יונדאי i20 2017 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב עדכני בחוץ, מוצלח בפנים. מרחב הפנים טוב, גם ליושבים מאחור ותא המטען שימושי.

חסרונות / תיבה אוטומטית מיושנת מסרסת את ה-1.4 ל', נוחות הנסיעה בעיר לא מוצלחת. רעשי רוח וכביש נוכחים מחוץ לעיר.

בשורה התחתונה / כבר לא תהיה מובילת הקטגוריה, אבל עדיין קנייה מוצלחת.

יונדאי i20 2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    מאז ימי הגטס (2002) דגם הסופרמיני התורן של יונדאי הוא רב מכר בשוק המקומי. הדגם הנוכחי צמח במימדים כדי ליצור את אחת המכוניות הגדולות בפלח, עם אורך של 403.5 ובסיס גלגלים של 257 ס"מ, כאשר עם נפח של 326 ליטר, תא המטען הוא הגדול בקבוצה.

    יונדאי i20 2017 משווקת בישראל עם שני מנועים: 1.2 ליטר המייצר 84 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית, ומנוע 1.4 ליטר המפיק 100 כ"ס משודך לתיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים.

    בצד הבטיחות שש כריות אוויר והתראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים. סביבת הנהג מוצעת במספר צבעים לבחירה ובשלוש רמות גימור: ׳אינסייט׳ לגרסה הידנית; ׳אינספייר׳ ו׳פרמיום׳ לגרסה האוטומטית.

    גרסה האוטומטית כולל האבזור גם תפעול מההגה למערך השמע (עם בלוטות'). רמת הגימור פרמיום כוללת בנוסף בקרת שיוט, חישוקים קלים וחיישני חניה.

  • עיצוב ונוכחות

    מעצבי יונדאי בצעו היטב את מלאכתם היטב הסופרמיני הקוריאנית בולטת ונראית טוב על הכביש. הקורה האחורית השחורה, שהינה הפרט הבולט, תורמת ליצירת מראה ייחודי ומודרני.

  • תא נוסעים ומטען

    פתיחת הדלת מגלה שהאפור זלג פנימה, ובגוון כחלחל-חיוור ולא מחמיא. שילוב הגוונים עם השחור (יש גם שילובים מוצלחים יותר, ללא תוספת מחיר) יוצר אווירה פשוטה ולא נעימה. זה לא מחמיא גם לקו הכללי של סביבת הנהג וגם גלגל ההגה הגדול שאינו נאה אינו מוסיף. למרות שהיא מהמכונית היקרות בקבוצה, רשימת האבזור בה דלה, ואינה כוללת מולטימדיה מקורית,האלא מערך מקומי. מדובר בערכת הקונקטד רבת האפליקציות של היבואן, שאינה נוחה לתפעול.

    ממושב הנהג, יונדאי i20 2017 מעניקה תחושה גדולה ביחס לקבוצה. תנוחת הנהיגה טובה אבל המושב ממש לא, וגרר תלונות מרוב הבוחנים. המרחב מאחור טוב מאוד, הישיבה זקופה ונוחה (יותר מאשר מלפנים), הרצפה שטוחה ואפילו הכניסה קלה.

     

  • מנוע וביצועים

    למרות שמנוע ה-1.4 ליטר חדש, העובדה שיש לו רק 100 כ"ס ו-13.7 קג"מ, ובעיקר העובדה שלתיבה רק ארבעה הילוכים, הופכת אותו לעקב אכילס של המכונית. למרות תגובה חדה ונכונות לטפס בסל"ד, הוא נדרש להתאמץ כדי לשמר קצב בעליות ובעקיפות. מזל שהמנוע שקט, כך שזה לא מטריד לאמץ אותו. צריכת הדלק סבירה, אך אינה מצטיינת בקבוצה: 13.1 ק"מ לליטר בממוצע המבחן.

  • נוחות והתנהגות

    המכונית מתנהלת באופן מעודן ושקט, ומציעה נוחות סבירה בעיר. מחוץ לעיר המצב מורכב יותר - היא לא מטפלת טוב בשיבושים קטנים, וכביש גלי מנדנד אותה בצורה מרתיעה. ההגה מעט מעורפל וגדול מדי, אך התנהגות הכביש בוגרת ומשרת בטחון.

  • תמורה למחיר

    הגרסה הידנית של יונדאי i20 2016 זולה משמעותית מהאוטומטית, ומעניקה תמורה עדיפה בהרבה למחיר - למרות החוסרים באבזור. אולם היא עדיין לא זולה או משתלמת ביחס למתחרות.

  • חדש בדגם

    אין שינויים במפרט בשנת המודל 2017.

  • סיכום

    ה-i20 היא מכונית טובה בבסיסה, שלא מצליחה למצות את הפוטנציאל הטמון בה, ומתקשה להתבלט בין שפע המתחרות המוצלחות-יותר בקטגוריה.

יונדאי i20 2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
יונדאי i20 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1248
84
לקבלת הצעה
-
1368
100
לקבלת הצעה
-
1368
100
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי i20?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

יונדאי i20 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
יונדאי i20 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
16.1 12.1 20.8 12.2 8
16.1 12.1 20.8 12.2 8
20.0 16.6 23.8 14.9 4
10