווים המעוגלים מאחור מרככים את הממדים באופן מאוד מוצלח.

  • תא נוסעים ומטען

    מרחב פנים גדול, עיצוב מוצלח של סביבת הנהג וחומרים נאים לעין, יוצרים מקום שנעים לשהות בו. המושב עצמו נוח מאוד, ותנוחת הנהיגה טובה, עם שדה ראייה נכבד לפנים. הנדסת האנוש טובה, ותפעול הפקדים מוצלח מאוד. מנגד, איכות ההרכבה אינה מצטיינת.

    הכניסה לשורה השנייה נוחה והמרחב ממש נרחב. הכניסה לשורה השלישית אינה נוחה במיוחד ומחייבת מבוגרים לפיתול. המקום יספק מבוגר לטווח נסיעה ממש קצר או שני ילדים. פתחי המיזוג בשורה שלוש מטפלים היטב גם בחום יולי/אוגוסט. תא המטען שימושי מאוד גם כאשר הרכב במלוא התפוסה.

     

  • מנוע וביצועים

    כוח זה משהו שלא חסר בפורד הזה. גם לא ביצועים. תיבת ההילוכים פועלת בזריזות נדרשת והיא חלקה בפעולתה. צריכת הדלק סבירה, ולאחר מסלול בתוואי כבד עמדה על 7.8 ק"מ/ל; בטיול נינוח יותר הגענו ל־8.9 ק"מ/ל'.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים מכוילים בצד הרך של הסקלה. אלה מעניקים נוחות נסיעה טובה למדי בעיר ומחוצה לה. האקספלורר מציע לנוסעים גם איכות נסיעה טובה ככל שמדובר בטיפול רעשים.

    בפיתולים הוא פחות מבריק; זוויות הגלגול מוחשיות, העברות משקל מגושמות וההגה בינוני. הבלמים, לעומת זאת, ממש טובים.

    בשבילים גילינו בן לוויה מוצלח מאוד לטיולים בחיק הטבע. בנוסף לביצועי המנוע, מעבר להנעה הכפולה, לאקספלורר מצבי שטח — חול, סלעים, שלג — ומרווח הגחון שלו, 20.5 ס"מ, נאה.

     

  • תמורה למחיר

    האקספלורר מציע תמורה טובה באופן דרמטי מאשר דגמי פנאי גדולים של מותגי יוקרה, ובתחום העממי יש לו כיום רק מתחרה אחד, שברולט טראוורס.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2020 הגרסה הנמכרת הייתה לימיטד 2.3 ליטר טורבו עם כ-120 יחידות.

    אחריה גרסת פרימיום 3.5 ליטר עם כ-40 יחידות.

     

  • מה חדש בפורד אקספלורר 2020

    בסוף 2020 החל שיווקה של גרסת כניסה חדשה בישראל; לזו הנעה אחורית בלבד, רמת הגימור זהה לגמרי – ומחירה נמוך מגרסת ההנעה הכפולה ששווקה עד עתה. הרכב מצויד באותו מנוע טורבו-בנזין 2.3 ליטרים 4 צילינדרים המייצר 300 כ"ס, אותה תיבה אוטומטית 10 הילוכים.

    לצידה החל שיווק הגרסה הספורטיבית ST. לזו מנוע כפול-מגדשים 3.0 ליטר V6 המייצר 400 כ"ס ו-57.4 קג"מ. ל-ST מתלים בכיול ספורטיבי, פריטי עיצוב ייחודיים ומערכות נוספות. בחוץ שבכה שחורה, חלקים מושחמים, חישוקים שונים, ארבעה מפלטים מאחור; בפנים מושבי ספורט ייחודיים עם עיסוי, מחוונים מוקרנים, צג מגע גדול יותר ("10.2), מערכת שמע משודרגת; במפרט חניה אוטומטית, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור. חבילת 'סטריט פק' בתוספת תשלום כוללת חישוקי "21, בלמים משופרים עם קאליפרים אדומים ועדכונים קוסמטיים נוספים.

     

  • סיכום

    פורד אקספלורר החדש הוא רכב פנאי מצוין. הוא מרשים בהופעתו, עשיר באבזורו, מרווח גם לשבעה, ביצועיו מצוינים, ההתנהלות שלו נעימה מאוד וכישורי הטיול שלו בשטח מספקים. מחירו אומנם לא נמוך, אבל בקטגוריה שלו הוא מציע תמורה טובה מאוד.

פורד אקספלורר 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פורד אקספלורר
פורד אקספלורר גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2261
300
3,520
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים פורד אקספלורר

ברשותך פורד אקספלורר?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5