ניסאן קשקאי 2016 יד שניה

ניסאן קשקאי 2016 חוות דעת

נבדק על ידי אוהד אלגוב
  • רקע כללי

    הדור השני של ניסאן קשקאי הוצג בסוף 2013, 7 שנים אחרי הדור הראשון שנחל הצלחה רבה בישראל ובכלל. אם הדור הראשון היווה מבחינת ניסאן כתחליף למשפחתית מסורתית (מה שבפועל בדיוק קרה - רק בקנה מידה הרבה יותר רחב), הדור השני הפך לרכב פנאי קומפקטי באופן חד משמעי. הדבר בא לידי ביטוי בממדים שצמחו (264.5 בסיס גלגלים), ולא פחות חשוב בקטגוריה זו - בעיצוב מוחצן ובולט, כולל מראה "קשוח" מתבקש. היצע המנועים בדור החדש מתבסס על מנועי טורבו – בנזין בנפח 1.2 ליטר ו-115 כ"ס או דיזל בנפח 1.6 ליטר ו-130 כ"ס – אליהן שודכה תיבה רציפה או אפשרות לתיבה ידנית - שגם מוצעת בישראל (בחו"ל הוצעו יחידות הנעה נוספות, כמו גם הנעה כפולה). חלל נוסעים מציע מרווח עדיף משמעותית מקודמו, גם האיכות שודרגה, בצמוד למערכות נוחות ובטיחות מודרניות. בנובמבר 2015 הצטרפה להיצע גרסת בנזין מוזלת (Visia). באמצע 2016 חל שינוי בשמות ובמבנה של רמות הגימור, כולל החסרה של מספר אביזרי בטיחות מתקדמים. בספטמבר 2017 החל שיווק קשקאי מחודש, וחלק מהשינויים כוללים גם מפרט אבזור עשיר מבעבר, בעיקר בהיבט הבטיחותי.
  • עיצוב ונוכחות

    הקשקאי, לטעמנו, הוא אחד הדגמים היפים בקטגוריה. ביחס לדגם המקורי הוא הפך קשוח ומוחצן יותר למראה, עם קווים חדים ואגרסיביים לכדי תוצאה מודרנית ונאה.
  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מרגיש פשוט - צבעיו קודרים וחומרי הדיפון פשוטים למראה ולמגע. לצד זאת, האבזור העשיר תורם לאווירה עשירה. חלל הפנים גדול ומרווח לנוסעים, כך גם למטען.
  • מנוע וביצועים

    יחידת הטורבו-בנזין (115 כ"ס) חלשה ולא אפקטיבית בכל מצב שהוא יותר מקצב רגוע ונינוח. במפתיע, המנוע הקטן לא מחזיר דיבידנד בצריכת הדלק, הדומה למקובל בקטגוריה. יחידת הטורבו דיזל עדיפה משמעותית בשני הסעיפים.
  • טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק

    • צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת דלק - ממוצעת
      צריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק
      17.9 ק"מ/ליטר
    • צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק בפועל
      צריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו
      14.5 ק"מ/ליטר
    • נפח מיכל דלק
      55 ליטר
    • דרגת זיהום אוויר
      דרגת זיהום אוויר
      נתון דרגת הזיהום נקבע ע"פ נוסחה של משרד התחבורה
      6
  • נוחות והתנהגות

    הניהוג צפוי ובטוח, במקביל לעובדה שהקשקאי הוא רכב נעים למדי, כשהמתלים מציעים כיול רך שתורם לגיהוץ יעיל של אספלט עירוני משובש. בתוואי בין-עירוני הנסיעה פחות נינוחה בשל רמת רעש גבוהה מהרצוי.
  • תמורה למחיר

    יחידת הטורבו-בנזין מהווה נקודת חולשה משמעותית בקשקאי החדש, ששמה אותו בנקודה בעייתית - בעיקר מול גרסאות ה-1.6 ליטר של המתחרים, הזולים בהרבה.
  • 01.png

    סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב

    שיפור גדול לעומת קודמו, אך מנוע הטורבו-בנזין פוגע בחבילה.

ניסאן קשקאי מחירון וגרסאות

סמנו עד 4 גרסאות להשוואה

גרסה

החזר חודשי

ניסאן קשקאי לפי שנים

ניסאן קשקאי השוואה למתחרים

סמנו עד 4 דגמים להשוואה
  • `
    ניסאן קשקאי
    ניסאן קשקאי 1.2 ל' טורבו, אוט', Visia
    הספק כוח סוס 115

חוות דעת גולשים על ניסאן קשקאי

3.9/5

דירוג משוקלל של גולשי אוטו

לביקורות הגולשים (16)

הנאת נהיגה

3.9

עלויות תחזוקה

3.3

נוחות השימוש ואבזור

3.9

מרווח ישיבה

3.9

תא המטען

3.5

יש לכם ניסאן קשקאי? כתבו חוות דעת

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.