ג'נסיס GV70 2022 - אוטו

ג'נסיס GV70 2022 יד שניה

ג'נסיס GV70 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
10.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

ג'נסיס GV70 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, סביבת נהג, אבזור, התנהגות כביש
חסרונות נוחות נסיעה, בידוד רעשים
בשורה התחתונה לחובבי הביצועים

ג'נסיס GV70 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2021 הצטרף למבחר דגמי ג'נסיס בארץ ה-GV70, דגם הפנאי הבינוני (D-SUV) שהוצג ב-2020. הממדים נמצאים בצד הגדול של הסקלה, ובעיצוב, מעבר לשבכה הענקית ורבת הנוכחות, קו גג משתפל של רכב פנאי-קופה.

    GV70 מוצע עם מנוע טורבו-בנזין 2.5 ליטר, המייצר 304 כ"ס ו-43 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים וההנעה כפולה.

    הרכב מוצע בשלוש רמות גימור: 'אלגנט', 'לקשרי' ו'ספורט'. בכולן מפרט בטיחות מרשים הכולל בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערך הימנעות מתאונה, הקרנת תמונת השטח המת במחוונים, התרעה על שכחת ילדים. בכולן גם מערך המולטימדיה של ג'נסיס עם צג "14.5.

    לרמת הכניסה 'אלגנט' אבזור מכובד ביחס למקובל בתחום היוקרה, וזה כולל תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לתא המטען ולמושבים הקדמיים, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמות היקפיות, ריפוד דמוי עור ועוד.

    ברמת הגימור 'לקשרי' מתווסף ריפוד עור, מושבים קדמיים עם אוורור ועיסוי, בקרת אקלים תלת-אזורית, מערכת שמע של לקסיקון. לרמת גימור 'ספורט' פריטי עיצוב ספורטיביים בחוץ ובפנים, חישוקי "21, תאורה חכמה, שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים ועור נאפה משולב בעור הפוך.

  • עיצוב ונוכחות

    הקוריאנים שילבו במבנה המאפיין רכב פנאי גם מאפייני עיצוב ספורטיביים, עם שראה של מותגים נכבדים. ואכן, החרטום הארוך, השבכה המודגשת ותאורת הלד המרשימה יוצרים מופע כוחני.

    חישוקי "19 והמפלטים הבולטים מדגישים אף הם את המסר הספורטיבי.

     

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג נקי מאוד, אלגנטי במיוחד. למרות הדיפון העשיר, מוזר לפגוש בסביבת הנהג בחלקים רבים שהם נוקשים למגע.

    הצג הגדול, "14.5, נאה ושופע אפשרויות רבות לתפעולו. האפשרויות לתכנות דרך הצג רבות, אבל הרוב קל לתפעול. עם זאת, יש פריטים הדורשים יותר מדי לחיצות כמו ניתוק תיקון ההיגוי.

    לחצן בלם החנייה מוכר מיונדאי וממוקם באופן קצת מבלבל. גלגל ההגה נראה אמריקאי והוא גדול מדי לטעמנו.

    תנוחת הנהיגה הגבוהה היא כנדרש מרכב פנאי, ומכסה המנוע המוארך והרחב יוצר תחושה שהרכב גדול אף ממה שהוא. המושבים הנאים משופעים באפשרויות כיוון בתפעול חשמלי.

    מאחור המרחב טוב, ניתן לכוון את זווית המשענת ויש פיקוד לבקרת האקלים. תא המטען אינו עמוק מספיק: הרצפה גבוהה והכיסוי הנגלל אינו נוח לפתיחה.

     

  • מנוע וביצועים

    ל-GV70 מנוע טורבו-בנזין 2.5 ליטר, המייצר 304 כ"ס ו-43 קג"מ. לתיבה האוטומטית 8 הילוכים וההנעה כפולה.

    הרכב מהיר ומעניק ביצועים מצוינים. עם זאת הוא אינו כוחני בהתנהלותו, אפילו בזינוק. התגובות למצערת אינן חדות, והתיבה שפועלת באופן נעים ברוב מצבי הנהיגה, אינה מיידית בתגובתה ואינה חלקה בפעולתה תחת עומס כבד.

     

  • נוחות והתנהגות

    בעיר המתלים מטפלים היטב בשיבושים קטנים ובטלאי כביש, אך שיבושים כבדים יותר מורגשים מדי.

    מחוץ לעיר נוחות הנסיעה טובה יותר. עם זאת, גם בכבישים בין-עירוניים, שברים ופגמים גדולים אינם נבלעים ברכות. המשקל הגבוה של הרכב, 1.9 טון, וריסון שאינו מושלם, גורמים לכך שהרכב מתנדנד על גלי כביש במהירות גבוהה. בנהיגה כזאת, נשמעים מדי גם רעשי הכביש והרוח.

    ג'נסיס מכוונת ליכולת דינמית גבוהה, והדבר בהחלט בולט לטובה. חלוקת הכוח מצוינת, וההנעה האחורית היא שנותנת את הטון. בפיתולים ניתן להגיע לקצב גבוה מאוד, ו-GV70 מפגין יציבות מצוינת. ההיגוי קצת פחות מרשים; משקל ההגה נכון, אבל התגובות אינן מיידיות וחסר משוב מהגלגלים.

    לבלמים עצמה מספקת, אך בבלימה חזקה מאוד היציבות הכיוונית אינה מצטיינת.

     

  • תמורה למחיר

    GV70 מגלם את הנוסחה של ג'נסיס; הוא אינו זול מהמתחרים – אבל מציע יותר באותו מחיר: אבזור, הידור, כוח.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק אינה מצטיינת; ביום המבחן זו עמדה על 7-8 ק"מ/ל', ובשיוט נינוח הצריכה היא 10.5 ק"/ל'.

  • מה חדש בג'נסיס GV70 2022

    בדצמבר 2022 החל שיווק הגרסה החשמלית.

    גרסה זו מכונה 'אלקטריפייד' ולה שני מנועים חשמליים להספק מירבי של עד 489 כ"ס. לסוללה 77.4 קוט"ש וטווח הנסיעה המירבי הוא עד 455 ק"מ.

     

  • סיכום

    לא מלוטש כמו הטובים שבדגמים הגרמניים, אבל מעניק תמורה עדיפה.

ג'נסיס GV70 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2497
304
לקבלת הצעה
-
2497
304
לקבלת הצעה
-
2497
304
לקבלת הצעה
-
2497
304
לקבלת הצעה
-
ג'נסיס GV70 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
455 ק"מ
489
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים ג'נסיס GV70

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'נסיס GV70?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

2
  • טל שטיינברג

    האוטו שלי

    ג'נסיס GV70, אוט', 2.5 ל' טורבו, Elegant, 4x4
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 24.05.2023

    מרצדס בשליש מחיר

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 1

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

  • Arye

    האוטו שלי

    ג'נסיס GV70, אוט', 2.5 ל' טורבו, Luxury, 4x4
    מודל: 2022 - 2022

    תאריך: 27.07.2023

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב לא

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5