יונדאי פליסייד 2022 - אוטו

יונדאי פליסייד 2022 יד שניה

יונדאי פליסייד 2022 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח גדול
גירסה מומלצת:
9.5 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

יונדאי פליסייד 2022 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, אבזור, מרחב לנוסעים, מנוע, נוחות נסיעה
חסרונות רעשי כביש, צריכת דלק
בשורה התחתונה גדול, נעים ומרשים

יונדאי פליסייד 2022 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    ב-2021 הושק בישראל יונדאי פליסייד (Palisade), רכב פנאי גדול (E-SUV) עם שבעה או שמונה מושבים המיועד בעיקר לשוק הצפון אמריקאי.

    הדגם החדש מצויד במנוע בנזין 3.8 ליטר V6 המייצר 291 כ"ס ו-36.2 קג"מ, משודך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ומוצע עם הנעה קדמית או כפולה.

    מערך הבטיחות התקני כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור אקטיבי והיקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המתריעה על שכחת ילד מאחור, התרעה על תנועה קרבה עם פתיחת דלת ועוד.

    בגרסת ההנעה הקדמית וברמת הגימור 'פרמיום' שמונה מקומות, ובמפרט: תאורת לד, גג זכוכית, חישוקי "20, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולשני המושבים הקדמיים, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת עם שפע פתחי אוורור מאחור, ריפוד עור ועוד.

    גרסת ההנעה הכפולה מוצעת ברמת הגימור 'לקשרי', וזו כוללת בנוסף גג זכוכית כפול ואוורור למושבים הקדמיים. גרסה זו מוצעת גם ברמת הגימור 'לימיטד', ולזו מושבי קפטן נפרדים בשורה השנייה, ובנוסף, קיפול, הרמה וכיוונון חשמליים לשורה השלישית.

  • עיצוב ונוכחות

    הרושם הראשוני של פליסייד מכובד ומרשים. החזית מפגינה נוכחות רבה אבל אינה אגרסיבית מדי.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג אינה מבריקה בעיצוב מקורי, אך נעימה מאוד לעין, והגוון הבהיר מוסיף לאווירה. איכות החומרים, וההרכבה ברמה גבוהה.

    המושב עצמו טוב, תנוחת הישיבה טובה מאוד וכך גם שדה הראייה החוצה.

    מיקום ותפעול בלם החנייה החשמלי לא אידיאלי.

    פליסייד מוותר על שירותיו של בורר ההילוכים הרגיל, ומשלב לחצני מצבים ושליטה ידנית בהילוכים דרך פקדים מאחורי ההגה; כשמתרגלים, אין בעיה. מסך המולטימדיה מופעל-מגע בסדר, לא מצטיין.

    הכניסה לשורה השנייה, על שני מושביה הנפרדים, נוחה מאוד. המרחב גדול, בהיר, וכולל גג שמש פרטי.

    הכניסה לשורה השלישית נוחה יחסית, וקל לקפל את מושבי הקפטן לטובת זאת. ילדים לא מגודלים יוכלו להגיע לשם גם בין שני המושבים. מרווחי הראש והברכיים בשורה השלישית סבירים גם למבוגרים הבעיה, כרגיל, היא בבסיס המושב שאינו טוב ואחראי לתמיכת ירכיים חסרה. בשורה זו פתחי מיזוג והרבה פטנטים שימושיים.

    כאשר התפוסה מלאה, תא המטען אינו מרשים (311 ל'), אבל סביר. כאשר הוא השורה השלישית מקופלת, הנפח ממש ענק (704 ל').

  • מנוע וביצועים

    המנוע האטמוספרי מציעה פעולה נינוחה בשיוט – וביצועים נאותים בסל"ד גבוה. לא תמיד התיבה מספקת קיק דאון כנדרש, ותפעול ידני מומלץ. שילוב ההילוכים עצמו חלק ונעים בכל מצב.

    אותו אופי מנוע גורם לכך שנהיגה רגועה ללא אילוצי עומס תאפשר צריכת דלק סבירה, ולמרות הממדים והמשקל מדובר ב-11 ק"מ/ל'. העניין הוא שבתוואי המחייב למקם את המנוע בסל"ד גבוה, הצריכה טובה פחות ובאופן מוחשי למדי; כך שצריכת הדלק במבחן מאומץ עמדה על 7.2 ק"מ/ל'.

  • נוחות והתנהגות

    כיאה לרכב המיועד לאמריקה, פליסייד מכויל לכיוון הרך יותר. בפועל, הוא נוח בנסיעה עירונית, אך שיבושים ממש קשים מתגברים על אותה רכות, ובמקרי-קיצון מגיעים כדי חבטה.

    בכביש הבין-עירוני נוחות הנסיעה טובה ומספקת, ולמרות אותה רכות, פליסייד מסתדר טוב גם עם גלי כביש.

    המנוע בשיוט שקט לחלוטין. בטורים גבוהים הוא נשמע, אך הצליל עצמו נעים לאוזן. רעשי רוח נשמעים מעל 110 קמ"ש וגם אז אינם מציקים. מנגד, הצמיגים הרחבים, מפגינים נוכחות ווקלית מ-60-70 קמ"ש.

    אפשר לנהוג עם פליסייד ברמה גבוהה של ביטחון, גם בכבישים מאתגרים ומפותלים במהירויות שהן מעל ומעבר לסביר ולנכון. אבל אותו כיול מתלים רך אחראי לכך שהוא לא ממש מדויק בפניות ארוכות, ועל כביש גלי תחת עומס הוא קצת זז. בנהיגה רגילה מורגש מעט שטח מת בהגה, ומצב 'ספורט' עוזר.

    מרווח הגחון של רכב הפנאי הזה, 20.3 ס"מ, סביר, אך זוויות המרכב שלו אינן משחרות לאתגרי שטח של ממש. עם זאת, הוא מציע נוחות נסיעה טובה בשבילים.

  • תמורה למחיר

    פליסייד אינו זול, ומחירו ממקם אותו בקצה העליון של דגמי הפנאי של מותגים עממיים. באותו מחיר תוכלו לקבל רכב פנאי של מותגי יוקרה - אך הם יהיו קטנים יותר ומאובזרים פחות.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה לימיטד 3.8 ליטר עם כ-170 יחידות.

    אחריה גרסת פרימיום 3.8 ליטר עם כ-40 יחידות.

     

  • מה חדש ביונדאי פליסייד 2022

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2022.

  • סיכום

    יונדאי פליסייד הוא דגם פנאי מצוין – ולכל משפחה הרוצה ו/או צריכה רכב בממדים כאלה, נמליץ להתרשם ממנו.

יונדאי פליסייד 2022 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי פליסייד
יונדאי פליסייד גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
3778
291
לקבלת הצעה
-
3778
291
לקבלת הצעה
-
3778
291
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים יונדאי פליסייד

ברשותך יונדאי פליסייד?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5