ניסאן ג'וק 2015 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ מבריק, מוצלח לא פחות גם בסביבת הנהג. היכולת הדינמית גבוהה והביצועים סבירים.

חסרונות / נוחות נסיעה בינונית, רעשי כביש ורוח, צפוף ולא מאוד פרקטי, אבזור בטיחות עדכני רק ברמת הגימור הגבוהה (והיקרה).

בשורה התחתונה / ההופעה לתפארת, השימושיות פחות.

ניסאן ג'וק 2015 חוות דעת

  • רקע כללי

    לקראת שנת 2015, הציגה ניסאן את מתיחת הפנים שערכה לרכב הפנאי הקטן שלה, הג׳וק, שכבר הספיק לכבוש את העולם מאז הצגתו ב-2009 עם מכירות נאות ביותר. היצרנית היפנית דאגה שלא לערוך שינויים מהותיים בעיצוב הייחודי, אבל היא כן דאגה לרענן את היצע המנועים ולשפר את רמת השימושיות – אחת מנקודות החולשה של הדגם הנוכחי.

    מבחינה עיצובית, מלפנים תוכלו למצוא סבכה קדמית מעודכנת המתאימה לקו העיצוב העדכני של ניסאן ויחידות תאורה חדשות. מבט מהצד יגלה חישוקים חדשים בקוטר 18 אינץ', ופנסי איתות שהושתלו במראות הצד. מאחור, הפגוש האחורי עודכן והפך נמוך יותר (ומשלב בחלקו את צבע המרכב), ויחידות התאורה שמרו על צורתן אך עודכנו קלות.

    ניסאן ג'וק 2015 הוצע עם מגוון רחב יותר של אפשרויות בחירה לצבע בתא הנוסעים, החישוקים, הפגושים ועוד. היצע הדגמים המקומי דווקא התכווץ: בשלב הראשוני לא הגיעו ארצה הגרסה הידנית וגרסת הטורבו, וגם גרסת האבזור הבסיסית, 'ויזיה', כבר לא שווקה יותר. רמת הגימור הבסיסית החדשה הייתה ה'אסנטה', שלמרות שאבזורה שופר לעומת העבר, מחירה ירד.

    בנוסף שווקו גם רמות גימור 'טקנה' (עם בקרת סטייה מנתיב, ניטור מכוניות בשטח המת, זיהוי הולכי רגל מסביב לרכב ועוד) ו'טקנה פרייבט דיזיין' (שכוללת חישוקי 18", מושבי עור בגוון לפי בחירה, הגה עם גימור שונה ופרטים שונים בפנים ובחוץ בגוון מיוחד).

  • עיצוב ונוכחות

    הג'וק לא דומה לשום דבר אחר על הכביש ומלא קימורים, זוויות ואלמנטים ייחודיים. גם אחרי שנים מאז שהוצג ומתחרים רבים שקמו לו, לג'וק עדיין יש מראה יוצא דופן.

  • תא נוסעים ומטען

    העיצוב הייחודי חולש גם על תא הנוסעים, אך איכות החומרים אינה גבוהה ומרחב המחיה מצומצם. ניסאן לא התעלמה מתלונות לקוחותיה, ובג'וק המחודש (בגרסת ההנעה הקדמית בלבד) היא הנמיכה את רצפת תא המטען, שצמח לנפח של 350 ליטר (250 ליטר בעבר).

  • מנוע וביצועים

    הדגם המחודש מציע את אותה יחידת ההנעה כמקודם. הביצועים מספקים, גם בגרסה הבסיסית. צריכת הדלק טובה (עם שתי התיבות), אך התיבה הרציפה סובלת כרגיל מתגובה איטית ושמירה על סל״ד גבוה ורועש בהאצה רצופה.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים מעט נוקשה והיכולת הדינאמית גבוהה – אבל זו אינה מכונת נהיגה ספורטיבית. כפועל יוצא מהכיול הנוקשה, נוחות הנסיעה נמוכה מכך ורמת הרעש גבוהה.

  • תמורה למחיר

    גם שנים לאחר שהושק, נקודת החוזק של הג'וק היא עדיין המראה החיצוני הייחודי. לצד מגוון הגרסאות הרחב, דגמי 2015 המחודשים מציעים חבילה טובה מבעבר - הודות לתוספות האבזור הרבות המוצעות לצד הוזלה במחיר ביחס לדגם המוחלף.

  • סיכום

    ניסאן ג׳וק 2015 שמר על מראהו הייחודי במתיחת הפנים, ושיפר את התמורה למחיר ואת השימושיות (בזכות הגדלה משמעותית של תא המטען) – בהחלט מה שהיה נדרש כדי לשפר את מעמדו בקטגוריה המאוד-תחרותית שהוא בעצמו המציא...

ניסאן ג'וק 2015 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה
ניסאן ג'וק גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
1598
117
462
-
1598
117
571
-
1598
117
588
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ניסאן ג'וק?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

ניסאן ג'וק צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
ניסאן ג'וק צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
15.8 12.0 19.2 12.0 8
15.8 12.0 19.2 12.0 8
15.8 12.0 19.2 12.0 8
7
12.0