לקסוס NX 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב עתיר נוכחות, גרסה היברידית חסכנית, מנוע טורבו ביצועיסט, עיצוב סביבת נהג מרשים, אבזור עשיר, מרווח, תא מטען טוב.

חסרונות / חומרים בתא הנוסעים אינם כנדרש מרכב יוקרה, נוחות נסיעה בינונית בכלל, בעיר בפרט, הגה חסר תחושה.

בשורה התחתונה / תמורה טובה לפנאי בשתי גרסאות.

לקסוס NX 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    תחום רכבי הפנאי הוא התחום החם ביותר בעולם הרכב. על אף שלקסוס הייתה מהראשונות לזהות את הפוטנציאל עם RX – הוצג בתחילת 1998 – היא נכנסה לקטגוריות הקטנות יותר הרבה שנים לאחר מכן. במחצית 2014 הוצג ה-NX, רכב פנאי קומפקטי שהיה גם מנושאי הבשורה הבולטים של העיצוב החדש והאגרסיבי בלקסוס. דגם זה היה לרכב המכר של יצרן היוקרה היפני, וגם בעולם וגם בארץ הוא הוביל את מכירות המותג. מיום השקתו בארץ נמכרו בממוצע כ-500 יחידות מידי שנה, ו-NX אוחז ב-35% ממכירות המותג בארץ.

    לקראת 2018 עבר NX מתיחת פנים, ולקסוס דיווחה על ריענון עיצוב החוץ מלפנים ומאחור ליצירת הופעה יותר ספורטיבית, שיפור עיצוב הפנים ואיכות החומרים והגדלת הצג בפנים מ-"7 ל-"8 ('לקשרי') או ל-"10.3 ('פרמיום'). המתלים כוילו מחדש לנוחות ולעידון משופרים, ומערכות בטיחות עדכניות מוצעות בכל הגרסאות.

  • עיצוב ונוכחות

    לקסוס NX 2019 הוא רכב מרשים למראה ומסובב ראשים - ועיצובו נותר רענן למרות שאינו צעיר.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מעוצב למשעי והוא יוקרתי למראה (אך פחות יוקרתי למגע, בעיקר בשל שימוש בחומרי דיפון מעט פשוטים). תא הנוסעים מרווח, הן לנוסעים (שייהנו גם מהמזגן המפוצל) והן למטען.

    הנדסת האנוש בסביבת הנהג נוחה למדי. כיסוי הגג הפנוראמי אטום לחלוטין מפני קרני שמש. מרווח הראש מאחור מעט מצומצם בגרסאות בעלות גג שמש.

     

  • מנוע וביצועים

    לקסוס NX 2019 מוצע בישראל עם שתי יחידות הנעה - טורבו-בנזין (אוט', 6 היל') או היברידית, שתיהן מוצעות עם הנעה קדמית או כפולה.

    הגרסה ההיברידית מיועדת לבעלי סגנון נהיגה רגוע, אז ייהנו הנהג והנוסעים משקט ומחיסכון בדלק; בכוחו של המנוע לספק ביצועים זריזים בהחלט, אולם צריכת הדלק תיפגע באופן משמעותי ורעש המנוע יגבר על יכולת בידוד הרעשים (המוצלח), לצד צליל לא נעים.

    מנוע הטורבו, לעומת זאת, מציע אופי ספורטיבי בהרבה - הוא זריז בהרבה וזמינות כוח טובה יחד עם חיבה לסל"ד גבוה. המחיר הוא בצריכת דלק גבוהה בכ-10% (עם פער גדול יותר בנסיעה עירונית, לטובת הגרסה ההיברידית).

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה ממוצעת בשתי גרסאות ההנעה - במהירות עירונית הגרסה ההיברידית מעט נוחה יותר, אולם גרסת הטורבו נעימה ככל שמגבירים את הקצב, ובסה"כ מציעה אופי פעולה עדיף במעט.

    אף אחת מהגרסאות לא מתאימה לנהיגה דינאמית - ההיגוי חסר תחושה (במיוחד בהיברידי) ובקרת היציבות בטורבו בעלת אופי פעולה היסטרי מדי.

     

  • תמורה למחיר

    התמורה למחיר טובה למדי. המחיר זול משל רוב המתחרים, בוודאי בהתחשב בכך שמפרט האבזור הבסיסי עשיר למדי. הגרסה ההיברידית ייחודית בסגמנט ובעלת פוטנציאל צמצום עלויות, במיוחד עבור המרבים לנהוג בתוך העיר.

  • חדש בדגם

    אין עדכונים בשנת המודל 2019.

  • סיכום

    לקסוס NX בהחלט מתבלט בסגמנט בזכות התמורה הטובה והעיצוב החיצוני הייחודי.

לקסוס NX 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך לקסוס NX?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

לקסוס NX צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
לקסוס NX צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.7 9.6 15.4 10.3 15
12.7 9.6 15.4 10.3 15
13.0 9.7 16.1 10.5 15
19.2 19.2 18.9 16.3 6
19.2 19.6 18.9 16.3 9
7
16.3