סאנגיונג רקסטון 2019 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / תמורה, מערכת הנעה, נוחות, התנהגות

חסרונות / סביבת נהג; למרות המפרט, לא מתאים לעבירות מאתגרת

בשורה התחתונה / רקסטון אינו הטוב מסוגו, אבל בסביבת המחיר שלו הוא היחיד מסוגו.

סאנגיונג רקסטון 2019 חוות דעת

  • רקע כללי

    בחודש ספטמבר 2019 הודיעה יבואנית סאנגיונג כי היא מרחיבה את היצע רמות הגימור של הרקסטון, ולרמת הגימור המוכרת מתווספת רמת גימור מהודרת יותר שתוכנה ’פרמיום'.

    רשימת תוספות האבזור לעומת רמת הגימור 'EX' ששווקה עד כה כוללת גג זכוכית נפתח, פתיחה חשמלית לדלת האחורית, ריפוד עור איכותי יותר עם תפרים מיוחדים, תפעול חשמלי ואוורור למושבים הקדמיים, זכרונות למיקום מושב הנהג, מפתח חכם וחימום לשורת המושבים השנייה.

    המחיר לרמת גימור זו גבוה ב-13 אחוזים מרמת הגימור הבסיסית.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של סאנגיונג רקסטון 2019 עדכני, נעים לעין ובכלל מוצלח מסוגו.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג אינה מאתגרת את האוחז בהגה, והכוונה לא רק לעיצוב עצמו. איכות החומרים שופרה וכך גם איכות ההרכבה. המושב מעולה ושדה הראייה מצוין. לרקסטון בקרת אקלים מפוצלת לשורה הקדמית ופתחי מיזוג עם שליטה על העוצמה בשורות שתיים ושלוש - אך פריטי אבזור מסוימים חסרים; למושב הנהג אין תפעול חשמלי, ושקעי USB מעטים - אבל יש שקע 220 וולט.

    בשורה שתיים המושבים נוחים מאוד, והמרחב נדיב. הכניסה לשורה שלוש היא כבר סיפר אחר. תפעול המושב המאפשר זאת אינו נוח, הפתח מעט צר ונדרשת השתחלות. ישיבה לאורך זמן שם לא תהיה נוחה, בעיקר בגלל מרווח כפות רגליים שאינו קיים. תא המטען גדול ויספק כל צורך יעיל, גם בתפוסת נוסעים מלאה.

     

  • מנוע וביצועים

    הביצועים, כבר למדנו מסאנגיונג, לא מסעירים, אבל בכביש, בפועל העסק עובד מצוין. המנוע מגיב היטב לדרישות המופנות אליו, והתיבה מסייעת לו בתגובה מהירה וגם בפעולה חלקה. צריכת הדלק בנסיעה עירונית, טיול ובהמשך גם בתוואי שטח, חלקו מאתגר, הייתה 10 ק"מ לליטר בממוצע.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של סאנגיונג רקסטון 2019 הוא על הצד היותר נוקשה בסקלה. הנוחות לכן לא תמיד טובה בעיר, ובנסיעה איטית ועל שברים חדים, הם מורגשים גם בפנים. אבל כבר במהירות עירונית גבוהה יותר, נוחות הנסיעה משתפרת ומחוץ לעיר נעשית טובה עוד יותר. גם בידוד הרעשים מרשים.

    אותו כיול נוקשה תורם את חלקו גם בכבישים מפותלים. לא, זה לא רכב לתקיפת פניות, אבל הוא מעניק יכולת דינמית נאה בכביש המפותל, גם תודות לתמיכה יעילה במרכב. ההגה, עם משקל כבד יחסית ודיוק נאות, היה סוג של הפתעה.

    לרקסטון יכולת לצלוח שטח טכני; לא עמוק כמו פאג'רו ולנד קרוזר, אבל לא ממש רחוק מהם.

     

  • תמורה למחיר

    סאנגיונג רקסטון עולה בין 20 ל-25 אחוז פחות משני המתחרים הקרובים - מיצובישי פאג׳רו וטויוטה לנד קרוזר - ושניהם לא מציעים מערכות בטיחות מתקדמות ותקניות כמותו. כך שהתמורה למחיר מצוינת.

  • חדש בדגם

    תחילת שיווק רמת גימור פרימיום בכירה בספטמבר 2019.

  • סיכום

    למשפחה המטיילת, הרוצה להעמיק בשטח מעבר ליכולת של רכב פנאי, הרקסטון יהווה כלי טיולים ראוי מאוד. גם בגלל המחיר, אבל לא רק בגללו.

סאנגיונג רקסטון 2019 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג סאנגיונג רקסטון
סאנגיונג רקסטון גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר מחירון
2157
181
1,812
-
2157
181
2,435
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סאנגיונג רקסטון?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סאנגיונג רקסטון צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
סאנגיונג רקסטון צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
12.0 9.6 14.3 10.2 15
12.2 9.7 14.5 10.4 15
4
10.2