יונדאי טוסון 2021 - אוטו

יונדאי טוסון 2021 יד שניה

יונדאי טוסון 2021 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
12.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2021

יונדאי טוסון 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, מרחב בתא הנוסעים, תא המטען, אבזור, נוחות נסיעה.
חסרונות בידוד רעשים.
בשורה התחתונה קרוסאובר פונקציונלי ושימושי.

יונדאי טוסון 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    הדור הראשון של הטוסון הושק ב-2004 בתמחור אגרסיבי לזמנו – דבר שהוביל את קבלתם של דגמי הפנאי בשוק הישראלי ושדרג את מעמדה של יונדאי. הדור השני חיזק את המעמד והשלישי כבר כבש את השוק. מאז שהושק הדור הראשון בארץ, נמכרו ממנו כ-67,000 יחידות, 42,000 מהן בדור השלישי לבדו. כעת זהו דור רביעי, והוא חדש ושונה לחלוטין.

    הדור הרביעי עלה לישראל באפריל 2021 נראה מתקדם מקודמו, ומבוסס על פלטפורמה חדשה. הממדים דומים לדור היוצא כשבסיס הגלגלים גדל ב-1 ס"מ ל-268 ס"מ והאורך הכללי גדל ב-2 ס"מ, ל-450 ס"מ. נפח תא המטען הוא 515 ליטר – גידול של 27 ליטר.

    כקודמו הוא מוצע עם מנוע בנזין אטמוספרי 2.0 ל' וטורבו-בנזין 1.6 ל'. אלה אותם מנועים שהיו קודם לאחר שעברו שיפורים משמעותיים כדי להכניסם למשפחת דגמי 'סמארט סטרים' של קונצרן יונדאי-קיה. מנוע ה-2.0 ליטר עשוי כעת אלומיניום במקום ברזל-יציקה והוא קל מקודמו ביותר מ-23 ק"ג. מנוע זה מייצר 156 כ"ס ו-19.6 קג"מ. נתונים זהים לבעבר. התיבה היא אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים וגם היא משופרת.

    למנוע ה-1.6 ליטר מערכת תזמון שסתומים משתנה, כולל משך הפתיחה שלהם. המנוע מייצר 180 כ"ס (לעומת 177 בדור הקודם) ו-27 קג"מ (1500-4500 סל"ד). התיבה כאן היא דו-מצמדית עם 7 הילוכים וגם היא שודרגה.

    הוא מוצע בארץ בחמש רמות גימור, אחת למנוע האטמוספרי וארבע למנוע הטורבו. גרסת ה-2.0 ליטר תוצע ברמת גימור 'פרמיום' שכוללת חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "8, בקרת אקלים מפוצלת כולל שליטה מאחור. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב במרכזו, ניטור שטחים מתים, התרעות על שכחת ילד ברכב ויציאה מסוכנת.

    גרסת ה-1.6 ליטר טורבו מוצעת ברמת גימור 'פרסטיג'' ומוסיפה מחוונים מוקרנים ותאורת אווירה. רמת גימור דומה, המכונה 'פנורמיק' ופונה לציי רכב, כוללת גג זכוכית אך לא ניטור היקפי של שטחים מתים. רמת גימור 'לקשרי' מוסיפה למפרט חישוקי "18, גג זכוכית, פקדי הילוכים מאחורי ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית. רמת הגימור 'עלית' כוללת תאורת לד מלאה, שבכה שונה, חישוקי "19, תפעול חשמלי למושב הנהג, ריפוד עור ועוד.

    ארגון יורו NCAP בחן את הטוסון בשנת 2021 והעניק לו חמישה כוכבי בטיחות.

  • עיצוב ונוכחות

    יונדאי טוסון 2021 נראה נהדר. הוא משלב היטב מופע חסון מלפנים, מיוחד מאחור, וקו משופע לעבר החלק האחורי שיוצר צללית של פנאי-קופה. העיצוב מושך בהרבה והדגם נראה שותף לקו העכשווי של דגמי יונדאי.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מרשימה באותה מידה, במיוחד ברמות הגימור עם לוח המחוונים המוקרן. כמו בדגמי יונדאי רבים, לחצנים מחליפים את בורר ההילוכים המסורתי. מסך המולטימדיה נאה, אך התצוגה מעט מיושנת. הנדסת האנוש טובה ברובה.

    מלפנים המרווח גדול, תנוחת הנהיגה טובה והמושב נוח, אם כי טווח התנועה של המושב מוגבל ובחלק מרמות הגימור חסרה אפשרות להקשחה במסעד הגב. מושב הנוסע נמוך מדי. המרחב מאחור נאה, גם לברכיים וגם לראש. יש בקרת אקלים גם מאחור, וניתן לכוון את מסעד הגב של המושב האחורי. תא המטען גדול ושימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הטורבו חזק. היצאה מהמקום החלטית כשבהמשך ההתנהלות נמרצת פחות ועדיין מספקת כל צורך. התיבה לא תמיד מגיבה באופן מיידי לקיק-דאון או להורדת הילוך, ובמהירות זחילה פעולת התיבה אינה אחידה.

    גם מנוע ה-2.0 ל' האטמוספירי מספק יציאה טובה מהמקום. הוא פחות נמרץ וחזק ממנוע הטורבו, ועדיין מציע יכולות התקדמות ראויה. בשיוט הוא נשמע מעט מאומץ, וגם בהאצות קלות נדרשת הורדת הילוך כדי לקבל את הכוח הרצוי.

    בשתי הגרסאות צריכת הדלק דומה וממוצעת לקטגוריה עם סביבות 9.5 ק"מ לליטר במהלך המבחן שלנו.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה. בעיר הוא מסנן טוב יותר מפגעים בינונים וגדולים, ומעט רוטט על שיבושים קטנים. זה גם המצב מחוץ לעיר, כשבזכות ריסון טוב משכך היטב את גלי הכביש. בידוד הרעשים סביר לקטגוריה, כשרעש הצמיגים נוכח מאוד כבר לקראת 80 קמ"ש, רעשי הרוח נשמעים ב-90 קמ"ש, ופעולת המנוע נוכחת גם אם סבירה. ברמות הגימור הנמוכות צמיגים וחישוקים שונים שיציעו נוחות ובידוד רעשי כביש עדיפים.

    בנסיעת שבילים, הנסיעה נעימה, וגם כאן רמות הגימור עם הצמיגים הקטנים יותר יציעו נוחות עדיפה.

    היכולת הדינמית טובה ומספקת, אך העברות המשקל מורגשות מדי, ועוצמת הנשיכה הראשונית אינה מרשימה.

     

  • תמורה למחיר

    יונדאי טוסון 2021 מעניק יכולות נהיגה ונסיעה טובות מאוד, שפע של רמות גימור, ושימושיות גבוהה. המחיר התייקר, אבל נותר במסגרת השוק, כך שהתמורה גבוהה.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה עלית 1.6 ליטר טורבו עם כ-3400 יחידות.

    אחריה גרסת פרימיום 1.6 ליטר טורבו עם כ-1300 יחידות.

     

  • מה חדש ביונדאי טוסון 2021

    דור חדש ורביעי לדגם, עיצוב חדש, פלטפורמה חדשה, יחידות הכוח הן של הדור הקודם אבל לאחר שעברו מסכת של שיפורים. עוד רמות גימור.

  • סיכום

    יש לו את הכלים שיאפשרו לו להמשיך במסע ההצלחה של קודמיו.

יונדאי טוסון 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי טוסון

כתבות ומבחני דרכים יונדאי טוסון

ברשותך יונדאי טוסון?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5