סיאט איביזה 2020 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרחב לנוסעים, תא מטען גדול, אבזור ברמות הגימור הגבוהות, צריכת דלק נמוכה

חסרונות / איכות חומרים, נוחות נסיעה

בשורה התחתונה / ממשיכה להציע מתכון מוצלח.

סיאט איביזה 2020 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור החמישי של סיאט איביזה הושק בישראל בספטמבר 2017 ומאז נמכר ללא עדכונים מכאניים ורק עם שינויי אבזור (ראו דפי דגם קודמים לפירוט המלא). גם בשנת 2020 לא בוצעו בדגם שינויים מכאניים כשהשינוי היחיד נוגע להפסקת שיווק גרסת ה-1.5 ל' (4 ציל'), 150 כ"ס ותיבה ידנית (6 היל'), וביטול תוכניות סיאט העולמית להצגת גרסת קופרה חזקה לאיביזה. במקומה – כצו האופנה הנוהר אחר קרוסאוברים – הודיעה סיאט העולמית על גרסת קופרה לארונה.

    הדור הזה הוא הראשון בקבוצת פולקסווגן להתבסס על פלטפורמת MQB-0 – הגרסה המוקטנת לפלטפורמה המודולרית של הקונצרן. הממדים הם מהגדולים בקבוצה ובזכות פרופורציות מוצלחות נוצר רושם דינמי התואם את תדמית המותג.

    אין שינוי בתחום יחידות הכוח אשר כולל את אותם מנועי טורבו-בנזין 1.0 ל' (3 ציל') בשני הספקים (95 או 115 כ"ס) בשידוך לתיבה 7 הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמד או 5 הילוכים ידנית.

    בתחום הבטיחות איביזה מציעה כסטנדרט בלימה אוטונומית בכל רמות האבזור והגרסאות, ופרט לרמת גימור 'רפרנס' הבסיסית גם בקרת שיוט אדפטיבית. אין בקרת סטיה מנתיב או ניטור שטחים מתים, שהתחילו להופיע גם בקטגוריה הזו. המשמעות היא שאיביזה מחויבת בהתקנת מערכת מקומית כמו מובילאיי.

  • עיצוב ונוכחות

    בזכות הפרופורציות, בזכות משחקי הנפח בדפנות ובמכסה המנוע, בזכות קו השמשות ועוד שלל נגיעות, סיאט איביזה 2020 מציגה מראה דינמי ונאה מאוד.

  • תא נוסעים ומטען

    איכות החומרים פשוטה ברובה ויחד עם עיצוב סולידי מתקבל חלל מעט אנמי למראה ומגע. איכות ההרכבה והנדסת האנוש טובה מאוד. הממדים הם מהגדולים בקטגוריה וזה ניכר במרווח בתא הנוסעים וגם בתא המטען.

  • מנוע וביצועים

    גרסת ה-115 כ"ס של מנוע ה-1.0 ל' זריזה ומהנה. התיבה נוטה להעלות הילוכים ולהשאיר את המנוע בסל“ד נמוך בו הוא רועש, רועד ולא דוחף מספיק, אבל בסה"כ השילוב ביניהם עובד מצוין. מנגנון דימום/התנעה לעיתים מפריע ביציאה מרמזור. צריכת הדלק מצוינת.

  • נוחות והתנהגות

    המתלים מעט נוקשים וזה מורגש במעבר על שיבושים קשים בעיר, ועל שיבושים קטנים במהירות בינעירונית שם היא זזה ורוטטת מעט יותר מהמצופה. סה"כ ברוב מתארי הנסיעה, נוחות הנסיעה הכוללת סבירה, בין היתר גם בגלל בידוד הרעשים המוצלח.

    התנהגות הכביש בטוחה ומאוזנת. אבל אין כאן את מרכיב ההנאה מנהיגה בין היתר בגלל ההיגוי קל מדי וזוויות גלגול מורגשות.

     

  • תמורה למחיר

    סיאט איביזה 2020 ממשיכה להציע חבילה טובה מאוד. המרחב מלפנים ומאחור הוא מהגדולים שבנמצא, תא המטען גדול ויעיל, הנדסת האנוש מוצלחת, יחידת הכוח זריזה וחסכונית והמולטימדיה מצוינת. מצד שני, המתחרות כבר מציעות נוחות נסיעה וביצועים עדיפים, ויותר אבזרי בטיחות. שימו לב שהיא נמכרת עם שנתיים אחריות.

  • סיכום

    היתה ונשארה אחת המתמודדות החזקות בקטגוריה.

סיאט איביזה 2020 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סיאט איביזה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת
  • צילום: מערכת

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיאט איביזה?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • האוטו שלי

    סיאט איביזה 1.0 ל' טורבו, ידנית, Reference
    מודל: 2020 - 2020

    תאריך: 04.06.2019

    תוכן ריק

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

סיאט איביזה צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

6
סיאט איביזה צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
21.2 17.2 24.3 17.2 4
21.2 17.8 23.8 17.2 4
21.2 17.8 23.8 17.2 8
21.2 17.8 23.8 17.2 9
21.2 17.8 23.8 17.2 9
21.2 17.8 23.8 17.2 8
9
17.2