קיה סיד 2015 - אוטו

קיה סיד 2015 יד שניה

קיה סיד 2015 יד שניה

קטגוריה: האצ'בק
גירסה מומלצת:
16.3 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

קיה סיד 2015 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב מוצלח, אבזור הנוחות ואיכות ההרכבה והחומרים טובים, המרחב מכובד. הביצועים מספקים בהחלט, הסטיישן שימושית.
חסרונות ללא מערכות בטיחות עדכניות, הנסיעה בעיר מעט נוקשה, והתיבה הדו-מצמדית בבנזין מעט לא נעימה במהירות נמוכה.
בשורה התחתונה הצעה מוצלחת למשפחה, בייחוד בסטיישן.

קיה סיד 2015 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד

  • רקע כללי

    ביוני 2015 הוצגה מתיחת פנים לקיה סיד, שלוש שנים לאחר הצגתה. כמקובל בעדכונים שכאלה גם בסיד המתחדשת שינויים קלים בעיצוב מלפנים ומאחור.

    גם בתא הנוסעים נרשמו שיפורים וקיה מדווחת על איכות חומרים עדיפה, כולל בידוד טוב יותר מרעשים. מעבר לכך נעשו גם שינויים קלים במבנה הקונסולה המרכזית ואלה כוללים, בעיקר, פתחי מיזוג מעודכנים. כאופציה מוצעת הסיד עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות שלא הוצעו בעבר: מערכת לזיהוי תמרורי מהירות, ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה צולבת בנסיעה לאחור.

    השינוי המשמעותי יותר מוצא ביטוי מתחת למכסה המנוע. קיה סיד 2015 מקבלת לשורותיה את מנוע ה-1.0 ליטר T-GDI החדש של היצרנית בשני הספקים – 100 או 120 כ"ס. בשתי גרסאות ההספק אלה נשמר מומנט זהה: 17.5 קג"מ. המנוע המוגדש ישודך (לפחות בתחילת הדרך) רק לתיבה ידנית, לכן סביר להניח שלא נראה אותו עולה לישראל.

  • עיצוב ונוכחות

    הסיד החדשה היא מאותן מכוניות שגורמות לדגם המוחלף להראות באחת ארכאי ונטול חן. השינוי בעיצוב הוא דרמטי, החרטום מיישר קו משפחתי עם החזית של הפורטה, כאשר השבכה המקומרת בולטת ומתחברת באופן זורם ליחידות תאורה שנמתחות לאחור. היא פחות רעשנית ובולטת מהיונדאי המקבילה, אבל מאידך נראית קלאסית ואירופאית יותר.

    הסטיישן פחות נאה מההאצ'בק באופן משמעותי.

     

  • תא נוסעים ומטען

    בדומה למראה החיצוני, גם תא הנוסעים נראה קלאסי, הומוגני ומאוד לא מתחכם. התחושה מאסיבית ומוצקה, אבל מגע בפלסטיק חושף משטחים נוקשים. הנדסת האנוש טובה, יש שפע תאי אחסון נוחים והאבזור נאה.

    מרחב הפנים טוב, בשתי גרסאות המכב. תנוחת הנהיגה אינה זהה בשתי הגרסאות (אבל שתיהן טובות), וגם לא תנוחת הישיבה במושב האחורי – בסטיישן הישיבה זקופה יותר. תא המטען נטול התחכום והפשוט למראה של הקומפקטית (380 ליטר) קצת יותר יעיל, אך כמובן, פחות גדול.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ליטר הזרקה ישירה המוכר של הקונצרן (135 כ"ס) מספק תחושה טובה למדי. הכוח נמצא בסל"ד גבוה והשילוב בין זה לבין התיבה העצלה אומר שהתחושה אינה תמיד זריזה. התיבה כפולת המצמד עובדת כאן באופן טוב למדי, אך התגובות להורדת הילוך אינן מהירות במיוחד – מצד שני ההחלפות נעימות בדרך כלל. בעיר היא פועלת חלק מהמקובל בתיבות כאלה.

  • נוחות והתנהגות

    הסיד הרגילה מעניקה תחושה מעט קשיחה ומהודקת אך לא מתרסקת. מערך המתלים תמיד מצליח לסנן משהו מהשיבושים, אבל לא את הכול. הסטיישן מעט שקטה יותר מבחינת רעשי כביש ורוח, אבל קצת יותר נוקשה. כצפוי מסרחי עודף מעט גדולים יותר ותוספת גובה, היא קצת פחות מרוסנת ומעט יותר רוכנת.

    בפיתולים הסיד מציעה שילוב בין יכולת טובה, התנהגות בטוחה וצפויה ועדיין אלמנט מסוים של משחק כאשר לוחצים אותה. וכצפוי, ההאצ'בק מעניקה הרגשה קלילה מהסטיישן. ההגה פחות מוצלח. התחושה תמיד מלאכותית מדי עם משקל שמשתנה באופן מוזר תוך כדי הפנייה. הבלמים טובים.

     

  • תמורה למחיר

    מחירי הסיד מיישרים קו עם רוב המתחרות הבולטות בקטגוריה. התחרות עזה, אבל הסיד עדיין מציעה חבילה מאוזנת ושלמה, במיוחד עם 7 שנות האחריות.

  • צריכת דלק

    מבחינת צריכת הדלק הסיד עושה את העבודה ונעה רוב הזמן בין 12.5 ל-14.2 ק"מ לליטר.

     

  • מה חדש בקיה סיד 2015

    מתיחת פנים ביוני 2015, שהגיעה לישראל כמודל 2016.

  • סיכום

    קיה סיד 2015 כבר אינה בחירה של תקציב נמוך, התנצלויות ומבצעי מכירות, אלא מכונית שיכולה להתמודד בכבוד מול מובילות הקבוצה.

קיה סיד 2015 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה סיד

כתבות ומבחני דרכים קיה סיד

ברשותך קיה סיד?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5