קיה נירו פלוס - אוטו 

קיה נירו פלוס

קיה נירו פלוס מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
427 ק"מ
שנת השקה: 2022

קיה נירו פלוס יתרונות וחסרונות

יתרונות שימושיות, טווח נסיעה, נוחות
חסרונות סביבת נהג מיושנת, מחיר, עיצוב פשוט
בשורה התחתונה מיושן אך יעיל

קיה נירו פלוס 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    קיה נירו פלוס הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) המבוסס בכבדות על הדור הראשון (2016) של קיה נירו וחולק איתו מאפייני עיצוב, מכלולי הנעה ועוד.

    בהתאם לשמו, מימדיו של קיה נירו פלוס נדיבים מאלה של נירו הקודם עליו הוא מבוסס: הפלוס ארוך ב-3 ס"מ ובעיקר גבוה ממנו בזכות תוספת של 9 ס"מ לגובה שאמורים להבטיח מרווח ראש משופר לנוסעים.

    קיה נירו פלוס שווק בעבר בגרסאות היברידיות, אך ב-2025 נותרה במבחר רק הגרסה החשמלית. לזו סוללת 64 קוט"ש, 204 כ"ס וטווח נסיעה מירבי של 427 ק"מ בין טעינות. טעינה מהירה אפשרית בהספק 100 ק"ו.

  • עיצוב ונוכחות

    לנירו פלוס עיצוב שונה ומובחן מזה של נירו רגיל – בחזית סבכה אטומה ותאורת לד-יום נוכחת, אולם עיקר השינויים מאחור. הגבהת הגג מייצרת הופעה שונה לגמרי במבט מן הצד או מאחור, ולא בטוח שאנחנו אוהבים את זה.

  • תא נוסעים ומטען

    לסביבת הנהג המופע המוכר של נירו המקורי מ-2016 שנראה כיום מיושן. איכות החומרים נאותה, ההרכבה טובה והנדסת האנוש מצוינת.

    תנוחת הנהיגה מעט נמוכה, המרחב מלפנים טוב ומושב הנהג נוח למדי.

    בשורה השניה בולט במיוחד מפתח הדלת הגדול המקל על הטענת ילדים – אולם המרחב שם אינו גדול בהרבה מאשר בנירו "רגיל".

    תא המטען גדול ושימושי.

  • מנוע וביצועים

    הגרסה החשמלית (204 כ"ס) מייצרת ביצועים טובים ובמצב 'ספורט' התגובות חדות במיוחד.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה נאותה, אך לא מצטיינת – נירו פלוס מתמודד היטב עם שיבושים ושברים גדולים וקטנים.

    רעשי הרוח והכביש בולטים למדי.

    היכולת הדינמית טובה ובטוחה, אך לגרסה החשמלית קושי מסוים להעביר את הכוח הרב אל האספלט בסיבובים הדוקים.

  • תמורה למחיר

    הגרסה החשמלית יקרה מדי, והדגם מתקשה להתבלט מול שפע המתחרים המודרניים. התמורה לא גבוהה.

  • גרסאות ורמות גימור

    קיה נירו פלוס 2025 מוצע בגרסה החשמלית בלבד.

    במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, בקרת אקלים, בלם חניה חשמלי עם פונקציית "Auto Hold", מסך מולטימדיה "10.25, חלונות אחוריים כהים ועוד.

  • בטיחות

    קיה נירו פלוס טרם נבדק ע"י יורו NCAP.

    המערך הבטיחותי כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שכחת ילדים ועוד.

  • צריכת דלק

    במבחן מאומץ צריכת הדלק של גרסת הפלאג-אין עמדה על 14.3 ק"מ לליטר בממוצע וכ-17 ק"מ לליטר בשיוט.

  • טווח נסיעה

    טווח הנסיעה של הגרסה החשמלית במבחן הדרכים שלנו, שהיה רגוע מהרגיל, עמד על כ-380 ק"מ.

  • מה חדש בקיה נירו פלוס 2025

    הפסקת שיווק הגרסה ההיברידית וגרסת הפלאג-אין הייבריד ב-2025.

    אין שינויים במפרט הגרסה החשמלית.

  • סיכום

    רכב פנאי מיושן, אך יעיל ושימושי למשפחה.

קיה נירו פלוס גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
427 ק"מ
204
החל מ- 1,562 ₪
199,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קיה נירו פלוס

ברשותך קיה נירו פלוס?

ציון ותגובת גולשים

קיה נירו פלוס מתחרים

5
מתקדמים לרכב חדש? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.