יונדאי i25 2017 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / "תת-משפחתית" – סופרמיני גדולה עם תא-מטען נפרד – בעיצוב נאה, ביצועים מכובדים ויכולת דינמית טובה. המרחב מאחור בינוני, תא המטען גדול.

חסרונות / נוחות נסיעה בינונית, מנוע רועש תחת עומס, בידוד רעשים לא מוצלח וללא אבזור בטיחות עדכני. מחיר גבוה יחסית.

בשורה התחתונה / פער המחיר בינה ובין משפחתית קטן מדי.

יונדאי i25 2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    יונדאי i25, או אקסנט בשאר העולם, סימנה בדור החדש קפיצה גדולה במידות. היא גם הציגה את קו ה"פיסול בזרימה" של החברה ומראה דמיון לאחות הגדולה, ה-i35. הדור הרביעי במספר נחת בישראל ב-2011, מבוסס על פלטפורמה חדשה, והציג צמיחה ברוב המדדים ביחס לקודמו.

    יונדאי i25 2017 שווקה בארץ בגרסאות 1.4 ליטר (100 כ״ס) עם תיבה אוטומטית רציפה ו-1.6 ליטר (124 כ״ס) בשידוך לתיבה אוטומטית עם 4 הילוכים, ובשתי רמות גימור: אינספייר הבסיסית, שיועדה בעיקר לציי רכב, ופרימיום המאובזרת, ללקוחות פרטיים. האבזור נאה כבר ברמת הבסיס - 6 כריות אוויר, מערכת שמע עם שליטה מההגה, מחשב דרך וחיבור USB כסטנדרט, כאשר רמת גימור פרימיום כוללת בנוסף גם גג נפתח, חישוקים קלים ופנסי ערפל.

    ב-2017 התווספה להיצע גרסת 1.6 ליטר דיזל להיצע, עם 128 כ״ס ותיבה אוטומטית - אשר הוצעה רק ברמת הגימור הבסיסית בלבד - ככל הנראה במטרה לפנות לשוק המוניות וציי רכב גדולים.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני שונה מאוד מזה של האקסנט הקודמת, מודרני ונאה ביחס למקובל בקבוצה. חישוקי ה-"14 של גרסאות הליסינג נראים קטנים מדי עבורה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים ברמת הגימור פרימיום, בשילוב צבעים בהיר, מזמין בהרבה מאשר במתחרות. הקו העיצובי מעניין יותר, עם מחוונים מודרניים וקונסולה מרכזית מיוחדת. הריפוד הנאה ודיפון הבד בדלתות תורמים לתחושה אוורירית ועשירה יותר. איכות הפלסטיקה אינה מרשימה – אך לא חריגה לרעה בקבוצה.

    תנוחת הנהיגה סבירה, אך הגג הנפתח בגרסה הבכירה גוזל מקום מראש הנהג. מאחור היא קטנה מהתחרות במרחב לרגליים באופן מורגש, אך עדיין מספקת, וסובלת גם ממרחב ראש מצומצם. תא המטען גדול למדי ושימושי. חבל רק שאין אפשרות לפתוח אותו מבחוץ.

     

  • מנוע וביצועים

    גרסת ה-1.6 ליטר מעניקה תחושה נמרצת. התיבה מגיבה מהר וחלק לקיק דאון, המנוע מטפס בחדווה לטורים גבוהים ועקיפות מתבצעות בקלילות יחסית. גם צריכת הדלק נאה: בשיוט נינוח רשמנו קצת יותר מ-14 ק"מ לכל ליטר וממוצע המבחן עמד על 10.9 ק"מ/לליטר. נקודת התורפה העיקרת היא רעש מופרז בטורים גבוהים.

    את גרסאות ה-1.4 ליטר והדיזל לא בחנו.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה אינה טובה - השיכוך לא מספק על פני שיבושים קטנים וישנן רעידות בולטות ומתמידות על שברי אספלט. כבישים גליים נספגים באופן סביר יותר, אך בורות גדולים יגרמו למכונית לטלטול מוחשי.

    היכולת הדינאמית מקבלת ציון טוב יותר מנוחות הנסיעה: ההתנהגות מאוזנת, אך כדי ליצור תחושה דינאמית מכלולי הניהוג מכוילים באופן חד מדי – דוושת הגז רגישה מדי, דוושת הבלם מפגינה עצבנות מוגזמת בתחילת מהלכה, וההגה מהיר אך קפיצי מדי סביב המרכז.

     

  • תמורה למחיר

    המחיר היה בתחילה ממוצע לקטגוריה והציע תמורה טובה. אולם גם אז ובמיוחד כיום, ניתן בתוספת מחיר קטנה לקנות משפחתית קומפקטית גדולה, איכותית ונוחה יותר.

  • חדש בדגם

    התווספות גרסת דיזל אוטומטית להיצע.

  • סיכום

    יונדאי i25 2017 משפחתית קטנה טובה, אך עם השנים התיישנה, בזמן שהמתחרות - והמשפחתיות בקטגוריה מעל - השתפרו והתחדשו.

יונדאי i25 2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי i25
יונדאי i25 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1368
100
704
-
1591
124
692
-
1591
124
699
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי i25?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

יונדאי i25 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
יונדאי i25 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.6 12.2 18.5 11.8 11
15.6 11.6 19.6 11.8 9
15.6 11.6 19.6 11.8 9
4
11.8