רנו קפצ'ור 2019 - אוטו

רנו קפצ'ור 2019 יד שניה

רנו קפצ'ור 2019 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח קטן
גירסה מומלצת:
18.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

רנו קפצ'ור 2019 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב אופנתי, אבזור נדיב, גרסת דיזל חסכונית
חסרונות נוחות, התנהגות, איכות תא נוסעים
בשורה התחתונה עירוני-אופנתי, אך בינוני

רנו קפצ'ור 2019 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    רנו קפצ׳ור 2019 מציג אבולוציה מוגבהת ואופנתית למכונית עליה הוא מבוסס - הקליאו. ייחודו של הקפצ'ור נמצא ביכולת ההתאמה האישית של פרטי האבזור, עם מגוון אפשרויות בחירה לצבעי הגג, שילובי ריפוד, דיפונים ועוד.

    עם השקתו, תא המנוע של הקפצ'ור אכלס שני מנועי טורבו-בנזין: הבסיסי הסתפק ב-3 ציל' בנפח 900 סמ"ק (90 כ"ס), משודך לתיבה ידנית בת חמישה הילוכים. לגרסה הבכירה ישנו מנוע 4 ציל' בנפח 1.2 ל' (118 כ"ס) בשילוב עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (6 היל').

    ב-2016 החל שיווק הקפצ'ור בגרסת דיזל-אוטומטית (1.5 ל', 90 כ"ס, תיבה רובוטית דו-מצמדית 6 היל'), וב-2018 נחתה בארץ גרסה מתוחת פנים.

    במהלך העדכון זכו רמות הגימור לשמות חדשים: זן, לייף ואינטנס. גרסת 0.9 ל' הידנית הוצעה רק ברמת לייף הבסיסית. גרסת הדיזל הוצעה רק ברמת זן האמצעית. גרסת 1.2 ל' שווקה בכל רמות הגימור.

    מפרט הבטיחות התקני של כולל התרעות מקוריות על שמירת מרחק וסטייה מנתיב. בנוסף, כבר לרמת האבזור הבסיסית חישוקי "16, מפתח חכם ומולטימדיה מקורית עם צג "7. רמת זן מוסיפה צבע שונה לגג ורמת אינטנס תוסיף גג פנוראמי, חישוקי "17, תאורת לד מלאה עוקבת פניה, ריפודים נשלפים, מצלמה וחיישנים אחוריים ובקרת אקלים.

  • עיצוב ונוכחות

    רנו קפצ'ור 2019 היה ונותר אחד מהכלים הנאים בקטגוריה, וזאת תודות לקווים אופנתיים כבסיס וצביעה דו-גוונית. גרסת הבנזין מוצעת גם ברמת גימור גבוהה (ויקרה) יותר שמוסיפה פרטי עיצוב נאים (חישוקי 17" צבעוניים, למשל) המוסיפים למראה, וחבל שהיבואנית לא מציעה גם את גרסת הדיזל ברמה זו.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מודרני ונעים למראה שלא על חשבון השימושיות – ישנם שפע של תאי אחסון כולל כמה פתרונות חכמים – את תא הכפפות מחליפה מגירה המוארת באור לד נעים בחושך, למשל. התלונה העיקרית נוגעת לביצוע – החומרים מהם עשוי התא פשוטים למראה ולמגע וההרכבה ברמה בינונית – כמו למשל תאי אחסון שאינם נפתחים ונסגרים בצורה חלקה.

    מושב הנהג מציע שפע אפשרויות כיוונון, אך לא מספיק נוח לאורך זמ. במושב האחורי, כמקובל בקטגוריה, המרחב מספק עבור שני נוסעים, אולם לשלושה יהיה צפוף למדי. תא המטען מספק 377 ל' להטענה היכולים לגדול עוד יותר (ל-455 ל') בזכות האפשרות להזיח את המושב האחורי לפנים על מסילה על חשבון המרווח לנוסעים.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר (118 כ"ס) מייצר דחף מספק, אך התיבה מעט איטית בהורדת הילוכים.

    מנוע ה-0.9 ל׳ מספק בתנועה עירונית, אך בסל"ד נמוך הוא מסגיר את מבנה 3 הציל׳ וסובל מרעידות קלות. מחוץ לעיר מורגש מעט המחסור בהסךפק ויש צורך להישאר בסל"ד גבוה כדי לשמור על הקצב.

    מנוע הדיזל מעניק תחושה בשרנית וצובר מהירות באופן נטול מאמץ. כשהמהירות עולה, או בשילוב של עליה ורכב עמוס, פער הסוסים מול גרסת הבנזין מורגש, ודורש קצת יותר תכנון לפני יציאה לעקיפה.

    כצפוי, גרסת הדיזל חסכונית במיוחד: את ימי המבחן המאומצים סיימנו עם ממוצע של כ-16.5 ק"מ לליטר (כ-30% חסכון לעומת הבנזין). מערכת הדימום/התנעה התקנית אינה חלקה ואחידה בפעולתה, וטוב שאפשר לכבותה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה הייתה, ועודנה, הצד החלש של הקפצ'ור. המתלים מתקשים בספיגה וריסון על כל סוגי השיבושים, קטנים כגדולים, וגורמים לרכב לקפץ. מצד שני, על גלים בכביש המהיר הוא מגלה מחסור בריסון, במיוחד במתלה האחורי, שגורם לרכב להתנדנד

    מבחינת רעשי דרך (רוח, כביש, מתלים וכו'...) הקפצ'ור מציג בידוד סביר באופן כללי, הדומה למקובל בקטגוריה.

    לקפצ'ור התנהגות כביש צפויה ובטוחה כל זמן שהעומס סביר, וזוויות הגלגול הנדיבות ידאגו להודיע לכם אם תגזימו. אין ספק שהוא לא נועד לנהיגה "מאתגרת", וזה לא חדש שרכבי פנאי קטנים לא נוטים להצטיין בתחום הדינאמי. הבלמים הציגו עוצמה ראויה ולא דעכו גם תחת עומס.

     

  • תמורה למחיר

    רמת האבזור גבוהה ביחס למחיר - ובהחלט אפשר להסתפק בגרסאות הבסיס; מחירי הדגמים בעלי רמות האבזור הגבוהות מאפיל על פני אלו של משפחתיות מן השורה, שלא בצדק.

    גרסת הדיזל ייחודית לסגמנט ומציעה חיסכון משמעותי בדלק.

     

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2019 הגרסה הנמכרת הייתה זן 1.2 ליטר טורבו עם כ-350 יחידות.

    אחריה גרסת זן 1.5 ליטר דיזל עם כ-100 יחידות.

     

  • מה חדש ברנו קפצ'ור 2019

    אין שינויים בשנת הדגם 2019.

  • סיכום

    ככלי רכב, הקפצ'ור רחוק מלהיות מושלם. אבל ככלי עירוני, אופנתי בעל מראה מעט מוגבה הוא עונה בדיוק על דרישות הסגמנט. לזכות גרסת הדיזל עומדת צריכת דלק טובה משמעותית על פני זו של גרסת הבנזין ושל המתחרים - וזו גרסת הקפצ'ור המועדפת עלינו.

רנו קפצ'ור 2019 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג רנו קפצ'ור

כתבות ומבחני דרכים רנו קפצ'ור

ברשותך רנו קפצ'ור?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5