אופל אינסיגניה 2018 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חיצוני, איכות וגימור תא נוסעים, אבזור, התנהגות כביש.

חסרונות / נוחות נסיעה בעיר, מרווח ראש לגבוהים מאחור, חוסר עידון.

בשורה התחתונה / משפחתית גדולה וסולידית (אולי מדי), שמציעה חבילה טובה.

אופל אינסיגניה 2018 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של אינסיגניה הוצג במרץ 2017 ועלה לישראל בדצמבר 2017. הוא הנצר האחרון באופל לקשר ארוך השנים שהיה עם GM, בהיותו מבוסס על פלטפורמה, מכלולים ויחידות כוח שמקורן בג'נרל מוטורס.

    אינסיגניה משתמשת בפלטפורמת E2XX של ג'נרל מוטורס, עבור משפחתיות גדולות וקרוסאוברים בסידור של הנעה-קדמית, ומשרתת בין היתר גם את שברולט מאליבו. הממדים ממוצעים לקבוצה ומרווחים למדי.

    היצע המנועים כולל טורבו-בנזין 1.5 ל' שמייצר 165 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים והנעה קדמית – יחידה דומה לזו שמוצעת בשברולט מאליבו. בנוסף אינסיגניה מוצעת בישראל עם טורבו-בנזין 2.0 ליטר שמפיק 260 כ"ס משודך לתיבת 8 הילוכים והנעה כפולה (קיים במאליבו בחו"ל).

    יש 4 רמות גימור ואת פירוט תכולתן ניתן לראות בדף הדגם של שנת 2017.

    היצע מערכות הבטיחות האקטיביות כולל בלימת חירום אוטונומית (מלאה מ-40 קמ"ש, וסיוע מ-80 קמ"ש), והתרעת ותיקון סטייה מנתיב. ציוד זה מעניק למכונית ציון של 5 כוכבי בטיחות מארגון EuroNCAP. רמת גימור אינוביישן מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, ואינוביישן פרימיום גם הצגת תמרורים וניטור שטחים מתים.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב דמוי הקופה, עם הגג המשתפל בחדות, תורם לתחושה הדינמית. יחד עם חזית רחבה, וקו גג נמוך מתקבלת מכונית נאה.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים של אופל אינסיגניה 2018 ממשיך את הקו הרחב והנמוך, ובנוי מחומרים איכותיים. הנדסת האנוש טובה ברובה ויש שפע של רמות אבזור עשירות למדי.

    המרחב מלפנים טוב בכל הממדים, והמושב בעל שפע אפשרויות כוונון. שדה הראייה לפנים טוב, כשהראות לאחור אינה מבריקה. מאחור יש מרווח טוב לרגליים, אבל מרווח הראש חסר. תא המטען יעיל ונוח לשימוש בזכות דלת חמישית גדולה.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.5 ל' מעט מחוספס באופיו, וגם מפיק צליל מעט חלול ולא ממש מגרה. הביצועים טובים. התיבה לא ממהרת להוריד הילוכים, אבל היא חלקה ונעימה.

    מנוע ה-2.0 ל' מעניק דחף חזק, אם כי לא חריג ביחס להספק. גם הצליל שלו נוכח מידי.

    תצרוכת הדלק בשתי גרסאות המנוע ממוצעת ביחס לקטגוריה.

     

  • נוחות והתנהגות

    אופל אינסיגניה 2018 עם חישוקי "17 מתמודדת טוב יותר עם שיבושים מאשר עם חישוקי "19. בעיר היא מתקשה יותר להתמודד עם בורות מסוימים, כשמחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת משמעותית. עם חישוקי "19 אופל אינסיגניה 2018 נוקשה מדי, בייחוד במהירות עירונית, כשמחוץ לעיר רעשי הצמיגים בולטים יותר.

    מדובר במכונית בעלת יכולת גבוהה מאוד, אם כי היא לאו דווקא מהנה לנהיגה.

     

  • תמורה למחיר

    גם בגרסה הבסיסית היא נראית טוב מאוד, עם תא נוסעים וסביבת נהג נאים, יכולת דינמית טובה ורשימת ציוד הולמת. ברמת הגימור הבסיסית היא זכאית לציון ש 5 כוכבי בטיחות, אבל המתחרות מציעות יותר אבזור בטיחות.

  • חדש בדגם

    אין שינויים בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    המשפחתית הגדולה כעת ארוכה, רחבה ונמוכה מקודמתה, ומציגה את התפתחות העיצוב של המותג.

אופל אינסיגניה 2018 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג אופל אינסיגניה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך אופל אינסיגניה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

אופל אינסיגניה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
אופל אינסיגניה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
11.6 8.9 14.0 9.4 15
11.6 8.9 14.0 9.4 15
11.6 8.9 14.0 9.4 15
16.0 13.3 18.8 13.0 9
16.0 13.3 18.8 13.0 9
16.4 13.3 18.8 13.3 9
16.4 13.3 18.8 13.3 9
6
13.3