יונדאי וניו - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב, נוחות נסיעה, אבזור, מחיר

חסרונות / צריכת דלק, ביצועים, בידוד רעשים

בשורה התחתונה / רכב פנאי קטן ומוצלח

יונדאי וניו 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    יונדאי וניו הוא רכב פנאי קטן מבית יונדאי שהוצג באפריל 2019 במסגרת תערוכת ניו יורק.

    וניו מבוסס על פלטפורמת הסופרמיני של היצרנית המשמשת גם את יונדאי i20.

    מדובר ברכב פנאי קטן למדי. אורכו 404 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 252 ס"מ - נתונים צנועים למדי. הרוחב (177 ס"מ) והגובה (156 ס"מ) כבר מקובלים בסגמנט. מרווח הגחון נאה עם 19.5 ס"מ. תא המטען מציע רצפה כפולה ונפח של 355 ל'.

    וניו מציע עיצוב רבוע וקשוח, ונראה כרכב פנאי "גדול" שהתכוונץ.

    וניו מוצע בישראל עם מנוע אחד - 1.6 ל' אטמוספרי חדש בעל הספק של 123 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית רציפה.

    היצע מערכות הבטיחות כולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ועמעום אורות אוטומטי.

    יונדאי וניו טרם נבחן במבחני הריסוק של יורו  NCAP.

    יונדאי וניו הגיע לישראל במאי 2020.

  • עיצוב ונוכחות

    לוניו הופעת פנאי מרשימה, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות שמציעות שילובי צבעים וצביעה דו-גונית.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה, בעלת עיצוב נקי ואלגנטי אם כי התחושה פחות מתקדמת מדגמי יונדאי אחרים.

     

    החומרים נוקשים למדי, אך לא מעניקים תחושה זולה. איכות ההרכבה מצוינת.

     

    תנות הנהיגה גבוהה מהמקובל בתחום ומעניקה תחושה כאילו מדובר ברכב גדול ממה שהוא. מושב הנהג מוצלח למדי במפגש ראשון, אך היה פחות נוח בנסיעה ארוכה.

     

    ביחס לממדי הרכב המרחב מאחור מספק וגם הכניסה נוחה. עם זאת, לא מדובר ברכב מרווח במיוחד ולנוסע השלישי לא יהיה כל כך נוח.

     

    לתא המטען רצפה כפולה, פתרון מצוין לאחסון המדף הקשיח בעת שימוש ונפח נאה - 355 ל'. במבצב הגבוה של הרצפה הוא מעט רדוד.

  • מנוע וביצועים

    המנוע האטמופרי של וניו (1.6 ל', 123 כ"ס) מספק את מירב כוחו בסל"ד גבוה, אז הוא גם רועש. הביצועים עצמם מספקים, גם תחת עומס.

    שיוט נעשה בנינוחות ובסל"ד נמוך תודות לתיבה רציפה - 100 קמ"ש ב-1,800 סל"ד.

    צריכת הדלק סבירה - 10.5 ק"מ לליטר במבחן שערכנו.

  • נוחות והתנהגות

    לוניו מתלים בכיול רך למדי, וזה אומר שנוחות הנסיעה טובה לרוב. בעיר אין ממש תלונות, גם מחוץ לעיר הוניו נוח - אך שם עשוי להופיע מחסור קל הריסון.

    התנהגות הכביש נוטה לצד הבטוח והפחות מרגש. בעומס גבוה וניו משדר שהוא מעדיף להוריד קצב.

    גם בשביל נוחות הנסיעה טובה, וניו מאפשר קצב גבוה בשבילים כבושים. מערכת בקרת המשיכה יעילה ומוצלחת.

    בידוד הרעשים לוקה מעט - המנוע נשמע תחת עומס וגם בשיוט מהיר (סביב 2500 סל"ד), וגם רעשי הכביש והרוח נוכחים מהרצוי.

  • תמורה למחיר

    יונדאי וניו, במיוחד ברמת הביניים, מציע תמורה נאה למחיר

  • סיכום

    רכב פנאי קטן ומוצלח.

יונדאי וניו גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי וניו
יונדאי וניו גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1598
123
1,160
109,900
1598
123
1,265
119,800
1598
123
1,266
119,900
1598
123
1,308
123,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי וניו?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים יונדאי וניו

יונדאי וניו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
יונדאי וניו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 11.5 9
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 11.5 9
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 11.5 9
15.1 טרם נבחן טרם נבחן 11.5 9
5
11.5