פיג'ו 308 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ נאה, מבנה ועיצוב סביבת נהג מקורי, תא מטען גדול, ביצועים טובים, נוחות נסיעה מכובדת, יכולת דינמית וחדוות נהיגה. מאובזרת.

חסרונות / תכנון סביבת הנהג מחייב "הסכמה" של הנהג והסתגלות, מרווח ברכיים מאחור.

בשורה התחתונה / משפחתית טובה מאוד, מכונית השנה באירופה ושל אוטו.

פיג'ו 308 חוות דעת

  • רקע כללי

    באמצע 2013 הציגה פיג'ו את הדור השני של 308. מדובר בדגם חדש לגמרי, הנשען על רצפה חדשה וכולל טכנולוגיות חדשות לזמנו (מנוע טורבו בנזין קטן, תיבה פלנטרית 6 היל', ממשק תפעול מבוסס ברובו על מסך מגע). לישראל הגיעה 308 בספטמבר 2014, הן כהאצ'בק והן כסטיישן (לסטיישן חמישה מקומות ישיבה בלבד, ללא אפשרות לשבעה כמו בדגם הישן); בין דצמבר 2014 לדצמבר 2015 הוצעה 308 עם אחריות מוארכת של 5 שנים/100,000 ק"מ, ללקוחות פרטיים בלבד. במרץ 2017 החל בישראל שיווק גרסת GTI הספורטיבית. החל מסוף 2017 הוצעה 308 מעודכנת, עם מערכות בטיחות מתקדמות ועם אפשרות לגרסת דיזל-אוט' (1.6 ל', סטיישן בלבד). החל מסוף 2018 מוצעת 308 אחרי עדכון נוסף, עם תיבה אוטומטית 8 היל', מפרט נדיב יותר של מערכות בטיחות מתקדמות ועם אפשרות לגרסת דיזל-אוט' עם 180 כ"ס.

  • עיצוב ונוכחות

    הדור השני של ה-308 נאה הרבה יותר מהדור הראשון - היא נראית קטנה ודינאמית יותר ובעיקר סולידית. סולידית מדי, אפילו.

  • תא נוסעים ומטען


    תכנון תא הנוסעים מבוסס על מערך מרכזי הפונה אל הנהג וכולל מסך גדול ומעט כפתורים. הוא בהחלט נראה נאה ושונה, אבל הצבע השחור מייצר תחושה של פשטות. המרווח מלפנים טוב בכל הכיוונים, אך מרווח הברכיים מאחור פחות מרווח מהמקובל. מנגד, תא המטען גדול מאוד למכונית האצ'בק.

  • מנוע וביצועים
    מנוע ה-1.2 ל' טורבו - כאן עם 130 כ"ס - מציע זמינות כוח טובה ותאוצות חסרות מאמץ, ולמרות היותו בעל 3 ציל' בלבד, הוא פועל בצורה חלקה למדי. תיבת ההילוכים (אוט', 6 היל') טובה בהרבה מזו של הדור הקודם (4 היל'), אך היא איטית-תגובה. צריכת הדלק הממוצעת במבחן עמדה על 12.5 ק"מ לליטר - נתון טוב למדי.
  • נוחות והתנהגות
    נוחות הנסיעה ב-308 טובה רוב הזמן, למרות שהמתלים נוקשים בבסיסם. פעולתם עגולה ועמוקה וה-308 לא חובטת גם במעבר על מפגעים בולטים. ל-308 חדוות נהיגה משופרת לעומת הדור הקודם - ונחמדה למדי בפני עצמה.
  • תמורה למחיר
    ה-308 מגיעה ברמת גימור גבוהה יחסית, במחיר דומה למקובל בסגמנט. יחד עם מכונית מוצלחת לכשעצמה, מתקבלת חבילה טובה למדי.
  • סיכום <br />עבור מי שמחפש קצת יותר במשפחתית שלו.

כתבות הקשורות לדגם

למי שרוצה לחקור לעומק

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 308?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים פיג'ו 308

פיג'ו 308 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
פיג'ו 308 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
22.7 19.2 25.6 טרם נבחן 2
22.7 19.2 25.6 טרם נבחן 2
16.7 12.3 20.4 13.5 9
19.2 15.3 22.7 15.5 6
19.2 15.3 22.7 15.5 6
8
טרם נבחן